lek. dent.

Hanna Wieczorkowska- Molus

Stomatolog

Zadaj darmowe pytanie Poproś o kalendarz wizyt

Nasz Gabinet stomatologiczny mieści się w Bydgoszczy przy ul. Twardzickiego 10b w Fordonie Pacjentów przyjmyjemy w każdy Poniedziałek, Środę oraz Piątki w godzinach od 12 do 21.... więcej

Pytania pacjentów (1)

  • Dentofobia

    Witam,
    Cierpię na dentofobię, przed każdym najmniejszym borowaniem odczuwam paniczny strach. Spowodowane jest to tym, że nie zawsze podane znieczulenie na mnie działa, nawet dołożenie kolejnej dawki nie pomaga i i tak odczuwam ból. Czy w Państwa gabinecie, istnieją może inne metody znieczulenia,… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Hanna Wieczorkowska- Molus

    Witam,

    Z problemem dentofobii boryka się wielu pacjentów. Istnieje wiele metod, które pozwalają przezwyciężyć strach odczuwany przed wizytą u lekarza stomatologa.
    Uważam, że pacjent… Więcej

Zadaj pytanie lekarzowi

Twoje pytanie (bez Twoich danych) zostanie opublikowane na profilu lekarza

Zadaj darmowe pytanie

Adresy i cenniki

Podobni lekarze, do których możesz umówić wizytę

Informacje o lekarzu

O mnie

  • Nasz Gabinet stomatologiczny mieści się w Bydgoszczy przy ul. Twardzickiego 10b w Fordonie

    Pacjentów przyjmyjemy w każdy Poniedziałek, Środę oraz Piątki w godzinach od 12 do 21.

    Rejestracja telefoniczna - codziennie pod numerem telefonu

    Oferujemy usługi: Ortodoncji, Stomatologii, Chirurgii oraz Protetyki. Posiadamy nowoczesny aparat RTG umożliwiający wykonanie zdjęcia na miejsu bez konieczności umawiania sie na kolejną wizytę.

Opinie pacjentów

  • bardzo słaby

    Rezygnujcie z usług Pani Doktor jak tylko możecie i zmieniajcie lekarzy. Ja tego nie zrobiłam i brnęłam w to przez 4 lata z aparatem stałym . Pani Doktor nie odpowiada na pytania, ciągle tylko się powtarza. Miarka się przegięła jak po takim czasie został mi zdjęty aparat a wada nie została wyleczona a po roku czasie zrobiło się gorzej niż było przed. Byłam na konsultacji u dwóch Specjalistów i są w szoku że taką taktykę "leczenia" obrała Pani Doktor. Teraz czekają mnie kolejne wydatki na wkładki na zęby, które naprawią to co się stało po 4 latach noszenia aparatu i to do tego tego białego który jest droższy. Wciągu tych 4 lat Pani Doktor stosowała sposoby leczenia, które bardzo mi uszkodziły zęby, przez rok po zdjęciu aparatu nie mogłam mieć ich wyczyszczonych bo miałam przyklejoną wkładkę która nabawiła mnie próchnicy Niech was nie zmyli to że Pani Doktor jest bardzo miła... Ja po tylu latach wspólnego leczenia nie potrafię się porozumieć, widzi że mam skrzywione zęby, których nie miałam przed założeniem aparatu ale udaje że nie widzi i nie słyszy.

  • bardzo słaby

    zastanawia mnie jedno..ludzie dlaczego jeszcze nie zmadrzeliscie i nie zmieniliscie lekarza?! ja zmienilam gdy po prawie roku noszenia wizyty co 3 tyg zamki ciagle sie odklejaly.. bo jak rzekomo twierdzila pseudo ortodontka jadlam makaron.. ludzie znajdzcie sobie innego ortodonte ktory poprowadzi Wasze zeby na dobra droge.. ja sie lecze od prawie roku u innego leczenie fakt rozpoczynalam od nowa i aparat musialam doplacic do nowego ale niewiele.. efekty widzialam po miesiacu.. mam juz piekny usmiech i aparat zdejmuje w wakacje. mozna? mozna! tez siedzialam narzekalam, plakalam i wydawalam kase w bloto ale szybko zrozumaialm ze przy tej kobiecie pieknych zebow miec nie bede.. co najwyzej pusty portfel

