Moje doświadczenie



Adresy (4)
Wileńska 44, Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
aleja Rzeczypospolitej 4/parter, Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Generała Władysława Andersa 20, Gdańsk
Dostępność
Płatność online
Akceptowana
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
10 Lutego 16, Śródmieście, Gdynia
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja ginekologiczna
Od 250 zł -
-
Porada ciążowa
Od 380 zł -
-
Test prenatalny Veracity
Od 2 200 zł -
-
Test kasetkowy Combo
Od 100 zł -
-
Szczepienie przeciw HPV
Od 600 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
328 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
S
Sandra
Polecam serdecznie, przemiła Pani ginekolog, bardzo empatyczna i spokojna. Wszystko wyjaśniła
-
W
Weronika
Wyszłam z gabinetu uspokojona i zadowolona wyjaśnianiami od Pani Ginekolog, która obaliła słyszane przeze mnie wcześniej mity na temat wirusa HPV i stosowania tamponów (;
-
A
Agnieszka
Bardzo przemiła Pani. To była moja 2 wizyta w życiu i wszystko było wyjaśnione i tłumaczone na bierząco. Pani bardzo wspierająca i odpowiadała na pytania wyczerpująco. Polecam wszystkim!
-
M
Małgorzata
Super podejście do pacjenta, wyczerpujące odpowiedzi na pytania (dużo moich pytań), chcialabym zawsze trafiać na takich lekarzy.
-
M
Marta
Pani doktor była niezwykle delikatna, zaangażowana i pełna empatii. Stworzyła komfortową atmosferę, dzięki której wizyta przebiegła spokojnie i bez stresu. Czuć było profesjonalizm i prawdziwe powołanie. Polecam z całego serca!
-
J
JS
Wspaniała pani doktor:)) nie chodzę już do żadnej innej
-
K
Klaudyna
Pani Malczewska jest cudowną osobą, ma świetne podejście do pacjenta i poczułam się dobrze zaopiekowana. Wszystko zostało mi wyjaśnione z troską i profesjonalizmem. Empatia jest w tym zawodzie bardzo ważna i widać, że Pani Blanka jest niej pełna. :)
-
A
Aleksandra
Serdecznie polecam, Pani Doktor odpowiada rzetelnie na każde pytanie, sprawnie wykonuje badanie i angażuje się w problemy i potrzeby pacjenta.
-
Joanna
Jak zawsze troskliwa opieka, wszystko dokładnie wyjaśnione.
-
M
Martyna
Była to moja pierwsza wizyta u Pani Doktor, przebiegła w bardzo miłej atmosferze, uzyskałam odpowiedzi na zadane pytania. Niestety wizyta była opóźniona o ok 30 min
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Blanka Malczewska?Blanka Malczewska to ginekolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Blanka Malczewska oferuje usługi takie jak: konsultacja ginekologiczna + USG + cytologia, konsultacja położnicza, cytologia, testy HPV, założenie wkładki domacicznej, prowadzenie ciąży, konsultacja ginekologiczna + cytologia, test Veragene, test prenatalny Veracity, założenie wkładki domacicznej Mirena.
-
Gdzie Blanka Malczewska ma swój gabinet?Blanka Malczewska przyjmuje pod adresem:
- aleja Rzeczypospolitej 4/parter Gdańsk
- 10 Lutego 16 Gdynia
- Generała Władysława Andersa 20 Gdańsk
- Wileńska 44 Gdańsk
-
Czy Blanka Malczewska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Blanka Malczewska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Blanka Malczewska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Blanka Malczewska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Blanka Malczewska?Języki, których używa Blanka Malczewska to angielski.
-
Jak Blanka Malczewska umawia wizyty?Blanka Malczewska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Blanka Malczewska?Blanka Malczewska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Blanka Malczewska: co mówią pacjenci?328 osób dodało swoją opinię. Blanka Malczewska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Blanka Malczewska?Blanka Malczewska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.