
Rolna 18 / wejście od strony Śląskich Laboratoriów Analitycznych, 40-555 Katowice
Ważne informacje dla pacjentów. Prosimy o zapoznanie się przed wyborem wizyty. Rezerwacja wizyty jest jednoznaczna z zapoznaniem się z informacjami oraz ich zaakceptowaniem.
Ze względu na dużą ilość incydentów z brakiem obecności na wizytach oraz incydenty przekładania wizyt na ostatnią chwilę (niepotrzebne zajmowanie i blokowanie terminów), informujemy, że nowi pacjenci są objęci przedpłatą w trakcie rezerwowania pierwszej wizyty. Jej zasady są określone na profilu specjalisty a także w momencie rezerwowania i opłacania wizyty (jest podany termin do którego możliwe jest odwołanie wizyty z dokonaniem zwrotu oraz przełożenie wizyty).
W przypadku długiego oczekiwania na terminy, proszę liczyć się z tym, że terapia po części będzie prowadzona przez innych specjalistów w naszym gabinecie, którzy także zajmują się fizjoterapią stomatologiczną oraz terapiami blizn. Rehabilitacja jest procesem wymagającym systematyczności ze strony pacjenta, a nasze grafiki są ustalane w taki sposób, by każdy pacjent miał jak największy wybór i znalazł odpowiedni termin. "Przypadki lżejsze" również mogą być prowadzone przez pracowników.
Czym się zajmuję w gabinecie?
- Fizjoterapia stomatologiczna
- Terapia blizn pooperacyjnych
Szukasz innego specjalisty lub usługi?
- W naszym gabinecie dostępni są także inni specjaliści. Więcej informacji o naszych usługach oraz o specjalistach stronie internetowej naszego gabinetu (FizjoVital Katowice).
Informacje dotyczące wizyty:
- Czas trwania: do 45 minut (blok rezerwacji, względem umówionej godziny)
Informacje dla nowych pacjentów:
- Prosimy o przyjście 10 minut przed wizytą w celu wypełnienia niezbędnej dokumentacji.
- Prosimy o zabranie ze sobą obuwia zmiennego niezależnie od wybranej usługi. Na terenie gabinetu poruszamy się w obuwiu zmiennym.
- Obecność rodzica lub opiekuna prawnego jest obowiązkowa.
- Pierwsza wizyta: płatność w formie przedpłaty z możliwością zwrotu do określonego terminu zgodnie z regulaminem serwisu. Termin ten podany jest w trakcie umawiania i opłacania wizyty.
- Kolejna wizyta: płatność gotówką lub jako przelew na podany numer telefonu lub w formie przedpłaty (zgodnie z regulaminem serwisu).
- Pacjent ma możliwość zmiany terminu z przeniesieniem płatności lub odwołania ze zwrotem do określonego terminu określonego podczas rezerwowania i opłacania wizyty. Zmian tych można dokonać na nie więcej niż 24 godziny przed wizytą. W przypadku prób dokonania zmian poniżej tego czasu lub w przypadku braku obecności informujemy, że zgodnie z regulaminem serwisu płatność ta nie podlega zwrotowi.
22/05/2025