Moje doświadczenie
Zakres porad
- Położnictwo i ginekologia
Główne obszary pomocy
- Choroby ginekologiczne ,
- Zaburzenia miesiączkowania ,
- Menopauza ,
- Endometrioza ,
- Bolesne miesiączkowanie ,
- +4 a11y_sr_more_diseases
Adresy (4)
aleja Rzeczypospolitej 4/parter, 80-369 Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Generała Władysława Andersa 20, 80-175 Gdańsk
Dostępność
Płatność online
Akceptowana
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Wileńska 44, 80-215 Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
10 Lutego 16, Śródmieście, 81-364 Gdynia
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja ginekologiczna
Od 250 zł -
-
Pakiet cytologia LBC + Chlamydia w czasie wizyty ginekologicznej
Od 330 zł -
-
Szczepienie przeciw błonicy, tężcowi i krztuścowi
Od 250 zł -
-
Przedłużenie recepty
Od 50 zł -
-
Prowadzenie ciąży + USG
Od 380 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
340 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
J
Julia
Bardzo polecam Panią doktor. Wizyta odbyła się w bardzo przyjemnej atmosferze. Pani doktor przeprowadza dokładny wywiad z pacjentem i przy tym wszystkim budzi ogromne zaufanie. W przypadku PCOS przedstawia różne opcje leczenia i dobiera odpowiednią drogę zgodną z oczekiwaniami pacjentki. Empatyczna i wnikliwa ginekolog.
• Centrum Zdrowia MAM • Badanie ginekologiczne + USG + Cytologia •
-
P
Pacjent
Jestem bardzo zadowolona z wizyty. Pani Blanka uspokoiła mnie co do mojej sytuacji zdrowotnej. Wszystko szczegółowo omówiła . Badanie bezbolesne. Można bez obawy o wszystko pytać, a Pani doktor odpowiada spokojnie w oparciu o swoją wiedzę. Gabinet komfortowy. Szkoda tylko, że recepty są bez refundacji, mimo to szczerze polecam !
• Centrum Zdrowia MAM • Badanie ginekologiczne z USG •
-
B
Blanka
Doktor Blanka jest bardzo profesjonalna i jednocześnie przesympatyczna. Przyjazna atmosfera. Moja wizyta była czysto profilaktyczna, więc poszło sprawnie. Nowoczesny sprzęt w gabinecie. W przypadku diagnozy/leczenia/ciaży - zdecydowanie polecam Doktor Imienniczkę
• Centrum Zdrowia MAM • Wizyta profilaktyczna: USG + badanie + cytologia LBC •
-
M
Marta
Ogromnie polecam, Pani Doktor jest bardzo sympatyczna i przede wszystkim podchodzi indywidualnie, rzeczowo i profesjonalnie do pacjenta. Dziękuję za pomoc
• Centrum Zdrowia MAM • konsultacja ginekologiczna + USG kontrolne ciąży •
-
K
Karolina
Pani doktor jest przesympatyczna przy czym bardzo profesjonalna z dużym doświadczeniem. Wizyta u Pani doktor to czysta przyjemność.
• Centrum Zdrowia MAM • konsultacja ginekologiczna •
-
W
Weronika
Doktor Malczewska to świetna ginekolog! Jest bardzo kontaktowa, wszystko tłumaczy, w gabinecie panuje świetna atmosfera!
• Centrum Zdrowia MAM • konsultacja ginekologiczna •
-
R
Roksana
Jestem bardzo zadowolon, miła atmosfera w gabinecie i konkretne odpowiedzi na pytania, dziękuję.
• Centrum Zdrowia MAM • konsultacja ginekologiczna •
-
D
Dagmara
Wizyta u dr. Malczewskiej przebiegła bardzo profesjonalnie, miło i bezpiecznie. Pani doktor rozwiązała wszelkie wątpliwości i pytania oraz postawiła trafną diagnozę.
• LUX MED Szpital Gdańsk • konsultacja – endometrioza •
-
I
Iza
Bardzo empatyczna i profesjonalna Pani doktor, zostalam wysluchana i zrozumiana. Naprawde wysoka klasa - polecam
• Centrum Zdrowia MAM • konsultacja ginekologiczna •
-
I
Iza
Miła atmosfera w trakcie wizyty, szczegółowy wywiad i zrozumienie dla potrzeb pacjenta. Doktor rzeczowo wyjaśnia problemy i proponuje metody ich rozwiązania. Byłam już nie raz na wizycie u Pani Doktor i wracam po raz kolejny. Polecam.
• Centrum Zdrowia MAM • Badanie ginekologiczne z USG •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Blanka Malczewska?Blanka Malczewska to ginekolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Blanka Malczewska oferuje usługi takie jak: konsultacja ginekologiczna + USG + cytologia, konsultacja położnicza, cytologia, testy HPV, prowadzenie ciąży, konsultacja ginekologiczna + cytologia, test Veragene, test prenatalny Veracity, usunięcie implantu antykoncepcyjnego, antykoncepcja awaryjna.
-
Gdzie Blanka Malczewska ma swój gabinet?Blanka Malczewska przyjmuje pod adresem:
- aleja Rzeczypospolitej 4/parter Gdańsk
- 10 Lutego 16 Gdynia
- Generała Władysława Andersa 20 Gdańsk
- Wileńska 44 Gdańsk
-
Czy Blanka Malczewska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Blanka Malczewska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Blanka Malczewska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Blanka Malczewska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Blanka Malczewska?Języki, których używa Blanka Malczewska to angielski.
-
Jak Blanka Malczewska umawia wizyty?Blanka Malczewska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Blanka Malczewska?Blanka Malczewska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Blanka Malczewska: co mówią pacjenci?340 osób dodało swoją opinię. Blanka Malczewska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Blanka Malczewska?Blanka Malczewska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.