Moje doświadczenie
Główne obszary pomocy
- Nadciśnienie tętnicze ,
- Cukrzyca ,
- Choroba wieńcowa ,
- Zaburzenia rytmu serca ,
- Nadciśnienie ,
- +2 a11y_sr_more_diseases
Adresy (4)
Plac Konesera 10a, 03-736 Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
Jerozolimskie 96, Ochota, 00-807 Warszawa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
Kijowska 11, Praga-Północ, 03-734 Warszawa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja internistyczna
Od 260 zł -
-
Konsultacja internistyczna - telemedycyna
Od 185 zł -
-
Konsultacja internistyczna (kolejna wizyta)
Od 265 zł -
Opinie
35 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
P
PK
Świetny lekarz, wykazuje zainteresowanie pacjentem i kieruje na dalsze leczenie.
• Centrum Medyczne Damiana Plac Konesera 10a • konsultacja internistyczna •
-
M
Monika
Pan Doktor wysłuchał mnie i zalecił szereg badań. Ponad 3 lata nie robiłam żadnych badań, jestem przed 40 i chyba pierwszy raz w życiu nie musiałam prosić lekarza o skierowania, żeby sprawdzić swój stan zdrowia. Dziękuję, czuję się zaopiekowana.
• Centrum Medyczne Damiana Plac Konesera 10a • konsultacja internistyczna •
-
M
Małgorzata
Pan Doktor wykazuje duże zainteresowanie zdrowiem pacjenta. Posiada dużą wiedzę medyczną. Jest miły i bardzo pomocny
• Centrum Medyczne Damiana Plac Konesera 10a • konsultacja internistyczna •
-
M
Maria B.
Polecam! Doktor rzeczowy i konkretny. Bez problemu wystawił skierowania w celu dalszej diagnostyki. Jak będzie potrzeba na pewno wrócę.
• Centrum Medyczne Damiana Plac Konesera 10a • konsultacja internistyczna •
-
Z
ZK
Jestem bardzo zadowolona z wizyty, która przebiegła w miłej atmosferze. Otrzymałam niezbędną pomoc, której potrzebowałam. Chętnie wrócę do dr jeśli kiedyś będzie jeszcze taka potrzeba.
• Centrum Medyczne Damiana Plac Konesera 10a • konsultacja internistyczna •
-
K
kjr
Kompetentna porada i przytomne zalecenia w przyjaznej atmosferze.
• Centrum Medyczne Damiana Plac Konesera 10a • konsultacja internistyczna •
-
D
Dominik
Jestem zadowolony z przebiegu wizyty u doktora i obsługi w Centrum Medycznym Damiana. Mam nadzieję że przepisane leki pomogą
• Centrum Medyczne Damiana Plac Konesera 10a • konsultacja internistyczna •
-
M
Michał W
Byłem zapisany na wizytę do lekarza rodzinnego z powodu bólu i obrzęku szyji.
Lekarz dotknął tylko miejsca dolegliwości i powiedział że nic więcej nie powie i nie przepisze, wystawił tylko skierowanie do chirurga by on dokonał oględzin i ewentualnego usunięcia guza i przepisania leku(maśc bądź antybiotyku)
Wizyta trwała 2min.
Brak pomiaru temperatury, brak oględzin gardła, brak przepisania jakiegokolwiek leku na złagodzenie obrzęku lub stanu zapalnego.
Brak skierowania na badania krwi.
Ogólnie rzecz biorąc nie jestem zadowolony z usługi lekarskiej. Nie polecam.
• Centrum Medyczne POLMED Oddział Warszawa Targowa • konsultacja internistyczna •
-
Konto zostało usunięte
Lekarz zadzwonił, zapytal o co chodzi. Odpowiedziałem ze o przedłużenie leczenia. Rozłączył się. Nie odbierał telefonów już. Mimo ze wczensiej bez żadnych problemów mnie leczył. Nie wyjaśnił mi niczego anie nie poinformował o swoje decyzji. Sprawę zgłosiłem do placówki. Zachowanie niegodne profesjonalisty. Bardzo się zawiodłem na tym Panu.
• Centrum Medyczne Damiana Plac Konesera 10a • konsultacja internistyczna - telemedycyna •
-
K
Katarzyna
Bardzo miły, szczególny lekarz. Dziękuję Panu bardzo. Polecam jak najbardziej. Pan lekarz, wszystko wyjaśnił, zlecił badania. Na znaczył leczenie.
• Centrum Medyczne POLMED Oddział Warszawa Targowa • konsultacja internistyczna •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Zenon Howorko?Zenon Howorko to internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Zenon Howorko oferuje usługi takie jak: konsultacja internistyczna, konsultacja internistyczna (kolejna wizyta), konsultacja internistyczna - telemedycyna.
-
Gdzie Zenon Howorko ma swój gabinet?Zenon Howorko przyjmuje pod adresem:
- Jerozolimskie 96 Warszawa
- Kijowska 11 Warszawa
- Plac Konesera 10a Warszawa
-
Czy Zenon Howorko przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Zenon Howorko oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Zenon Howorko akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Zenon Howorko to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Zenon Howorko?Języki, których używa Zenon Howorko to polski.
-
Jak Zenon Howorko umawia wizyty?Zenon Howorko używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Zenon Howorko?Zenon Howorko może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Zenon Howorko: co mówią pacjenci?35 osób dodało swoją opinię. Zenon Howorko ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Zenon Howorko?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Zenon Howorko: Medicover, Signal Iduna, INTER Polska, Allianz, Compensa, SKOK Asekuracja, TU Zdrowie, Inter Partner Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.