Moje doświadczenie
Wraz z odkryciem, ile radości i satysfakcji sprawia leczenie najmłodszych pacjentów, postanowiłam ukierunkować i rozwijać się w tej dziedzinie stomatologii. Stale poszerzam swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić najwyższy poziom leczenia zgodny z najnowszymi standardami. W Hi5 Dental zajmuję się leczeniem dzieci, również w sedacji podtlenkiem azotu.
W swojej pracy kładę duży nacisk na profilaktykę, edukując pacjentów i ich rodziców na temat zdrowia jamy ustnej i higieny. Moje podejście do leczenia opiera się na budowaniu relacji z pacjentem opartej na wzajemnym zaufaniu.
Zakres porad
- Stomatologia dziecięca
Główne obszary pomocy
- Ból zęba ,
- Choroby miazgi ,
- Ubytki zębów ,
- Próchnica
Adresy (3)
Kołowa 8, Bronowice, 30-134 Kraków
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Komandosów 18, Dębniki, 30-334 Kraków
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Kielecka 1/02, Grzegórzki, 31-526 Kraków
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 290 zł -
-
Konsultacja stomatologiczna dzieci
Od 250 zł -
-
Kompleksowe badanie stomatologiczne + plan leczenia
290 zł -
-
Amputacja przyżyciowa w zębie mlecznym
400 zł -
-
Badanie kontrolne + fluoryzacja
180 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
45 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
K
Klaudia
Zanim weszliśmy do gabinetu, było słychać chłopca, który krzyczał i ktoś mu powiedział, to nie boli. Już wtedy zastanawiałam się czy tam wejść. Cała wizyta przebiegła w napiętej atmosferze. Dentystka nie ma podejścia do dziecka. Syn powiedział, że już nie chce tam wracać. Kiedy zapytałam syna czy go boli to co robi dentystka.
Dentystka odpowiedziała: Proszę nie używać w gabinecie słowa ból! Powiedziała to z oburzeniem. Ja na to: Pytam dziecko co czuje, bo ono najlepiej to wie. Dentystka odpowiedziała, ze ona wie lepiej co dziecko czuje, bo już miała dużo pacjentów. Ja odpowiedziałam, że nie wie lepiej co dziecko czuje. Totalny brak wrażliwości na to co czuje dziecko. Nigdy tam nie wrócę.• Hi5 Dental Centrum Stomatologii Dziecięcej • konsultacja stomatologiczna dzieci •
lek. dent. Sylwia Delikat
Szanowna Pani Klaudio,
dziękujemy za podzielenie się swoją opinią oraz za zaufanie, jakim nas obdarzyła Pani, powierzając nam to, co najcenniejsze – zdrowie swojego dziecka. Z całą powagą i troską podchodzimy do Pani doświadczeń związanych z wizytą. Zgodnie z naszą filozofią, praca lekarza polega nie tylko na udzieleniu pomocy, ale także na efektywnej komunikacji z pacjentem. W Hi5 Dental pracują wspaniali specjaliści, którzy wykazują się doskonałym podejściem i nastawieniem zarówno do maluchów, jak i ich rodziców. Niemniej jednak w komunikacji liczy się nie to, co ma na myśli mówiący, lecz to, co słyszy rozmówca.
Próbowałyśmy skontaktować się z Panią telefonicznie, SMS-owo oraz mailowo, aby porozmawiać osobiście i dowiedzieć się więcej o szczegółach. Niestety, nie udało nam się nawiązać kontaktu. Jeśli zdecyduje się Pani ponownie skontaktować z nami, będziemy wdzięczne za wiadomość.
Czuję się zobowiązana, aby odpowiedzieć i wyjaśnić nieporozumienia, które miały miejsce, oczywiście zachowując tajemnicę lekarską. Swoją odpowiedź opieram na standardach naszej kliniki, których przestrzegają wszyscy pracownicy, oraz na elementach wizyty, które Pani wskazała w komentarzu.
