Moje doświadczenie



Zakres porad
- Otorynolaryngologia
- Otorynolaryngologia dziecięca
Adresy (4)
Ksawerego Bronikowskiego 1/10a, Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Al. Rzeczpospolitej 5, Wilanów, Warszawa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
Jana Pawła II 27, Wola, Warszawa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
Wołoska 22, Mokotów, Warszawa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
114 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Marta
Bardzo przemiła Pani doktor. Jestem zachwycona wizytą, ponieważ jej podejście sprawiło że mniej się stresowałam. Wytłumaczyła mi wszystko bardzo profesjonalnie.
Dariusz
Szczegółowa konsultacja i porada, przeprowadzona w miłej atmosferze i z uwagą na pacjenta. Profesjonalizm na najwyższym poziomie.
PP
Niestety z przykrością muszę przyznać że ta wizyta to wydane 300 zł w błoto. Pani zadawała mi pytanie Jakie leki chce (?) Niestety za 300 zł pocieszenie że mam być cierpliwy to jednak za dużo niemniej bardzo sympatyczna pani.
KB
Pani na sile wciska #####, na dolegliwosci ucha. Przegapila oczywiste zapalenie ucha zewnetrznego, które potwierdził inne specjalista. Nic nie pomogla. Bezsensowna wizyta i wydatek pieniedzy. Miala trudnosc z wystawieniem recept.
Bartek
Pani Ewa dokładnie przeprowadziła badanie i szczegółowo wyjaśniła mi wszystkie kwestie związane z moim problemem. Wizyta odbyła się w miłej atmosferze. Pani ma dużo cierpliwości i zaangażowania :)
Polecam każdemu, kto szuka kompetentnego laryngologa!
Marta
Jestem bardzo zadowolona z wizyty. Pani doktor to świetny specjalista – dokładnie wysłuchała moich dolegliwości, przeprowadziła szczegółowe badanie i wszystko spokojnie wytłumaczyła. Widać, że ma ogromną wiedzę i doświadczenie. Polecam każdemu, kto szuka profesjonalnej i życzliwej opieki laryngologicznej.
Julia
Bardzo rzadko wystawiam opinie, ale ta wizyta była bardzo niepokojąca. Lekarka zupełnie nie pamiętała co mówiłam chwilę wcześniej, myliła nazwy leków które jej podawałam, że biorę, nie pamiętała też, że mnie zbadała na początku wizyty i pod koniec zbadała ponownie i powiedziała inne wnioski niż za pierwszym razem. Ostatecznie 3/4 wizyty lekarka próbowała wstawić receptę na leki. Bardzo niepokojące sprawy jak na lekarkę
N
Przyszłam do gabinetu z niedosłuchem w lewym uchu. Towarzyszyły temu zawroty i bóle głowy. Pani Doktor zajrzała mi do ucha i najpierw stwierdziła, że może być to zalegająca woskowina, bo widzi ślady. Wykonała płukanie ucha. Z ucha nic nie wyleciało, podsumowała, że uszy mam bardzo czyste, ale że widzi wodę w uchu. Przechylała moją głowę w lewą stronę, jednak to nie pomagało. W końcu uznała, że błoną bębenkową jest lekko zaczerwieniona i że wypisze mi receptę na krople, które już stosowałam bezskutecznie od ponad tygodnia (przepisał mi je lekarz na teleporadzie).
Pani nie umiała wypisać recepty, zadawała po kilkanaście razy to samo pytanie, zapominała co ma robić. Na koniec usłyszałam tylko, że może zatkane ucho jest problemem powiązanym z nosem, ale niewiadomo i trzeba się uzbroić w cierpliwość, może przejdzie. Następnego dnia udałam się do innego lekarza, który wdrożył inhalacje i leczenie sterydami, a ulgę odczułam już po 2 dniach. Nie polecam wizyty tutaj, stracone pieniądze.
N.
Konsultacja sama w sobie trwała 5 minut, przez pozostałe 25 minut Pani Doktor nie mogła poradzić sobie z wystawieniem recepty, ostatecznie zrobił to za nią recepcjonista. Dostałam wydrukowaną receptę i bez słowa doktor podziękowała mi za wizytę. Żadnego wyjaśnienia, co jest w recepcie, jakie są zalecenia i co się właściwie dzieje. Doktor po parę razy zadawała te same pytania oraz wykonywała te same czynności, prawdopodobnie zapominając, że je wykonała. Wypisane rozpoznanie kompletnie nie zgadza się z objawami.
Małgorzata
Przemiła Pani doktor. Wspaniale się mną zajęła. Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Jastrzębska-Szyszko?Ewa Jastrzębska-Szyszko to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Jastrzębska-Szyszko oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, płukanie uszu, nacięcie ropnia okołomigdałkowego, Podcięcie wędzidełka, Plastyka wędzidełka, Usunięcie zmian skórnych, Usunięcie zmiany błony śluzowej, badanie równowagi.
-
Gdzie Ewa Jastrzębska-Szyszko ma swój gabinet?Ewa Jastrzębska-Szyszko przyjmuje pod adresem:
- Al. Rzeczpospolitej 5 Warszawa
- Jana Pawła II 27 Warszawa
- Wołoska 22 Warszawa
- Ksawerego Bronikowskiego 1/10a Warszawa
-
Czy Ewa Jastrzębska-Szyszko przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Jastrzębska-Szyszko nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Jastrzębska-Szyszko akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Jastrzębska-Szyszko to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Jastrzębska-Szyszko?Języki, których używa Ewa Jastrzębska-Szyszko to angielski, polski.
-
Jak Ewa Jastrzębska-Szyszko umawia wizyty?Ewa Jastrzębska-Szyszko używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Jastrzębska-Szyszko?Ewa Jastrzębska-Szyszko może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Jastrzębska-Szyszko: co mówią pacjenci?114 osób dodało swoją opinię. Ewa Jastrzębska-Szyszko ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Jastrzębska-Szyszko?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Ewa Jastrzębska-Szyszko: Medicover Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.