lek. Zdzisława Olejczyk

Dermatolog więcej

Katowice 2 adresy

Nr PWZ: 4716903

73 opinie
Przewidywany czas odpowiedzi:

Moje doświadczenie

Jestem specjalistą w dziedzinie dermatologii i wenerologii. Zajmuję się rozpoznawaniem i leczeniem zmian i chorób skórnych.
  • Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).

Zakres porad

  • Dermatologia i wenerologia

Adresy (2)

Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Centrum Medyczne EPIONE

Przychodnia nr 3, Zawiszy Czarnego 7a, Katowice, 40-872 Katowice

Dostępność

Telefon

32 735...

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
  • Pacjenci ubezpieczeni

Ubezpieczenia

Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Gabinet lekarski

Ul. 3 Maja 5, 40-026 Katowice

Dostępność

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie

Usługi i ceny

  • Konsultacja dermatologiczna

    Od 230 zł

  • Konsultacja dermatologiczna + dermatoskopia

    380 zł

  • Konsultacja dermatologiczna + krioterapia

    Od 350 zł

73 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

  • A

    Nie polecam.Wizyta prywatna 380zł trwała 4 minuty. 0 porady, 0 informacji. Nie dajcie się nabrać.

     • Centrum Medyczne EPIONE konsultacja dermatologiczna + dermatoskopia  • 

    Centrum Medyczne EPIONE

    Dziękujemy za Pani opinię. Bardzo nam przykro, że wizyta nie spełniła oczekiwań. Zależy nam na wysokiej jakości konsultacji oraz pełnym wyjaśnieniu wszystkich wątpliwości pacjentów, dlatego chcielibyśmy dokładniej wyjaśnić tę sytuację.

    Prosimy o kontakt z naszym centrum mailowo s.orlinska@epione.pl, abyśmy mogli sprawdzić przebieg wizyty i zaproponować odpowiednie rozwiązanie. Każda informacja zwrotna jest dla nas cenna i pomaga nam podnosić standardy opieki.


  • A

    Punktualność, profesjonalizm, sympatuczne podejście do pacjenta.

     • Centrum Medyczne EPIONE konsultacja dermatologiczna + dermatoskopia  • 

    Centrum Medyczne EPIONE

    Dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że docenił Pan profesjonalizm i przyjazne podejście naszego personelu.


  • I

    Byłem świadomy, że dermatoskopia jest dodatkowo płatna, i ogólnie jestem zadowolony z konsultacji.
    Jednak jestem rozczarowany faktem, że za użycie prostego przyrządu powiększającego trzeba dopłacać osobno.
    Uważam, że takie badanie powinno być częścią standardowej wizyty, a nie dodatkową usługą - wygląda to jak sztuczne zwiększanie kosztów.

     • Centrum Medyczne EPIONE konsultacja dermatologiczna + dermatoskopia  • 

    Centrum Medyczne EPIONE

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i cennymi uwagami. Cieszymy się, że konsultacja spełniła Pana oczekiwania, jednocześnie rozumiemy Pana zastrzeżenia dotyczące kosztów dermatoskopii. Badanie dermatoskopowe jest dodatkową procedurą diagnostyczną, wymagającą użycia specjalistycznego sprzętu oraz wiedzy lekarza, dlatego zostało wyodrębnione jako osobna usługa. Staramy się, aby cennik był jak najbardziej przejrzysty i dostępny dla naszych pacjentów.
    Dziękujemy za sugestię – każde spostrzeżenie pozwala nam doskonalić standardy opieki


  • F

    Jestem zadowolona muszę poczekać czy te leczenie zadziała, polecam Panią Doktor jest miła osoba z dużym doświadczeniem,myślę że bedzie dobrze .

     • Centrum Medyczne EPIONE  • 

    Centrum Medyczne EPIONE

    Dziękujemy serdecznie za opinię i zaufanie! Cieszymy się, że wizyta przebiegła pozytywnie i mamy nadzieję, że zaproponowane leczenie przyniesie oczekiwane rezultaty.
    Zespół Centrum Medycznego EPIONE


  • D

    Na plus - pani doktór od razu rozpoznała dolegliwość i przepisała leki na receptę, nie czepiam się słabej obsługi komputera co wydłużyło czas bo pani już w starszym wieku, natomiast przepisała mi jeden z leków na receptę którego już dawno nie ma w aptekach. Chodziło o lek przeciwbólowy na receptę a jest ich na pewno kilka, powiedziała że z tym "musiałby sie pan zwrócić do lekarza pierwszego kontaktu"

     • Centrum Medyczne EPIONE  • 

    Centrum Medyczne EPIONE

    Dziękujemy za podzielenie się szczegółową opinią. Cieszymy się, że lekarz szybko rozpoznał dolegliwość i zaproponował leczenie. Jednocześnie przykro nam, że pojawiły się trudności związane z wystawieniem recepty. Zależy nam, aby pacjenci otrzymywali pomoc w pełnym zakresie, dlatego będziemy dążyć do poprawy w tym obszarze i do jeszcze lepszego wsparcia podczas wizyt. Dziękujemy za zgłoszone uwagi – są one dla nas bardzo cenne i pomagają nam doskonalić opiekę nad pacjentami.


