Specjalnie dla moich pacjentów oraz osób potrzebujących konsultacji napisałam bezpłatnego ebooka na temat pierwszej wizyty u psychiatry. Wyjaśniam w nim jak przebiega proces diagnozowania, podpowiadam, jak warto się przygotować i jakie dokumenty zabrać ze sobą na wizytę. Zapraszam do pobrania i przeczytania! Dodatkowo proszę zapoznać się przed wizytą z regulaminem płatności i obecności dostępnym na dole strony.
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) (opis) • 290 zł
Konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta) (opis) • 350 zł
NIP
Adres firmy
APRIORI Centrum Zdrowia - gabinety medyczne
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna online (kolejna wizyta) • 290 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry pierwszorazowa • 350 zł
Konsultacja psychiatryczna online (pierwsza wizyta) • 350 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto, Blik, Karta płatnicza
Zasady płatności za wizyty w APRIORI Centrum Zdrowia dostępne są na dole strony https://aprioricentrum.pl/oferta/psychiatra/
Punkt I d regulaminu:
Wizyty online/telefoniczne pacjent ma obowiązek opłacić najpóźniej 24 godziny przed terminem umówionej wizyty, w przeciwnym razie rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Jeżeli wizyta online/telefoniczna zaplanowana jest na dzień, w którym dokonano rezerwacji wizyty to czas na wniesienie opłaty wynosi - 1 godzina od momentu zarezerwowania terminu (w razie problemu z płatnością konieczny jest pilny kontakt z pracownikiem recepcji). Preferowaną formą płatności jest przelew natychmiastowy (Express lub poprzez link płatności Safelink) lub BLIK. W przypadku braku wpłaty w wymaganym przedziale czasowym wizyta online/telefoniczna zostanie anulowana i nie odbędzie się. Pacjent jest o tym informowany przez pracownika recepcji telefonicznie lub przez wiadomość sms/mail.
Punkt II regulaminu:
Pacjent może odwołać zaplanowaną wizytę najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem wizyty.
Zmiana terminu wizyty przez pacjenta możliwa jest najpóźniej 24 godzin przed ustalonym terminem wizyty.
Obecność na wizytach stacjonarnych, za które nie dokonano przedpłaty musi zostać potwierdzona przez pacjenta najpóźniej 24 godziny przed wizytą. Jeśli wizyta stacjonarna została umówiona w dniu planowanej wizyty to pacjent ma obowiązek potwierdzić swoją obecność najpóźniej do godziny 10.00 w dniu wizyty. W razie braku potwierdzenia obecności przez pacjenta i braku możliwości kontaktu z pacjentem rezerwacja zostaje anulowana.
W przypadku nieobecności pacjenta na umówionej wizycie lub odwołanie umówionej wizyty na mniej niż 24 godziny przed jej terminem:
W przypadku wizyty online/telefonicznej (i braku możliwości kontaktu online i telefonicznego z pacjentem przez lekarza lub pracownika recepcji) – dokonana płatność nie podlega zwrotowi.
W przypadku wizyty stacjonarnej - przy rezerwacji kolejnego terminu należy z góry opłacić pełen koszt wizyty, w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji. Jeżeli wizyta stacjonarna zaplanowana jest na dzień, w którym dokonano rezerwacji wizyty (poniżej 24 godzin od wizyty) to czas na wniesienie opłaty wynosi - 1 godzina od momentu zarezerwowania terminu (w przypadku problemu z płatnością konieczny jest niezwłoczny kontakt z recepcją).
W sytuacji braku płatności w wymaganym czasie rezerwacja zostaje anulowana, a pacjent jest o tym informowany przez pracownika recepcji telefonicznie lub przez wiadomość sms/mail.
Zmiana terminu wcześniej opłaconej wizyty może nastąpić powyżej 24 godzin przed terminem zaplanowanej wizyty. W takiej sytuacji wniesiona przez pacjenta opłata nie podlega zwrotowi, a pacjent ma okres 3 miesięcy na skorzystanie z opłaconej wizyty.
Szczegóły płatności i obecności na wizytach są na dole strony: https://aprioricentrum.pl/oferta/psychiatra/
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) • 360 zł
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) • 360 zł
NIP
Adres firmy
PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Kraków (ul. Mogilska 21)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Sposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Revolut, Przelew na konto
Skopiuj link do przeglądarki: pay.psychomedic.pl i opłać.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Po opłaceniu wizyty przez pay.psychomedic.pl zadzwonimy do Ciebie aby ustalić najdogodniejszy dla Ciebie kanał konsultacji: telefon, skype, nasza platforma www.psychomedic.online.
W umówionej godzinie oczekuj na połączenie od specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Zawiła 61A, Kraków
290 zł
APRIORI Centrum Zdrowia - gabinety medyczne
Wizyta specjalistyczna trwająca do 20 minut. Kameralny gabinet. Opłata za wizytę realizowana jest przed wejściem do gabinetu.
Mogilska 21 CENTRUM, Kraków
360 zł
PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Kraków (ul. Mogilska 21)
Konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta)
Zawiła 61A, Kraków
350 zł
APRIORI Centrum Zdrowia - gabinety medyczne
Wizyta specjalistyczna trwająca do 40 minut. Kameralny gabinet. Opłata za wizytę realizowana jest przed wejściem do gabinetu.
Konsultacja psychiatryczna online (kolejna wizyta)
290 zł
APRIORI Centrum Zdrowia - gabinety medyczne
360 zł
PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Kraków (ul. Mogilska 21)
Skopiuj link do przeglądarki: pay.psychomedic.pl i opłać.
Konsultacja Wideo - Psychiatry pierwszorazowa
350 zł
APRIORI Centrum Zdrowia - gabinety medyczne
Pozostałe usługi
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Mogilska 21 CENTRUM, Kraków
360 zł
PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Kraków (ul. Mogilska 21)
Konsultacja psychiatryczna online (pierwsza wizyta)
350 zł
APRIORI Centrum Zdrowia - gabinety medyczne
360 zł
PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Kraków (ul. Mogilska 21)
Skopiuj link do przeglądarki: pay.psychomedic.pl i opłać.
Moje doświadczenie
O mnie
! Proszę o przeczytanie ważnych informacji mieszczących się na dole opisu !
W okresie 15 - 17.04.2024 przebywam na zwolnieni...
Edukacja
- Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Bydgoszczy
- Studia podyplomowe z Seksuologii Klinicznej na SWPS w Katowicach
- Szkoła Psychoterapii Psychoz – szkolenie atestowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczn
Certyfikaty ZnanyLekarz
Zakres porad
- Psychiatria
- Psychoterapia
Doświadczenie
- Oddział Psychiatryczny Kraków Nowa Huta (całodobowy)
- Oddział Rehabilitacji dla Uzależnionych Od Substancji Psychoaktywnych ze Współistniejącymi Zaburzeniami Psychicznymi
- Oddział Psychogeriatrycznym (gdzie hospitalizowane są osoby w wieku 60+)
Certyfikaty
Zdjęcia
Filmy
Znajomość języków
- Polski
Nagrody i wyróżnienia
- Laur Pacjenta 2018 - nagroda zaufania pacjentów w ogólnopolskim plebiscycie w kategorii Placówka Medyczna
- Złota Synapsa 2016 - Pomoc dla pacjentów 7 dni w tygodniu w godz. 8-21.00. Pracujemy zespołowo, co zapewnia płynność opieki dla Ciebie - czyli np. jak twój lekarz prowadzący jest chory, ma urlop każdy lekarz z PsychoMedic.pl zrobi kontynuacje leczenia, wystawi zwolnienie, potrzebne Tobie zaświadczenia. Nie musisz się martwić się o dostępność Twojego lekarza, cały Zespół PsychoMedic.pl jest do Twojej dyspozycji i służy pomocą.
- Laur Pacjenta 2016 - Bezpieczeństwo leczenia – doświadczeni specjaliści: średni wiek doświadczenia klinicznej pracy z pacjentami naszych specjalistów to 15 lat.
Publikacje i artykuły
123 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Dorota
Moja pierwsza wizyta przebiegła bardzo spokojnie, chociaż przed spotkaniem miałam dużo obaw . Polecam Panią Doktor każdemu, kto chociaż trochę czuje że coś jest nie tak z jego psychiką.
W
Profesjonalnie, konkretnie, w przyjaznej atmosferze.
G.
Wizyty przebiegły w bardzo przyjaznej atmosferze. Pani doktor jest ciepłą, wyrozumiałą i kompetentną lekarką. Długość wizyty i ilość pytań adekwatna do zgłaszanych trudności. Polecam :)
J.S.