Zdajemy sobie sprawę, że wizyta u dentysty może wiązać się z lękiem, szczególnie u dzieci. Każdemu dziecku należy dać możliwość wyrażenia swoich odczuć, dlatego staramy się stworzyć atmosferę bezpieczeństwa, by zminimalizować stres i lęk. Używanie słowa „ból” podczas badania nie jest wskazane, ponieważ może wywołać niepotrzebny strach. Prośba skierowana do Pani miała na celu zmniejszenie obaw dziecka, a nie ignorowanie jego emocji. Staramy się komunikować w sposób łagodny i spokojny. Nasze procedury obejmują szczegółowy wywiad oraz czas na adaptację dziecka do gabinetu, aby mogło poczuć się jak najbardziej komfortowo przed rozpoczęciem badania. Słowa takie jak „ból”, „zastrzyk”, „wyrywanie”, „krew” mogą wywołać u dziecka niepokój, ponieważ kojarzą się z czymś bardzo nieprzyjemnym. Jednak podczas wizyty zapowiedziane było jedynie badanie, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek procedur. Jeżeli w przyszłości będzie potrzeba przeprowadzenia zabiegu, lekarz dobierze odpowiednie słowa, tłumacząc, co się będzie działo, uwzględniając wiek dziecka oraz jego reakcje w gabinecie.
Pochylimy się jeszcze bardziej nad kwestią przygotowania materiałów dla rodziców, które pomogą Państwu lepiej zrozumieć filozofię naszej kliniki oraz zasady, którymi kierujemy się podczas wizyt. Będą one zawierały szczegółowe informacje na temat przebiegu wizyty, tego, czego można się spodziewać podczas badania, oraz jak wspierać dziecko w tym procesie. Chcemy dostarczyć Państwu narzędzia, które umożliwią skuteczną komunikację z dzieckiem, eliminując nieporozumienia i stres związany z wizytą. Dzięki temu wspólnie stworzymy atmosferę bezpieczeństwa i komfortu dla małego pacjenta.
Zdajemy sobie również sprawę, że wizyty związane z bólem, jak ta, która miała miejsce przed Państwa wizytą, mogą być trudne zarówno dla dziecka, jak i dla rodziców. Staramy się w takich sytuacjach wspólnie z rodzicami znaleźć najlepsze rozwiązanie, które ulży dziecku w bólu w sposób jak najmniej traumatyczny, skuteczny i bezpieczny. Czasami wizytom takim towarzyszy płacz czy krzyk, jednak nie jesteśmy w stanie tego uniknąć, podobnie jak płaczu dzieci w innych miejscach, takich jak przedszkole czy plac zabaw. Aby zminimalizować stres, nasza przestronna poczekalnia umożliwia zabawę z dala od gabinetu, w którym odbywa się wizyta. Jeśli dziecko czuje się zaniepokojone, może również wyjść na spacer lub pobawić się na placu zabaw, a rejestracja poinformuje Państwa, kiedy można wrócić do kliniki.
Dodam, że przez lata pracy zaobserwowałyśmy, iż wizyty popołudniowe, zwłaszcza po godzinie 17:00, mogą wpływać na komfort dziecka, ponieważ maluchy bywają już wtedy zmęczone. W przyszłości proponujemy rozważyć wizyty poranne, kiedy dziecko jest bardziej wypoczęte. Może to stworzyć bardziej komfortową atmosferę i pozytywnie wpłynąć na przebieg całej wizyty.
Wierzymy, że każdy mały pacjent zasługuje na pozytywne doświadczenia związane z opieką stomatologiczną. Jeśli syn czuje się niekomfortowo w naszym gabinecie, proponujemy zaplanowanie kolejnej wizyty w sposób, który lepiej odpowiada jego potrzebom, na przykład poprzez dodatkowe sesje adaptacyjne lub wybór innej formy wsparcia, która pomoże mu i Państwu poczuć się bardziej komfortowo. Zachęcamy do kontaktu, aby wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Z wyrazami szacunku,
lek. dent. Sylwia Delikat i lek. dent. Swietłana Kozaczuk, kierownik kliniki Hi5 Dental
-
A
Agnieszka
Pani Doktor bardzo empatyczna, objaśnia wszystkie etapy pracy. Uratowała dzisiaj mój uśmiech
• 32 Nowa Stomatologia • Konsultacja stomatologiczna •
-
D
DJ
Ja jestem zadowolona z wizyty pani doktor zaangażowana to co robi i wszystko wyjaśnia polecam wszystkim
• Dent Kraków – Stomatologia, Implantologia i Ortodoncja • Stomatologia zachowawcza •
-
.
...
Po wizycie dostałam uszkodzoną wargę. Higienizacja zębów była bolesna
• Dent Kraków – Stomatologia, Implantologia i Ortodoncja • higienizacja •
lek. dent. Sylwia Delikat
Bolesność zabiegu może być zwiększona z różnych przyczyn, między innymi z powodu zapalenia dziąseł. Jeśli pacjent w trakcie higienizacji czuje się niekomfortowo, można wtedy użyć znieczulenia.