  • bardzo słaby

    Dramatyczne kolejki w gabinecie, wyznaczona godzina nic nie znaczy...Leczenie zębów chyba "na czas", bo po godzinach czekania sama wizyta trwa ok.10 minut. I to nieustanne, nie do zniesienia, szczebiotanie z asystentką, a pacjent, jak rzecz, siedzi bezradny z otwartą paszczą...Do tego coraz bardziej wygórowane ceny. Podobny koszmar w poradni ortodontycznej, gdzie chodziłam z dzieckiem. Kolejki jak za komuny, pani doktor prawie zawsze spóźniona, w biegu wpada do Sanitasu, ale nie zna słów typu przepraszam czy dzień dobry.żadnej informacji dotyczącej postępów w leczeniu, wszystko na akord...

  • bardzo słaby

    Ja chodziłąm do Pani od doktor odkąd skończyła 14 lat teraz mam 21 i już od roku nie chodze. Te 6 lat to była jakaś masakra ! Miałam krzywe zęby najpierw miałam aparat rozciągający szczękę 2 lata i z 2 mies. a miało być 1,5 ;) później miałam założony aparat stały miały być 2 lata bo dłużej nosiłam rozciągający ale jednak był powyżej 3 lat :) po tym miałam aparat na noc a teraz od jakiegoś roku nie chodzę i moje zęby są znów krzywe ! powoli wracają na swoje poprzednie miejsce. To jakiś skandal żeby po tylu latach noszenia aparatów moje zęby się znów krzywiły. Mam koleżanki które chodziły do innych ortodontów i zęby mają proste i idealne ! Nie dość że przeciągane było noszenie to teraz się krzywią a już nie mówie o tym ile się czeka! Kiedyś czekałam 4 godziny do jakiś skandal żeby tyle czekać u lekarza. Miała być moja kolejka to byłam przepychana coraz dalej przez panią recepcjonistkę ( bardzo nie miłą kobietę :) ) Jak policzę ile pieniędzy straciłam przez te wszystkie wizyty i aparaty to miała bym fajne autko za 10 tys :) Odradzam wizytę u tej pani DOKTOR !

  • bardzo dobry

    Też wydawało mi się że noszę aparat za długo. Miałem wiele pretensji , ale w końcu poważnie zastosowałem się do zasad i i terminów wizyt i wszystko poszło szybko. polecam Panią Doktor I dziękuję za cierpliwość. Piotr S

  • neutralny

    Pani doktor jest bardzo sympatyczną osobą i zgadzam sie z powyższymi opiniami . Noszę aparat już ponad 3 lata. Kiedy pytam sie kiedyś skończy się leczenie Pani doktor ma jedna odpowiedź, że jeszcze nie pora zdjąć.... Prawdopodobnie udam sie do innego ortodonty na konsultację żeby sprawdzić czy faktycznie Pani doktor ma rację, jeśli nie to na własną odpowiedzialność zdejmę ten aparat bo ile można to nosić. Ludzie nie milionerzy ...

