Jestem magistrem psychologii o specjalności klinicznej (USWPS), pedagogiki specjalnej (UKEN) o specjalizacji oligofrenopedagogika i pedagogika terapeutyczna, logopedą (UKEN) oraz terapeutą behawioralnym (PLTB) z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z osobami w spektrum autyzmu. Od 2008 roku wspieram dzieci, młodzież, dorosłych oraz ich bliskich w rozwijaniu umiejętności emocjonalnych, komunikacyjnych i adaptacyjnych, a także w budowaniu satysfakcjonujących relacji społecznych.
Specjalizuję się w terapii młodzieży (od 14 r.ż.) oraz dorosłych, w tym osób z diagnozą neuroróżnorodności (spektrum autyzmu, ADHD), a także w pracy z osobami doświadczającymi zaburzeń nastroju, zaburzeń lękowych, obsesyjno-kompulsyjnych,
zaburzeń odżywiania (monodiety, kompulsywne objadanie się, wycofywanie/ograniczanie repertuaru jedzeniowego) oraz zaburzeń osobowości.
Prowadzę również konsultacje psychologiczne dla rodziców dzieci z trudnościami wychowawczymi, zaburzeniami lękowymi, trudnościami adaptacyjnymi, wybiórczością pokarmową oraz zaburzeniami neurorozwojowymi, takimi jak spektrum autyzmu czy ADHD.
W pracy terapeutycznej integruję podejście behawioralne z technikami poznawczo-behawioralnymi, dostosowując metody do indywidualnych potrzeb każdej osoby. Wspieram klientów również poprzez dialog motywujący, wzmacniając ich wewnętrzną motywację, autonomię i zaangażowanie w proces terapii. Stawiam na empatię, zrozumienie oraz skuteczne strategie oparte na dowodach naukowych, pomagając w poprawie jakości życia moich klientów.
Aktualnie poszerzam swoją wiedzę na 4-letnich studiach podyplomowych z psychoterapii poznawczo-behawioralnej, aby jeszcze skuteczniej pomagać klientom w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi i wyzwaniami codziennego życia.
Praktykę psychoterapeutyczną łączę z działalnością dydaktyczną jako nauczyciel akademicki, prowadząc zajęcia z zakresu psychologii i pedagogiki, w tym diagnozy i terapii osób w spektrum autyzmu oraz certyfikowanego szkolenia trenera Treningu Umiejętności Społecznych.