Wszystko super, Pani doktor z ogromną wiedzą. Dziękuję za pomoc i niebagatelizowanie moich objawów.
Asia
Podejście Pani Doktor rzetelne, szczególowy wywiad. Jestem zadowolona. Polecam
Katarzyna Cz.
Jestem niezmiernie wdzięczna za okazaną pomoc. Wizyta w bardzo przyjaznej atmosferze, serdecznie polecam Panią doktor.
A.M.
Jestem bardzo zadowolona z wizyty, dziękuję za pomoc i życzliwość
GD
Jestem bardzo zadowolona z efektów leczenia. Była to kolejna wizyta. Pani doktor wykazuje pełen profesjonalizm w opiece nad pacjentem. Czuje się zaopiekowana i wysłuchana po każdej wizycie.
A.
Pani Katarzyna już raz pomogła mi wyjść z krótkotrwałych zaburzeń lękowych przez bardzo dobrze dobrane leczenie. Obecnie znów wróciłam do Pani doktor i otrzymałam szybką pomoc. Wizyty są punktualne, prowadzone w miłej i spokojnej atmosferze. Wszystkie aspekty leczenia wytłumaczone, podobnie jak wątpliwości i pytania. Polecam.
Dominika
Jestem bardzo zadowolona z leczenia. Korzystam z wizyt on-line. Trafna diagnoza, dobre leki, wizyty punktualnie. Gorąco polecam.
Odpowiedzi na pytania
52 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Dzień dobry. Mężczyzna lat 27. Zacząłem przyjmować preparat Dulselvia 3 dni temu. Zauważyłem u siebie podwyższone ciśnienie około 145/95, czy takie ciśnienie się unormuje oraz czy jest niebezpieczne? Nie wiem teraz czy te zawroty głowy i potliwość, pobudzenie to skutek uboczny pierwszych dni na antydepresantach czy nadciśnienia tętniczego.
Pierwsze 7-14 dni na lekach przeciwdepresyjnych może powodować przejściowe pogorszenie samopoczucia, także fizycznego. Ten lek może podwyższać ciśnienie krwi - dlatego należy je stale monitorować. Należy także mierzyć tętno. Nie napisał Pan jaka dawka została Panu zalecona, a to też ma znaczenie. W razie utrzymywania się objawu należy skonsultować się z lekarzem pierwszego kontaktu (POZ) - w celu wykonania EKG i ewentualnie badań laboratoryjnych z krwi - być może wzrost ciśnienia wynika z innych przyczyn niż włączenie dulsevii i trzeba je wykluczyć.
Od roku zażywam escytalopram w leczeniu zaburzeń lękowych. Natomiast od tygodnia stosuje dodatkowo lamotrygine jako uzupełniający terapię stabilizator nastroju. Od 3 dni zauważyłem że w moim stolcu występuje krew - jest jej dość sporo i jest ona widoczna czasami w postaci czerwonych grudek na papierze toaletowym oraz w samym stolcu - czy powinienem jak najszybciej udać się lekarza i zaprzestać zażywania leku, czy jest to tylko efekt uboczny, który za niedługo przeminie - z góry dziękuję za pomoc.
Krew w stolcu zawsze jest objawem alarmowym - należy to pilnie skonsultować z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), który zleci dodatkowe badania. Nie zakładamy z góry, że jest to działanie niepożądane leczenia - to wymaga wnikliwej oceny lekarza. Pozdrawiam!
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Twardosz?Katarzyna Twardosz to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Twardosz oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), Konsultacja psychiatryczna online (kolejna wizyta), konsultacja psychiatryczna online (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta), Konsultacja Wideo - Psychiatry pierwszorazowa.
-
Gdzie Katarzyna Twardosz ma swój gabinet?Katarzyna Twardosz przyjmuje pod adresem:
- Mogilska 21 CENTRUM Kraków
- Zawiła 61A Kraków
-
Czy Katarzyna Twardosz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Twardosz oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Twardosz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Twardosz to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Revolut, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Twardosz?Języki, których używa Katarzyna Twardosz to polski.
-
Jak Katarzyna Twardosz umawia wizyty?Katarzyna Twardosz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Twardosz?Katarzyna Twardosz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Twardosz: co mówią pacjenci?123 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Twardosz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Twardosz?Katarzyna Twardosz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.