Droga Pani,
przede wszystkim ważne, że obserwuje Pani swój nastrój i swoje mechanizmy. Proszę ich nie bagatelizować.
Z Pani krótkiego opisu, szczególnie na podstawie informacji…
Witam. Po pierwsze nie może Pan rezygnować z leków. Każde odstawienie leków będzie wiązało się z kolejnym nawrotem psychozy. Z dużym prawdopodobieństwem, będzie Pan musiał przyjmować…
Droga Pani/Drogi Panie,
wśród działań niepożądanych klonazepamu jest m.in. senność, spowolnienie reakcji, stany splątania i dezorientacji. Jednak jakiekolwiek decyzje dotyczące…
Przy lekach psychotropowych wszystkie reakcje organizmu o których Pani pisze są możliwe. Ten środek powoduje szereg skutków ubocznych. Nietypowe krwawienia, obrzęki skóry, trudności…
Witam Panią. Z Pani opisu zrozumiałam, że relacja z mężem jest konfliktowa, pełna wzajemnych pretensji i żalu oraz, że towarzyszy Pani w niej poczucie braku bycia kimś potrzebnym, ważnym,…
Droga Pani,
ten krótki opis sugeruje, że potrzebuje Pani wsparcia - znalezienia powodu dyskomfortu oraz celów w życiu. Myślę, że warto znaleźć psychologa w swojej okolicy (przy…
Droga Pani/Drogi Panie,
bardzo ważne, że chce być Pani/Pan wsparciem dla bliskiej osoby, jednak przede wszystkim proszę jej nie diagnozować i nie twierdzić stanowczo, że ma ona…
Dzień dobry,
Niestety leki przeciwdepresyjne mogą mieć wpływ na libido, tzn mogą je obniżać. Wprawdzie najbardziej libido obniża depresja, ale również leczenie w tej mierze może…