Moje doświadczenie



Zakres porad
- Otorynolaryngologia
Adresy (2)
Foksal 3/5, Śródmieście, Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
284 opinie pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Julita
Bardzo miła i rzeczowa Pani doktor. Wszystko wyjaśniła, wytłumaczyła. Konkretnie i na temat
Rozczarowanie
Nigdy nie piszę opinii, ale od teraz zacznę. Pacjent płaci, angażuje czas, przychodzi z bólem, oczekuje pomocy, a dostaje maść na inny problem, o która nie prosił (10 razy droższą od tej, której już używa, i niemal identyczną w składzie, ani trochę nie skuteczniejszą) i rady w rodzaju: proszę pić siemię lniane (widzę, że inni pacjenci też taką radę dostawali). Ogromny ból, z którym przyszłam, niegojące się rany na języku i w jamie ustnej, zostały zignorowane. A za szczyt wszystkiego uważam odpowiedź na rozpaczliwe pytanie, co robić (bo nie dostałam żadnych leków): "Proszę nie lizać podłogi". Ten "dowcipny" komentarz mówi sam za siebie. Rany i afty nie zagoiły się, przeciwnie, przybyły nowe, także nadżerki, język zaczął bardziej pękać i krwawić, infekcja objęła też nos i okolice nosa. Pani Doktor nie pomogła mi w najmniejszym stopniu (oczywiście należało zrobić wymaz i przepisać antybiotyk). ODRADZAM. Szkoda czasu, pieniędzy i zaufania, którego się już nie odbuduje.
beata
Z przykrością muszę wystawić ocenę negatywną - czekałam na telefon od Pani Doktor ponad godzinę - zero informacji o ewentualnym "opóźnieniu" ze strony lekarza, czyli potraktowanie pacjenta jak...Jak rozumiem-mam czekać cały dzień na telefon - odłożyć swoje zobowiązania na bok i czekać .... Mam nadzieję, że zwrot pieniędzy nie okaże się tak problematyczny, jak wizyta. Żałuję, że nie poczytałam wcześniej opinii innych pacjentów.
Mariusz
Fantastyczna Pani doktor. Polecam z całego serca!!!
Piotr
polecem panią doktor innym pacjentom . duzo sie dowiedzialem o swoim zdrowiu , dostałem dobre leki .
A.K.
Pani Doktor bardzo uprzejma, z odpowiednim podejściem do pacjenta, delikatna i uważna.
Renata
Pani Doktor miła i rzeczowa. Jestem bardzo zadowolona z wizyty, gorąco polecam.
Izabela
Dziękuję za ogromne ciepło, życzliwość i empatię. Jest Pani właściwą osobą na właściwym miejscu. Dziękuję, za przekazanie potrzebnej wiedzy, sprawienie, że stresujące badanie, nie było takie straszne, za podniesienie na duchu i danie nadzieji na lepsze. Polecam Panią doktor z całego serca.
Anna
Zgłosiłam się do Pani Doktor zaniepokojona z powodu chrypki, która pozostała po operacji obrzęku Reinkego. Pani Doktor szczegółowo wyjaśniła mi na czym polegała operacja, dlaczego utrzymuje się chrypka i jakie dodatkowe czynniki wpływają na mój stan. Zaczynam leczenie stosując otrzymane zalecenia i jestem dobrej myśli, że mój głos się unormuje. Podsumowując: Pani Doktor jest kompetentna, dokładna w badaniu, szczegółowo wyjaśniająca dolegliwość i sposób leczenia oraz uprzejma, co również dla mnie się liczy. Szczerze polecam.
Robert
Bardzo miła konsultacja stacjonarna ze szczegółowymi wyjaśnieniami
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Małgorzata Piaskowska?Małgorzata Piaskowska to laryngolog, audiolog, foniatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Małgorzata Piaskowska oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja foniatryczna, konsultacja laryngologa - telemedycyna.
-
Gdzie Małgorzata Piaskowska ma swój gabinet?Małgorzata Piaskowska przyjmuje pod adresem:
- Foksal 3/5 Warszawa
- Konsultacje online Warszawa
-
Czy Małgorzata Piaskowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Małgorzata Piaskowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Małgorzata Piaskowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Małgorzata Piaskowska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Małgorzata Piaskowska?Języki, których używa Małgorzata Piaskowska to angielski.
-
Jak Małgorzata Piaskowska umawia wizyty?Małgorzata Piaskowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Małgorzata Piaskowska?Małgorzata Piaskowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Małgorzata Piaskowska: co mówią pacjenci?284 osób dodało swoją opinię. Małgorzata Piaskowska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Małgorzata Piaskowska?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Małgorzata Piaskowska: Medicover, Signal Iduna, INTER Polska, Allianz, Compensa, SKOK Asekuracja, TU Zdrowie, Inter Partner Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.