Zadawaj pytania ekspertom za darmo!

Zadawaj pytania 23 tysiącom lekarzy i specjalistów, odpowiedź na swoje pytanie otrzymasz w ciągu 48h, zupełnie za darmo.

Wyszukaj pytania

Zadaj pytanie

Twoje pytanie

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

* Internet nie może być substytutem profesjonalnej opieki medycznej.

Dodaj pytanie

Już prawie gotowe! Wypełnij jeszcze pozostałe dane. Dzięki nim będziemy w stanie precyzyjnie rozwiązać Twój problem.

Wybierz specjalizację lekarską, do której chcesz skierować pytanie

Dzięki informacji o Twojej lokalizacji będziemy mogli przesłać pytanie w pierwszej kolejności do najlepszych specjalistów z Twojej okolicy

Popularne kategorie

Choroby

Sprawdź pytania dotyczące chorób, przeczytaj odpowiedzi lekarzy

Ciąża

Zobacz odpowiedzi lekarzy na pytania o ciążę i jej przebieg

Diagnostyka i Zabiegi

Rozwiej swoje wątpliwości dotyczące zabiegów, badań, operacji

Psychologia

Stres, związki, codzienne problemy - sprawdź porady specjalistów

Pozostałe kategorie

Ostatnio dodane pytania

Dzień dobry, mam pytanie mam 21 lat i od ponad 6 miesięcy dolegaja mi dość dziwne dolegliwości na początku pojawiały się biegunki trwające 14-18 dni mimo stosowania leków bez recepty praktycznie co 30 minut musiałem w pośpiechu biec na ubikacje by wyjaśnić swoje potrzeby, później na jakiś czas 3 tygodnie/miesiąc spokój i znów dłuższa biegunka, zaś obecnie mam codziennie z tym, że raz zaparcia raz biegunkę potrafię spędzić nie raz 30 minut na ubikacji bo choć chcę nie mogę się załatwić, wyczuwam zaparcie po czym i tak leci ze mnie woda, zaś nie raz bez problemu i bez zaparcia i od razu leci ze mnie biegunka. Nie umiem sobie z tym pomóc - żadnymi lekami bez recepty - często gdyż prawie codziennie boli mnie brzuch w rejonach podbrzusza - środek i prawa strona - najbardziej dotkliwy jest wówczas, gdy ktoś mi nadusi - trafiłem z tymi objawami na SOR i nie uzyskałem jakiejkolwiek pomocy - na moje oko w kale widzę śluz i ma on zielonkawa barwę. Stosowalem od 18 roku życia środki dopingujace ( 3 lata bez przerwy jedynie mostki - sterydy anaboliczno-androgenne- testosteron, Boldenon, Masteron, Deca-Durabolin, Metanabol, stanazol, Anapolon ponadto liczne Stymulanty na Geranium, Johinbinie, Efedrynie do tego insulinę, Clenbuterol, Hormony Tarczy t3 i T4 - jednak już przez długi okres czasu nie stosuje. Proszę o pilną pomoc co robić w tej sytuacji, gdyż utrudnia mi to w znacznym stopniu życie codzienne - studia dzienne, praca, treningi. Z wyrazami szacunku Adrian

Dzień dobry. Nawiązując do mojej poprzedniej odpowiedzi, sugeruję także wykonać kolonoskopię.

Nie wiem co mi jest.Tymczasowa ślepota na lewe oko tak na parę sekund albo minutę,bóle w klatce piersiowej czasami.Cały czas ciężko mi się oddycha.Czy to może coś mieć w związku z sercem?
Jestem też bardzo nerwowa osoba.

Dzień dobry! Bóle w klatce piersiowej raczej nie mają związku z zaburzeniami widzenia. Potrzebuje Pani pilnej konsultacji okulistycznej i neurologicznej.… Więcej

Zobacz więcej Created with Sketch.