Goszczyńskiego 1, 02-616 Warszawa
Pomoc doraźna - Ostry dyżur 24/7
Dowiedz się więcej28/10/2022
Goszczyńskiego 1, 02-616 Warszawa
Pomoc doraźna - Ostry dyżur 24/7
Dowiedz się więcej28/10/2022
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
26 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
Bardzo złe miejsce. Mój partner miał wizytę u chirurga (gabinet 2) i nie był on w ogóle pomocny. Niczego nie wyjaśnił, nie przekazał żadnych informacji. Zero inicjatywy, żeby pomóc pacjentowi. Zapłaciliśmy 350 złotych za konsultację żeby usłyszeć: „proszę wrócić do szpitala, w którym był zabieg, i brać środki przeciwbólowe, nie mogę pomóc, nic nie możemy zrobić”. Później w recepcji chcieli od nas jeszcze 170 złotych – nawet nie wiemy za co. To jest absurd. Uwierzcie mi, nie przesadzam – lekarz dosłownie nic nam nie powiedział… Nie polecam tego miejsca.
Zabieg wykonany profesjonalnie, bez bólu i komplikacji. Chirurg wykazał się dużą precyzją i empatią. Polecam każdemu z podobnym problemem.”
Godz. 16: zapalenie płuc, dróg rodnych, pęcherza. Dr 1 mówi, że po mnie wróci, jak będą wyniki krwi
19.50 Pytam recepcjonisty, ile to jeszcze potrwa. Nie jestem niecierpliwa: kolejny raz GRZECZNIE podpytuję o 21.15
- Dr poprosi! Ile razy mam tłumaczyć, przecież 3 raz (??? sic!) powtarzam pani czeka pod 6!
- Ale w 6 przyjmuje inna osoba?
- No to niech pani idzie do 7 i zapyta pielęgniarek! - pan przewraca oczami
Idę, zaczepiam kogoś i dowiaduję: dr o mnie zapomniała i poszła do domu. Przyjmuje mnie inna dr. Każe kontynuować antybiotyk na płuca, na pęcherz nie przepisuje niczego - antybiotyk ma wyleczyć go też
3 dni później lekarz POZ odstawia antybiotyk. Duszności, lęki, lekka psychoza - objawy, które w Luxmedzie dr nr 1 zbywała "to z płucami nic wspólnego nie ma, to psychiatria", okazały się skutkami ubocznymi leku. W moczu pojawiła się krew. Okazało się, że wbrew twierdzeniom pani dr nr 2 klarotromycyna nie leczy pęcherza. Leczenie od nowa. Warto było wydać 1000 zł w Luxmedzie
Placówka zadbana, dostępny darmowy parking. Za pierwszym razem zostałam bardzo szybko przyjęta, miła doktor jednak opatrunek był kiepsko wykonany. Przyszłam kolejnego dnia, czekałam dłużej z powodu pilnego, dłuższego zabiegu - jest to pomoc doraźna 24 więc warto się liczyć z taką sytuacją. Gdybym przyszła na moment w którym została przyjęta to bym weszła od ręki więc po prostu pechowa godzina się trafiła. Lekarz genialny, rana sprawdzona ponownie, nowy opatrunek i szczegółowe informacje co dalej. Ogólnie bardzo polecam placówkę. Schludna, obsługa miła i pomocna, automat z przekąskami.
Najgorsza lekarz na jaką trafiłem, wkładanie bez ostrzeżenia narzędzi w ranę i kręcenie nosem. Nazwiska na ich szczęście nie pamiętam, starsza kobieta. Na koniec dostałem plasterek na palec, po tygodniu dostałem telefon że należy uiścić opłatę 80zł za opatrunek :) Nigdy więcej!
Poza dość długim oczekiwaniem, jak na wizytę komercyjną bardzo wysoki koszt szybkiego testu COVID/Grypa. Ponadto internista wypisując receptę na lek OTC nie wie jaka jest w tym leku substancja czynna. Zgłaszane było uczulenie na NLPZ a mimo to zalecono lek z NLPZ.
Moje oparzenie zostało profesjonalnie opatrzone. Udzielono mi także informacji na temat opieki nad raną i kontynuacji leczenia.
Okropne leczenie , Pan dr nie miły, nic nie pomógł
lekarz postawił prawidłową diagnozę i zalecił skuteczne leczenie.
Na infolinii pilnej pomocy medycznej czekałam 1h 20min, od dwudziestej siódmej minuty byłam pierwsza w kolejce. Nie dodzwoniłam się, bo zabrakło mi cierpliwości. Szybciej bym dojechała do szpitala samochodem z Lublina lub Łodzi niż dodzwoniła się na „pilną” pomoc medyczną.