Moje doświadczenie
Zakres porad
- Dietetyk dziecięcy
- Dietetyk kliniczny
Główne obszary pomocy
- Alergia pokarmowa
- Żywienie kobiet w ciąży i karmiących
- Nadwaga
- Zaburzenia odżywiania
- Niedowaga
- +24 a11y_sr_more_diseases
Pacjenci których przyjmuję
Zdjęcia i filmy
Adresy (6)
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Batalionów Chłopskich 2/3, 84-300 Lębork
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Abrahama 26/5, Śródmieście, 81-366 Gdynia
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Władysława Łokietka 39/1, 81-735 Sopot
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
aleja Armii Krajowej 11/3, Śródmieście, 81-372 Gdynia
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja dietetyczna (pierwsza wizyta)
Od 320 zł -
-
Konsultacja online
180 zł -
-
Pakiet dla par
Od 540 zł -
-
Konsultacja dietetyczna
Od 210 zł -
-
Konsultacja dietetyczna (pierwsza wizyta) + indywidualny jadłospis
Od 360 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
82 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
Grażyna
Pełny profesjonalizm, szczegółowe informacje, czekam na wyniki
• Poradnie Dietetyczne Przyjazny Dietetyk • Konsultacja dietetyczna •
-
A
Agnieszka Ch
Przede wszystkim doskonałe podejście do pacjenta bardzo konkretne informacje na pierwszej wizycie bardzo bałam się że dieta będzie wymagała dużo wyrzeczeń Pani Ola ustaliła ją idealnie z moimi gustami i upodobaniami chętnie dalej sięgam po przepisy Pani Oli bardzo miła uśmiechnięta osoba mogę polecić tą Panią całym sercem i żołądkiem
Polecam zdecydowanie 5 gwiazdek• Poradnie Dietetyczne Przyjazny Dietetyk • Program żywieniowy w stanach chorobowych •
-
G
Gosia
Skuteczna dietoterapia i są efekty:)! Sympatyczna atmosfera w gabinecie.
• Poradnie Dietetyczne Przyjazny Dietetyk • Pakiet 3-miesięcznej współpracy •
-
P
Pacjent
Wszystkim niezdecydowanym, a chcącym poprawić komfort życia polecam skorzystanie z doświadczeń, wiedzy i wsparcia Pani Aleksandry.
• Poradnie Dietetyczne Przyjazny Dietetyk • konsultacja dietetyczna (pierwsza wizyta) •
-
S
Skorzystałam z pakietu współpracy. Polecam, schudlam, wyrównałam wyniki. W gabinecie panuje miła atmosfera.
• Poradnie Dietetyczne Przyjazny Dietetyk • Pakiet 3-miesięcznej współpracy •
-
A
Anna
Pani Dietetyk bardzo sympatyczna, dużo mówi, tlumaczy, ale również słucha.
• Poradnie Dietetyczne Przyjazny Dietetyk • konsultacja dietetyczna (pierwsza wizyta) •
-
A
Aleksandra W.
Bardzo się cieszę, że trafiłam w ręce Pani Aleksandry. Przedstawiłam swój problem z nadwagą a Pani Aleksandra doskonale dobrała dla mnie dietę, która cały czas przynosi zamierzone efekty. Waga regularnie spada a ja odzyskałam energię co przełożyło się też na lepsze samopoczucie. Otrzymałam wiele cennych wskazówek i bogate menu, z listą zakupów i gotowe przepisy. Polecam, naprawdę warto.
• Poradnie Dietetyczne Przyjazny Dietetyk • konsultacja dietetyczna (pierwsza wizyta) •
-
M
Mariola
Pani doktor jest osobą bardzo uważną, słucha pacjenta, dokładnie analizuje wyniki badań i udziela bardzo fachowych i szczegółowych wyjaśnień. Czuję się jako pacjentka bardzo dobrze zaopiekowana i bardzo wysoko oceniam empatię pani doktor i atmosferę wizyty. To była moja pierwsza wizyta i z pewnością nie ostatnia! Czekam teraz na przygotowanie diety dopasowanej do moich potrzeb. Gabinet jest w bardzo dobrym komunikacyjnie miejscu w Gdyni,,wewnątrz jest przytulnie, co bardzo sprzyja rozmowie. Dziękuję i polecam!
• Poradnie Dietetyczne Przyjazny Dietetyk • konsultacja dietetyczna (pierwsza wizyta) •
-
A
Anna Oborska
Polecam Panią Aleksandrę szczególnie osobom, które są wybredne lub mają uczulenie na różne pokarmy :) Bez problemu układa dietę na podstawie preferencji żywieniowych pacjenta, oraz daje możliwość swobodnej wymiany składników.
• Poradnie Dietetyczne Przyjazny Dietetyk • Inny •
-
M
Magdalena
Jestem bardzo zadowolona z wizyty. Pani dietetyk odpowiedziała na wszystkie moje pytania i pomimo tego, że niewiele produktów lubię, ułożyła mi dietę zarówno dobrze zbilansowaną jak i smaczną, która nie jest przymusem. Z całego serca polecam Panią Olę jako dietetyka.
• Poradnie Dietetyczne Przyjazny Dietetyk • Konsultacja dietetyczna •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Aleksandra Kaźmierczak?Aleksandra Kaźmierczak to dietetyk. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Aleksandra Kaźmierczak oferuje usługi takie jak: konsultacja dietetyczna (pierwsza wizyta), Konsultacja dietetyczna, pakiet dla par, pakiet dietetyczny 3-miesięczny, Program żywieniowy w stanach chorobowych, warsztaty dietetyczne, zakupy z dietetykiem, Pakiet - miesięczny (pierwsza wizyta, zalecenia, jadłospis, wizyta kontrolna), Wizyta kontrolna, konsultacja online.
-
Gdzie Aleksandra Kaźmierczak ma swój gabinet?Aleksandra Kaźmierczak przyjmuje pod adresem:
- aleja Armii Krajowej 11/3 Gdynia
- Batalionów Chłopskich 2/3 Lębork
- Abrahama 26/5 Gdynia
- Władysława Łokietka 39/1 Sopot
-
Czy Aleksandra Kaźmierczak przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Aleksandra Kaźmierczak oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Aleksandra Kaźmierczak akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Aleksandra Kaźmierczak to: Gotówka, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Aleksandra Kaźmierczak?Języki, których używa Aleksandra Kaźmierczak to angielski.
-
Jak Aleksandra Kaźmierczak umawia wizyty?Aleksandra Kaźmierczak używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Aleksandra Kaźmierczak?Aleksandra Kaźmierczak może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Aleksandra Kaźmierczak: co mówią pacjenci?82 osób dodało swoją opinię. Aleksandra Kaźmierczak ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Aleksandra Kaźmierczak?Aleksandra Kaźmierczak nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.