Jestem psychologiem młodzieży i młodych dorosłych, diagnostką dorosłych, dzieci i młodzieży oraz trenerką treningu i warsztatu psychologicznego.
Zajmuję się wsparciem psychologicznym przede wszystkim nastolatków, młodych dorosłych i ich rodzin oraz diagnozą psychologiczną.
Prowadzę rzetelną diagnozę psychologiczną ADHD dla dorosłych oraz szeroką diagnozę dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych. Posiadam w tym zakresie wieloletnie doświadczenie.
Wyniki, przeprowadzonej przeze mnie diagnozy są respektowane przez szkoły oraz poradnie psychologiczno – pedagogiczne. Wydawane przez nas informacje o wynikach badań mogą zdecydowanie przyspieszyć proces uzyskiwania opinii lub orzeczeń w poradniach psychologiczno – pedagogicznych.
Przeprowadzam:
- pełną diagnozę intelektu (m.in Test Stanforda – Bineta, IDS 2) (120 min)
- diagnozę trudności emocjonalnych (60-90 min)
- diagnozę psychologiczną trudności szkolnych (60-90 min)
- diagnozę psychologiczną ADHD dla dzieci i młodzieży (m.in. Conners 3) (60-90 min)
-diagnozę ADHD dla dorosłych (Diva – 5) (180 min)
- diagnozę psychologiczną spektrum autyzmu (Zespołu Aspergera) (ASRS)
-diagnozę umożliwiającą wydanie opinii o braku przeciwwskazań do wykonywania przez dziecko pracy
lub czynności zarobkowych (np. udziału w reklamie lub filmie) (60 min)
Proces diagnostyczny dzieci i młodzieży składa się z trzech etapów:
1. Konsultacji/wywiadu z rodzicem;
2. Jednego lub dwóch spotkań diagnostycznych ( w zależności od potrzeb);
3. Konsultacji podsumowującej z wydaniem opinii psychologicznej lub informacji o wynikach
badań (w zależności od potrzeb).
Proces diagnostyczny ADHD dorosłych składa się z :
1. Wywiadu wstępnego + wywiadu diagnostycznego
2. Omówienia wyników diagnozy z wydaniem opinii psychologicznej
Terapeutycznie pracuję w najbliższym memu sercu podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach (TSR), praktykuję metodę Kids’ Skills – Dam Radę! Korzystam także z bogatego doświadczenia, które przez lata zbierałam, pracując jako psycholog szkolny oraz diagnosta i
terapeuta w poradni psychologiczno – pedagogicznej.
W swojej pracy skupiam się przede wszystkim na przyszłości. Towarzyszę klientom w poszukiwaniu najlepszych dla nich rozwiązań przy znacznym wykorzystywaniu ich własnych zasobów i mocnych stron. To działa! Pracując w ten sposób, widzę jak bardzo, każdy nastolatek potrzebuje przestrzeni do tego, aby poczuć się ważny i rozumiany oraz odnaleźć w sobie siłę,
żeby zmierzyć się z własną tożsamością a często także niskim poczuciem wartości, lękami, trudnymi emocjami, depresją. Z racji wieloletniego doświadczenia pracy w środowisku szkolnym posiadam rozległą widzę na temat obowiązków i praw ucznia, rodzica, nauczyciela i szkoły.
Swoją pracę regularnie poddaję superwizji.
ZAPRASZAM SERDECZNIE !