Ludwika Narbutta 83 lok. U2, 02-524 Warszawa
Zapraszamy do naszych placówek !
Dowiedz się więcej12/04/2024
Ludwika Narbutta 83 lok. U2, 02-524 Warszawa
Zapraszamy do naszych placówek !
Dowiedz się więcej12/04/2024
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
161 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
Polecam! Dobrze dobiera leki, razem z dawkowaniem.
Świetne podejście do pacjenta i bardzo duża wiedza w dziedzinie psychiatrii.
Rzetelne i indywidualne podejście do pacjenta. Duża wiedza i trafność z diagnozą. Pozytywne efekty leczenia. Polecam Pana Doktora.
Notorycznie spóźniony lekarz, jestem punktualna,bądź informuje gdy mam się spóźnić, tutaj tego nie ma, szanujmy swój czas i sprawy jakie mamy do załatwienia po, często mając napięte grafiki i zobowiązania. Dużo mówi o sobie czułam się trochę na boku.
Niestety, moje doświadczenie z tym lekarzem było bardzo negatywne. Podczas pierwszej wizyty czekałam 30 minut, a lekarz nawet nie przeprosił za spóźnienie. Próbowałam to zrozumieć, zakładając, że miał opóźnienie z innym pacjentem.
Jednak podczas drugiej wizyty sytuacja się powtórzyła: czekałam 20 minut, ale lekarz się nie pojawił. Zapytałam w recepcji i dowiedziałam się, że lekarz nawet nie przyszedł do kliniki. Nikt mnie nie poinformował o możliwym opóźnieniu, a po 30 minutach oczekiwania postanowiłam odejść.
Uważam, że takie podejście do pacjentów jest niedopuszczalne i świadczy o całkowitym braku szacunku. Szczerze odradzam wizytę u tego lekarza.
Super lekarz. Bardzo empatyczny oraz pomocny. Słucha oraz odpowiada na pytania bardzo szczegółowo. Jest zaangażowany jak mało który lekarz w dzisiejszych czasach.
Pań doktor Krzysztof Kubiak to bardzo dobry lekarz, którego polecam z całego serducha.
Bardzo precyzyjnie zgłębił problem u moje córki, dając jej odpowiednie wskazówki i trafnie dobierając dla niej lek. Poświęcił nam bardzo dużo czasu, wszystko szczegółowo wyjaśnił, odpowiedział na wszystkie pytania, przy czym był też bardzo empatyczny, zaangażowany, z lekkim humorem. Polecam, polecam, polecam
Współpracuje z dr Kubiakiem z przerwami parę lat. Było już bardzo źle, wyszliśmy z tego. Cenię sobie teleporady, które nadal są wizytą kontrolną ale nie zakłócają planu dnia.
Moja wizyta finalnie się nie odbyła. Obecnie czekam na zwrot pieniędzy. Miałam wizytę o 12:20 niestety dowiedziałam się od recepcji że zostanę obsłużona jak Pan doktor obsłuży „ pacjentów” nie żebym też nim była. Moja wizyta umówiona dużo wcześniej. Miejsce w którym miałam uzyskać naraziło mnie na dodatkowe nerwy. Doktor zadzwonił o 15:20 żeby mnie przeprosić i zasugerować że pacjentów się sortuje przynajmniej jak odniosłam takie wrażenie. Czuję się wręcz urażona pewnymi hasłami podczas rozmowy, osobiście nie polecam. Inny lekarz pomógł z zaangażowaniem i tak jak trzeba.
Dostałam chorobowy oraz kod na lek, który był wypisany na poprzedniej wizycie