  • bardzo słaby

    Od 3 lat korzystam z usług ortodontycznych Pani Molus i jestem ZROZPACZONA ich jakością. Nie zanosi się również na szybkie zakończenie leczenia. Na pytanie odnośnie zdjęcia aparatu, otrzymuję odpowiedź w stylu: ciężko powiedzieć, jeszcze troszkę.. nigdy nie uzyskałam konkretnej odpowiedzi. Przestrzegam wszystkich przed decyzją o założeniu aparatu u pani doktor. Z zębami prawie nic się nie dzieje, wszystko stoi w miejscu, a na wizyty trzeba się zgłaszać co miesiąc po to, żeby zmienić gumeczki i tyle...Za to płacę 110 zł. Zamki bardzo często się odklejają, mimo, że bardzo na nie uważam i niczego twardego nie gryzę. Po prostu słaby i tani klej...A za każdy odklejony zamek - dodatkowa opłata. Mimo że powinna to być reklamacja. Poza tym zero informacji na temat tego co się z zębami dzieje i na czym polega leczenie. Zero kontaktu z panią doktor - telefon odebrała tylko wtedy, kiedy miałam podjąć decyzję, czy zakładam aparat. Jak tylko się zdecydowałam i założyłam - natychmiast pojawiła się podwyżka. Cóż, wtedy już nie miałam wyjścia...Kontakt tylko z niekompetentną asystentką. Kolejna uwaga - brak kartoteki i dokumentacji leczenia. Nie można nawet wrócić do gipsowego wycisku szczęki z początku leczenia - dostałam informację, że jest niszczony. Nie wspominam o kolejkach, niepunktualności, ciągłym pośpiechu. Ogólnie DRAMAT. Proszę nie dać się zwieźć sympatycznym sposobem bycia pani doktor. Uprzejmości przez całe 5 minut, kiedy mnie przyjmuje nie można jej odmówić, ale któż nie miałby tak doskonałego humoru, zarabiając 110 zł za kilka minut pracy i zero wysiłku...

  • bardzo dobry

    oj, żeby tak się śpieszyli do domu wszyscy dentyści do których chodziłam...Na Tatrzańskim mój poprzedni dentysta chciał mi wyrwać siódemkę, bo wg niego nie kwalifikowała się już do kanałówki. nie bardzo mi się to uśmiechało bo już mi 5tka poleciała a na implant mnie nie stać...I tak trafiłam do p. Molus (koleżanka mi ją nadała). Babeczka dała mi niezły wycisk, raz nawet kończyła o 23ciej, ale ząb jest, ma się świetnie a ja nie wyglądam jak kasownik. Wielkie dzięki pani doktor. Niech się pani nie przejmuje, ludzie muszą sobie ponarzekać. Nawet sobie nie zdawałam sprawy ilu ludzi biega z reklamacjami do dentystów i rżną głupa na całego. Wstyd przyznać ale sama znam taką jedną bliską mi osobę, która nawet się pochwaliła przy winku ilu już takich lekarzy ponaciągała.

  • bardzo dobry

    Fantastyczny dentysta. Wykonała mi poprawki po poprzednikach z tzw \"...-MEDów\". Uratowała mi 6stkę, która ponoć była do ekstrakcji. Jak tak czytam poprzednie wpisy to mam wrażenie, że zrobiła je konkurencja albo gówniarze. Dla mnie właśnie to , że trzeba w gabinecie prywatnym czekać w kolejce, jest najlepszym dowodem, że jest to dobry lekarz. Jak ktoś nie chce to niech idzie gdzie indziej, napije się kawki itd, tylko czy na pewno to jest najważniejsze?! Widzieliście w innych gabinetach kolejki , bo ja nie. Zresztą do dobrego fryzjera też trzeba się umawiać co najmniej 2 tyg wcześniej. Ja leczę u niej również swoje dzieci i nie zamienię jej na kogo innego, a wy róbcie jak uważacie, idźcie tam gdzie wam dadzą herbatkę, kawkę i ... pastę do zębów w promocji...


    Ocena zmieniona przez moderatora na "bardzo dobry".

  • neutralny

    Pani doktor jest sympatyczna, ale nie podoba mi się, że zapisuje zbyt dużo pacjentów- co 10minut. Oczywiście nie jest możliwe w tym czasie wykonać wszystko, więc im później jest ktoś zapisany, tym dłużej czeka w kolejce mimo zapisów na godzinę. Mój rekorb to: byłam zapisana na godzinę 18.00 a wchodziłam do gabinetu o godz.21.20. Myślę, że w gabinecie prywatnym powinno się bardziej szanować czas pacjentów.

Lekarz, do którego umówisz się na wizytę online