Adres

Sandomierz
i-talia PORADNIA DIETETYCZNA

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem


Gotówka
Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych dietetyków w pobliżu

Moje doświadczenie

O mnie

Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie na Wydziale Lekarskim zdobyłam tytuł magistra dietetyki. Stale poszerzam swoje kompetencje zawo...

Zobacz pełen opis


Cennik

Brak informacji o usługach i cenach

Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.

Opinie od pacjentów

5

Ogólna ocena
2 opinie

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
Użytkownik zweryfikowany

Na wizytę u Pani Magdaleny zapisała mnie potajemnie żona z córcią :) Przyznaje szczerze, że byłem sceptycznie nastawiony, spodziewałem się diety "sałatowej" i wyciskania siódmych potów na siłowni :) Tydzień po wizycie dostałem przygotowany specjalnie dla mnie jadłospis na 14 dni uwzględniający siedzący tryb pracy oraz mój zapał do ćwiczeń :) Dokładnie jutro mija 2 tydzień stosowania diety. Pierwsze efekty zaczynam powoli dostrzegać - schudłem dokładnie 3kg co daje chyba dobry wynik 1,5kg/tydzień. W środę idę na wizytę kontrolną i po nowy plan żywieniowy na kolejne 2 tygodnie. Sama Pani bardzo przyjemna i wyrozumiała. Zdecydowanie polecam :)


Użytkownik zweryfikowany

Polecam tego dietetyka bardzo dobry kontakt i przede wszystkim profesjonalne podejście do pacjenta. Miła i rzeczowa rozmowa. Stosowana dieta przynosi korzyści i jest smaczna
:-)


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

1 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl


  • Co zrobić kiedy jestem już zmęczona i zniechęcona do odchudzania? Od roku odżywiam się zdrowo, ćwiczę, schudłam ponad 30 kg. Ale mam już dość, ciągłego pilnowania tego co mogę a czego nie mogę zjeść, ciągłej walki, wiecznej gadki tylko o tym samym.

    Przede wszystkim powinna Pani zmienić swoje podejście do zdrowego odżywiania i traktować to jako "normalność dnia codziennego" a nie problem z jakim musi się Pani zmagać każdego dnia. Żywność, którą spożywamy codziennie ma ogromny wpływ na stan naszego organizmu zarówno wewnętrzny- (prawidłowe funkcjonowanie poszczególnych narządów, a tym samym unikanie groźnych chorób cywilizacyjnych jak: nadciśnienie, cukrzyca typu II, miażdżyca, choroby serca i inne) jak i zewnętrzny (zgrabna sylwetka, dobra kondycja skóry, włosów, paznokci). Niestety, dieta to dopiero połowa sukcesu w drodze do idealnej figury, konieczne jest połączenie jej z aktywnością fizyczną. Nie mam na myśli ciągłego „katowania się” na siłowni, jednak systematyczny, umiarkowany ruch na pewno wspomoże pracę naszego organizmu i przyspieszy metabolizm. Proszę zachęcić swoich bliskich do zmiany nawyków żywieniowych: wspólnych posiłków, ćwiczeń- takie wsparcie będzie jeszcze bardziej motywowało Panią do dalszego działania. A przecież o to właśnie chodzi- żeby dobrze się czuć i pięknie wyglądać! Najgorszy etap ma Pani już za sobą. Teraz trzeba tylko pielęgnować to, co Pani osiągnęła przez ostatni rok.
    Gratuluję utraconych kilogramów i trzymam kciuki za wytrwałość w kolejnym etapie dążenia do zamierzonego celu :)

    mgr Magdalena Nessing

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie

O mnie

Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie na Wydziale Lekarskim zdobyłam tytuł magistra dietetyki. Stale poszerzam swoje kompetencje zawo...

Zobacz pełen opis