  • K

    Bardzo nieprzyjemna atmosfera, kąśliwe odpowiedzi na wszystkie moje pytania, wiec przestalam pytać w ogole. Jeśli chodzi o mój problem to usłyszałam, że tak już jest i nic się z tym nie da zrobić ( nieprzyjemnym tonem)i Doktor nawet nie chciala mi zaproponować żadnych szamponów ani rutyny pielęgnacyjnej. Dostałam jedynie steryd, ale informacji jak mam pielęgnować skore głowy już nie otrzymałam bo Pani była bardzo poirytowana moimi pytaniami. No napewno nie wroce i nie polecam.

     • Centrum Medyczne EPIONE  • 

    Centrum Medyczne EPIONE

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Jest nam bardzo przykro, że wizyta przebiegła w atmosferze, która wzbudziła takie odczucia. Zależy nam, aby każdy pacjent czuł się wysłuchany, traktowany z szacunkiem i otrzymywał pełne informacje dotyczące leczenia oraz pielęgnacji. Przekazane uwagi są dla nas bardzo cenne – przekażemy je do zespołu i dokładnie przeanalizujemy, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.


  • A

    Żart. Pani lekarz zerknąwszy na moje znamię stwierdziła że konieczne jest badanie dermatoskopem. Tego właśnie oczekiwałam. Okazało się że trzeba się umówić osobno i zapłacić dodatkowo. "Kosultacja" polegała więc na rzuceniu okiem. Oszustwo i naciągactwo. Plus, że pani lekarz zwróciła mi pieniądze. Wyobraźcie sobie internistę bez stetoskopu albo ginekologa bez wziernika. Tutaj macie dermatologa bez dernatoskopu.

     • Centrum Medyczne EPIONE  • 

    Centrum Medyczne EPIONE

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że wizyta nie spełniła Pani oczekiwań i wzbudziła tak negatywne odczucia. Rozumiemy rozczarowanie związane z koniecznością umawiania dodatkowego badania dermatoskopowego. Pragniemy jednak wyjaśnić, że dermatoskopia jest odrębną procedurą diagnostyczną, wymagającą specjalistycznego sprzętu i wiedzy, dlatego została wyodrębniona jako osobna usługa. Staramy się, aby informacje o zakresie wizyty i kosztach były jak najbardziej przejrzyste, a Pani uwagi potraktujemy jako ważny sygnał do dalszej poprawy.


  • E

    Polecam Panią Doktor. Bardzo empatyczne podejście do pacjenta i zaangażowanie.

     • Centrum Medyczne EPIONE  • 

    Centrum Medyczne EPIONE

    Bardzo dziękujemy za polecenie i miłe słowa. Cieszymy się, że empatyczne podejście i zaangażowanie Pani Doktor spotkały się z Pani uznaniem.


  • Recepcjonistki bardzo niemiłe
    Wizyta trwała 2 minuty
    W Wadowicach korzystając z lekarza wizyta była profesjonalna, przegląd zmiany skórnej nie był robiony tylko na oko.
    Tutaj w 2 minuty 200zł pewność co do efektu wizyty będzie widocza jak lek zadziała ale to pewnie po czasie mam nadzieję że zadziała bo inwestycja w takie placówki jest nieopłacalna, podejście do pacjenta "klienta" słaba i nie polecam wręcz odradzam.

     • Centrum Medyczne EPIONE  • 

    Centrum Medyczne EPIONE

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Jest nam niezmiernie przykro, że wizyta nie spełniła oczekiwań i że odczuła Pani/Pan nasze podejście jako niewystarczająco empatyczne. Zależy nam, aby każdy Pacjent czuł się w naszej placówce wysłuchany i otoczony profesjonalną opieką.
    Bardzo prosimy o kontakt z naszą recepcją lub bezpośrednio z kierownikiem placówki – chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację i dołożyć wszelkich starań, aby podobne doświadczenia się nie powtórzyły.
    Dziękujemy za przekazane uwagi – są one dla nas ważną wskazówką do dalszej pracy i poprawy jakości naszych usług.


  • R

    Bylem na prywatnej wizycie, ze wzgledu na brak ubezpieczenia w Polsce. Pani doktor chciala przepisac mi 2 leki, ale po uwzglednieniu mojego braku ubezpieczenia i faktu, ze jeden z nich kosztowalby okolo 500zl zdecydowala sie tylko na maść. Niestety na recepcie mam zapisany ten drozszy. Przychodnia rozklada rece, nie ma mozliwosci wystawienia poprawnej recepty bez placenia za kolejna wizyte, ani konstluacji z lekarką i spytania o nazwe drugiego leku.

     • Centrum Medyczne EPIONE  • 

    Centrum Medyczne EPIONE

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Jest nam bardzo przykro, że spotkała Pana taka sytuacja i że nie udało się jej rozwiązać w satysfakcjonujący sposób. Zależy nam, aby każdy Pacjent otrzymywał pełne wsparcie i czuł się zaopiekowany, również w kwestiach formalnych.
    Bardzo prosimy o kontakt z kierownictwem naszej placówki – postaramy się indywidualnie wyjaśnić tę sprawę i znaleźć możliwe rozwiązanie. Każda uwaga jest dla nas cenna i pomaga nam podnosić jakość naszych usług.


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania