dr n. med.
Agnieszka Jagielska-Wojtasik
Ginekolog
więcej
Chorzów 5 adresów
Nr PWZ: 2879417
1108 opiniiMoje doświadczenie
! ! NA TELEPORADACH NIE WYSTAWIAM ZWOLNIEŃ LEKARSKICH (L4) ! ! Specjalista położnictwa i ginekologii. Ginekologia i położnictwo to moja pasja. Starszy asystent w Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Zabrzu - Szpital Miejski. Moje główne obszary zainteresowań to diagnostyka ultrasonograficzna w położnictwie i ginekologii, opieka nad ciążą fizjologiczną i powikłaną, diagnostyka niepłodności. Uczestniczę w licznych kursach i szkoleniach, stale podnosząc swoje kompetencje, tak aby moje pacjentki czuły się jak najlepiej zaopiekowane. Przyjmuję także pacjentki niepełnoletnie.
Zakres porad
- Położnictwo i ginekologia
Główne obszary pomocy
- Bolesne miesiączkowanie ,
- Dysplazja szyjki macicy ,
- Bóle w ciąży ,
- Cukrzyca ciążowa ,
- Infekcje dróg rodnych ,
- +8 a11y_sr_more_diseases
Adresy (6)
Dostępność
Płatność online
Akceptowana
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Racławicka 20A, Chorzów Batory, 41-506 Chorzów
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dworcowa 60, 44-100 Gliwice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Macieja Płażyńskiego 38, 44-100 Gliwice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Grabowa 1d, Wełnowiec, 40-172 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
DL PIANO Segment C - Wrocławska 54, 40-217 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja ginekologiczna
Od 200 zł -
-
Terapia kobiet w ciąży
-
-
Konsultacja ginekologiczna + USG ginekologiczne + USG piersi
500 zł -
-
Konsultacja ginekologiczna + USG ginekologiczne + USG piersi + cytologia
660 zł -
-
Konsultacja ginekologiczna + USG piersi
430 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
1108 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
A
Aga
Dokładne wyjaśnienia, przyjazna atmosfera, rozmowa i tłumaczenie podczas badania kolposkopii sprawiły, że czułam się dobrze zaopiekowana. Pani Doktor wspominała też o najnowszych badaniach z tego roku, co pokazuje, że śledzi bieżące informacje medyczne, a zwiększa do niej zaufanie i poczucie, że jest się w dobrych rękach.
• DUO MEDICA • Inny •
-
A
Agnieszka
Lekarz konkretny i empatyczny. Pani doktor szybko zaleciła leczenie, które pomogło. Cierpliwie słuchała historii i wyciągnęła trafne wnioski.
• Konsultacja ONLINE • konsultacja ginekologiczna •
-
W
Wiktoria
Bardzo sympatyczna Pani doktor, szybka i konkretna pomoc. Dziekuje
• Konsultacja ONLINE • konsultacja ginekologiczna •
-
W
Wiktoria
Bardzo profesjonalna Pani ginekolog, przyjazna atmosfera podczas wizyty, czułam się komfortowo i zadbana cały okres badania. Wszystko jasno wytłumaczone
• Remove Center • PakietMAX - konsultacja ginekologiczna + USG ginekologiczne + USG piersi + CoTEST (cytologia LBC + HPV) •
-
A
Alicja
Pani Doktor bardzo wspierająca profesjonalna i miła
• BetaMed S.A. • konsultacja ginekologiczna •
-
E
Ewa
Rzetelna i bardzo sympatyczna pani doktor. Szczegółowo wyjaśniła dalsze leczenie
• Centrum Medyczne GLIVCLINIC • konsultacja ginekologiczna •
-
N
NP
Wizyta przebiegła w bardzo miłej atmosferze. Czułam się bardzo zaopiekowana. Otrzymałam odpowiedź na każdy interesujacy mnie temat.
• Centrum Medyczne GLIVCLINIC • konsultacja ginekologiczna + USG •
-
N
Natalia
Potrzebowałam wizyty na cito i przypadkowo znalazłam Panią doktor. Z wizyty jestem zadowolona, Pani Agnieszka była konkretna, ludzka w podejściu do pacjenta, co się rzadko zdarzało w moim przypadku. Tym razem czułam się odpowiednio zaopiekowana za co jestem wdzięczna bo trudno znaleźć specjalistę, który ma w sobie dozę empatii i rzetelne podejście.
• Centrum Medyczne GLIVCLINIC • konsultacja ginekologiczna + USG •
-
S
Sofiia
Bardzo miła pani , dziękuję za pomoc, polecam i będzie chodzić do pani )))
• Centrum Medyczne GLIVCLINIC • konsultacja ginekologiczna •
-
V
Viola
Byłam na wizycie u Pani Doktor i jestem przeogromnie zadowolona :) Atmosfera od samego początku była niezwykle komfortowa i spokojna. Pani Doktor wszystko dokładnie tłumaczyła, była delikatna, empatyczna i bardzo profesjonalna, a do tego z dużym dystansem do tego, czego człowiek podczas takich wizyt może się obawiać. Badanie przebiegło całkowicie bezboleśnie, a ja czułam się zaopiekowana i potraktowana z pełnym szacunkiem. Dawno nie spotkałam lekarza, który potrafi stworzyć tak bezpieczną i życzliwą atmosferę. Z całego serca polecam!
• BetaMed S.A. • konsultacja ginekologiczna •
Odpowiedzi na pytania
315 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Dzień dobry, jaki może być powód braku ciąży, jeżeli podczas wizyty ginekologicznej pęcherzyk miał 22mm, a po dwóch daniach już go nie było, czyli pęcherzyk pękł. W tych dniach doszło do zbliżenia, a i tak nie doszło do zapłodnienia.
Przyczyn niepłodności jest wiele. Konsultacja lekarska na pewno wyjaśni i nakieruje Panią na dalszą diagnostykę.
Miesiączka zaczęła się 28 grudnia, nie była tak obfita jak zwykle, pierwsze 3 dni było krwawienie a do tej pory utrzymuję się u mnie śluz podbarwiony na brązowo (wczoraj był bardziej intensywny niż dziś). Dodam że nigdy nie miałam takiego śluzu na koniec okresu i mnie to martwi. Mój okres zwykle trwa 4-6 dni. Stosunku nie było, partner jedynie wprowadzał palce do pochwy i miało to miejsce w trakcie dni płodnych. Czy mogę być w ciąży, czy to mogło być krwawienie implantacyjne? Jeśli np partner miał na palcach trochę spermy.
Tak, jeśli jest ryzyko przeniesienia nasienia na palcach do pochwy.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Agnieszka Jagielska-Wojtasik?Agnieszka Jagielska-Wojtasik to ginekolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Agnieszka Jagielska-Wojtasik oferuje usługi takie jak: cytologia, wizyta recepturowa, Antykoncepcja, badania bakteriologiczne, badania hormonalne, badania profilaktyczne, Badanie mykologiczne, diagnostyka niepłodności, diagnostyka onkologiczna, hormonalna terapia zastępcza.
-
Gdzie Agnieszka Jagielska-Wojtasik ma swój gabinet?Agnieszka Jagielska-Wojtasik przyjmuje pod adresem:
- Racławicka 20A Chorzów
- Dworcowa 60 Gliwice
- DL PIANO Segment C - Wrocławska 54 Katowice
- Grabowa 1d Katowice
- Macieja Płażyńskiego 38 Gliwice
-
Czy Agnieszka Jagielska-Wojtasik przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Agnieszka Jagielska-Wojtasik oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Agnieszka Jagielska-Wojtasik akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Agnieszka Jagielska-Wojtasik to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Agnieszka Jagielska-Wojtasik?Języki, których używa Agnieszka Jagielska-Wojtasik to angielski, polski.
-
Jak Agnieszka Jagielska-Wojtasik umawia wizyty?Agnieszka Jagielska-Wojtasik używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Agnieszka Jagielska-Wojtasik?Agnieszka Jagielska-Wojtasik może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Agnieszka Jagielska-Wojtasik: co mówią pacjenci?1108 osób dodało swoją opinię. Agnieszka Jagielska-Wojtasik ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Agnieszka Jagielska-Wojtasik?Agnieszka Jagielska-Wojtasik nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.