Powitanie
Pomagam pacjentom w każdym wieku. Oferuję usługi w kilku specjalnościach. Pacjenci wyrażają się o mnie nadzwyczaj pochlebnie. Doceniają skrupulatność, wnikliwość i brak ścisłego podziału na specjalizacje. Czują się kompleksowo "zaopiekowani". Proszę spojrzeć na opinie. Możliwość realizacji: Video-, teleporady, wizyty stacjonarnej w domu pacjenta.
Dlaczego ja?
Interdyscyplinarnie, wnikliwie, skutecznie, praktycznie i szybko.
Główne obszary porad
Pacjenci od 2 roku życia wzwyż ze wszystkimi dolegliwościami/problemami medycznymi.
Gabinet i zespół
Wizyty w domu pacjenta, oraz teleporady (telefoniczne, lub video).
Inne usługi
Dwa rodzaje wizyt domowych (u pacjenta) : do 10km i do 30km od siedziby gabinetu. Możliwość ustalenia indywidulanych warunków wizyty.
Więcej o mnie
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną § 1. Postanowienia ogólne I. Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu teleporady za pośrednictwem strony internetowej: https://www.medfile.pl/piotr-matysik/lekarz-rodzinny/ploty/ II. Definicje: 1. Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy, 2. Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, 3. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie https://www.medfile.pl/piotr-matysik/lekarz-rodzinny/ploty/ w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją, 4. Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu teleporad, dostępna pod adresem: https://www.medfile.pl/piotr-matysik/lekarz-rodzinny/ploty/ 5. Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu teleporady drogą elektroniczną, 6. Usługodawca – Piotr Matysik prowadzący gabinet lekarski Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska PRO SALUTIS Piotr Matysik, 66-016 Płoty, ul. Leśny Zaułek 2, NIP 6271059511, adres e-mail do kontaktu: matysik.piotr@exclusive.pl, III. Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi. § 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty I. Rezerwacja terminu teleporady odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”. II. Pacjent rezerwujący teleporadę zobowiązany jest: 1. uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, pesel, numer telefonu, adres e-mail, padać prawdziwe dane, zalogować się na videoporadę, . Podanie nieprawdziwych danych podlega odpowiedzialności karnej. 2. uiścić przedpłatę w formie zaliczki w wysokości 100% ceny wizyty wskazanej przy wyborze terminu wizyty. III. Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego. IV. Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, na adres e-mail podany przez Pacjenta w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłany link prowadzący do strony umożliwiającej uiszczenie przedpłaty. V. Warunkiem dokonania rezerwacji terminu teleporady jest uiszczenie przedpłaty w formie zaliczki w wysokości nie mniejszej niż 100% ceny teleporady wynikającej z Cennika. Przedpłatę uważa się za dokonaną dopiero po potwierdzeniu wpłaty przez serwis płatniczy. VI. W razie braku uiszczenia przedpłaty do 24 h przed wybranym terminem teleporady lub niezwłocznie w przypadku rezerwacji terminu w czasie krótszym niż 24 h do wybranego terminu teleporady, termin uznaje się za niezarezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych pacjentów. VII. Przedpłatę można uiścić w następujący sposób: 1. za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę” VIII. Informację o zaksięgowaniu przedpłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z powodu braku uiszczenia przedpłaty Pacjent otrzyma niezwłocznie na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym. IX. Wizyty odbywają się WYŁĄCZNIE w języku polskim - o umówionej godzinie lekarz łączy się z pacjentem na video konsultacji i/lub dzwoni na wskazany przez niego podczas rejestracji zarejestrowany w Polsce numer telefonu na terenie Polski. X. Wizyty realizowane są zgodnie z zamówieniem dokonanym przez Pacjenta. W przypadku zamówienia błędnej usługi nie ma możliwości dokonania zmiany po rozpoczęciu wizyty. Przed rozpoczęciem wizyty istnieje możliwość zmiany usługi po wcześniejszym uzgodnieniu z lekarzem i dokonaniu ewentualnej dopłaty. XI. Konsultacje prowadzone są tylko dla osób powyżej 17 roku życia. XII. W ramach jednej wizyty dotyczącej e-recepty, jeśli lekarz uzna za zasadne, wystawiana jest TYLKO jedna recepta zawierająca do 5 leków. XIII. Usługa "Konsultacja internistyczna online" obejmuje wyłącznie konsultcaję lekarską bez wystawiania jakichkolwiek dokumentów. XIV. Nie ma możliwości uzyskania recept na leki nasenne, psychotropowe, narkotyczne, odurzające, wczesnoporonne. XV. Recepty, skierowania, zwolnienia i inne dokumenty wystawiane są wyłącznie w wersji elektronicznej. Drukowanie, skanowanie, wysyłanie dokumentów na prośbę zamawiającego wyłącznie za zgodą lekarza, po uiszczeniu stosownej opłaty. XVI. Nie ma możliwości uzyskania zwolnienia z postępowania sądowego, czy z przeznaczeniem do innych celów niż przedłożenie pracodawcy. Użycie zwolnienia do innych celów niż przedstawiony w regulaminie będzie traktowane jako podanie nieprawdy. XVII. Nie ma możliwości uzyskania skierowania na badania/szczepienia w kierunku COVID-19 ani uzyskania zaświadczenia o zwolnieniu z izolacji/ kwarantanny/szczepienia. XVIII. Wszystkie recepty i skierowania wystawiane są na 100%. XIX. Zwolnienia lekarskie wystawiane są wyłącznie na videoteleporadach, teleporadach realizowanych z użyciem wizji, po potwierdzeniu danych personalnych pacjenta. § 3. Reklamacje I. Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie. II. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji. § 4. Odwołanie lub zmiana terminu teleporady I. Odwołanie teleporady w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej teleporadzie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi. II. Odwołanie zarezerwowanego terminu teleporady jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail i koniecznie sms na nr tel. 692 574 333 i e-mail matysik.piotr@exclusive.pl. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji. Usługodawca pobiera 20% kwoty przedpłaty na pokrycie kosztów administracyjnych, w przypadku częściowej realizacji porady minimum 50% kwoty przedpłaty. III. Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny. IV. Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin teleporady w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania teleporady Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu teleporady, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia. V. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu teleporady najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin teleporady. W przypadku braku akceptacji nowego terminu teleporady lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty pomniejszonej o koszta portalu płatniczego. VI. Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu teleporady zgodnie z Regulaminem. § 5. Wymagania techniczne I. Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków: 1. korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari, 2. korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu, 3. minimalne wymagania sprzętowe: a. Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory), b. 512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64bitowych, c. minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek, d. stałe połączenie do sieci Internet. II. Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta: 1. rachunku bankowego, 2. konta poczty elektronicznej, 3. sprzętu umożliwiającego połączenie video, telefonu komórkowego, § 6. Postanowienia końcowe I. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. II. Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny. III. W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy. IV. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego. V. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 29.10.2020 r.