lek. Krzysztof Gil
Psychiatra
Kraków
Jak zrozumiałem z treści posta, jest Pani bardzo rozżalona i być może dlatego wróciły objawy. Proponuję skonsultować to z psychoterapeutą, co - jak się wydaje - jest najlepszym rozwiązaniem.…

lek. Krzysztof Gil
Psychiatra
Kraków
Najbezpieczniej byłoby skontaktować się z psychiatrą leczącym. Psychoterapia zapewne byłaby wskazana, ale poprawa stanu zdrowia przy zastosowaniu samej psychoterapii może się pojawić…

lek. Krzysztof Gil
Psychiatra
Kraków
Bez lekarza może być trudno. Sedam dość silnie uzależnia, nie ma żadnych "schematów" odstawiania w/w leku; wszystko zależy od reakcji pacjenta na zmniejszanie dawki. Pozdrawiam.

lek. Krzysztof Gil
Psychiatra
Kraków
Podawane "dawki" na opakowaniu (bo ulotki często nie ma) suplementów diety nie są precyzyjne, nie należy ich traktować, jako "dawka leku". Najbezpieczniej nie stosować…

Witam. Przede wszystkim, nie napisał Pan na co przyjmował Pan escitalopram. Tym niemniej, raczej jest to sygnał do wznowienia leczenia. Pozdrawiam

 Magdalena Inga Skał-Mydłowska
Psychiatra, Psychoterapeuta
Łódź
Dzień dobry
Fundamentem zdrowia psychicznego jest " miłość własna" , która nieodzownie wiąże się z akceptacją swojego umysłu i ciała . Mając trudność z pokochaniem Siebie…

dr n. med. Ewa Cyrańska – Chyrek
Endokrynolog, Androlog, Internista
Poznań
Szanowna Pani,
Główne objawy sugerujące niedoczynność tarczycy to: nietolerancja zimna, zmęczenie/senność, depresja,
zaburzenia pamięci, przyrost masy ciała, zaparcia, sucha…

lek. Krystyn Czerniejewski
Psychiatra
Cieszyn
Zastosowanie leków przeciwdepresyjnych w leczeniu bólu jest uzasadnione. Potencjalizuje działania przeciwbólowe o poprawa nastroju pomaga w leczeniu i uzyskaniu lepszego komfortu życia.…