1. Jestem psychologiem oraz psychoterapeutką w trakcie szkolenia w nurcie poznawczo-behawioralnym. Ukończyłam jednolite, pięcioletnie studia magisterskie na kierunku psychologia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu, wybierając specjalność kliniczną. Dodatkowo ukończyłam półtoraroczne przygotowanie pedagogiczne dla psychologów, które poszerzyło moje kompetencje do pracy w środowisku edukacyjnym. Stałe doskonalenie zawodowe jest dla mnie kluczowe, dlatego regularnie uczestniczę w specjalistycznych szkoleniach z zakresu psychologii i psychoterapii.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując zarówno z osobami dorosłymi, jak i z dziećmi. Na oddziale psychiatrycznym wspierałam dorosłych mierzących się z izolacją społeczną, wykluczeniem, zaburzeniami nastroju, osobowości oraz skutkami długotrwałego stresu. Rozwijałam swoje umiejętności także podczas stażu klinicznego w ośrodku leczenia uzależnień oraz w pracy gabinetowej — pracując z dorosłymi i młodzieżą.
Jako psycholog przedszkolny towarzyszyłam dzieciom w rozwijaniu kompetencji społecznych, wzmacnianiu poczucia własnej wartości, nauce regulacji emocji oraz pokonywaniu trudności edukacyjnych i relacyjnych.
Aktualnie pracuję z osobami dorosłymi oraz młodzieżą od 16. roku życia. Zajmuję się m.in.:
- zaburzeniami lękowymi, w tym:
zespołem lęku uogólnionego (GAD),
-fobią społeczną,
- fobiami specyficznymi,
-zaburzeniami obsesyjno-kompulsywnymi (OCD),
-napadami paniki,
-zespołem stresu pourazowego (PTSD),
-zaburzeniami nastroju?
-zaburzeniami osobowości,
-zaburzeniami psychosomatycznymi,
-przewlekłym stresem,
-wypaleniem zawodowym,
-przewlekłym bólem.
W pracy terapeutycznej kieruję się podejściem indywidualnym, dostosowując tempo i metody do potrzeb każdej osoby. Psychoterapia poznawczo-behawioralna opiera się na zrozumieniu wzajemnych zależności między myślami, emocjami, zachowaniami a reakcjami ciała — co stanowi podstawę trwałej zmiany i budowania dobrostanu.
W kontakcie z drugą osobą szczególnie ważne są dla mnie empatia, wrażliwość oraz bezwarunkowa akceptacja, które tworzą bezpieczne warunki do pracy nad własnymi trudnościami.