-
P
Pacjent
Prosiłam o usunięcie zęba natomiast dentystka stwierdziła że nie wie czy da radę to wykonać i odmówiła.Zaczęła kanałowe leczenie gdzie po tygodniu ten ząb mi peknal i ostatecznie musiałam zapłacić kolejny raz za jego wyrwanie już u innego dentysty. Co najgorsze ząb został wykonany tak tragicznie że dentystka z innego gabinetu spytała mi się czy sama to wypełnienie zrobiłam! To wypełnienie wyglądało jak z jakiegoś supermarketu Już nie wspominając o gorzkim smaku czułam się przez ten tydzień jakbym się cały czas truła tym produktem A prosiłam o usunięcie kilka razy wspominając że widzę że ten ząb raczej długo nie wytrzyma. Dentystka zapewniła mnie że powinnam przyjść na 3 wizyty w odstępie co tydzień no nawet gdybym chciała przyjść to przyszła bym ale z połową zęba!Już nie wspomnę o bólu jaki miałam cały czas Co najgorsze nawet nie wyczyściła wszystkich kanałów a tylko jeden a gdy chciałam zareklamować usługę usłyszałam że usługa została wykonana poprawie a dzięki dentystce nie mam zęba.
• Dent Kraków – Stomatologia, Implantologia i Ortodoncja • wizyta w związku z bólem zęba •
lek. dent. Sylwia Delikat
Po wykonaniu badania wewnątrzustnego oraz radiologicznego, ze względu na znaczny ubytek tkanek zęba oraz możliwość powikłanego chirurgicznego usunięcia zęba, pacjentka została skierowana do chirurga specjalisty.
-
E
Pani Doktor bardzo zaangażowana i pomocna, wszystko szczegółowo wyjaśnia. Taka wizyta to przyjemność :)
• Dent Kraków – Stomatologia, Implantologia i Ortodoncja • badania stomatologiczne •
-
M
Monika
Bardzo miła atmosfera. Kompetentna Pani stomatolog. Bardzo dokładnie wytłumaczyła proces leczenia.
• Dent Kraków – Stomatologia, Implantologia i Ortodoncja • badania stomatologiczne •
-
A. K.
Jestem bardzo zadowolona z wizyty. Pani doktor jest bardzo cierpliwa i miła, polecam.
• Dent Kraków – Stomatologia, Implantologia i Ortodoncja • higienizacja •
-
K
Klaudia S
Jestem bardzo zadowolona z wizyty
Pani Sylwia tłumaczyła dokładnie co robi w danym momencie oraz opisała cały plan leczenia . Naprawdę super polecam• Dent Kraków – Stomatologia, Implantologia i Ortodoncja • konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta) •
-
M
Mateusz
Polecam w 100%. Koniec końców, po konsultacji umówiłem wizytę do chirurga. Ale skorzystałem z zabiegu higienizacji z piaskowaniem.
• Dent Kraków – Stomatologia, Implantologia i Ortodoncja • wizyta w związku z bólem zęba •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Sylwia Delikat?Sylwia Delikat to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Sylwia Delikat oferuje usługi takie jak: konsultacja stomatologiczna dzieci, Badanie kontrolne + fluoryzacja, pakiet higienizacyjny, lakowanie zęba mlecznego, poszerzone lakowanie zębów stałych, Leczenie w sedacji wziewnej, Leczenie próchnicy u dzieci, Wypełnienie kompozytowe u dzieci, wypełnienie zęba materiałem kompomerowym (kolorowe), znieczulenie komputerowe.
-
Gdzie Sylwia Delikat ma swój gabinet?Sylwia Delikat przyjmuje pod adresem:
- Kielecka 1/02 Kraków
- Komandosów 18 Kraków
- Kołowa 8 Kraków
-
Czy Sylwia Delikat przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Sylwia Delikat nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Sylwia Delikat akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Sylwia Delikat to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Sylwia Delikat?Języki, których używa Sylwia Delikat to angielski, polski.
-
Jak Sylwia Delikat umawia wizyty?Sylwia Delikat używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Sylwia Delikat?Sylwia Delikat może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Sylwia Delikat: co mówią pacjenci?45 osób dodało swoją opinię. Sylwia Delikat ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Sylwia Delikat?Sylwia Delikat nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.