Moje doświadczenie



Regularnie poddaję swoją pracę superwizji, aby zapewnić najwyższą jakość wsparcia.
OBSZARY POMOCY:
- zaburzenia emocjonalne
- obniżony nastrój
- problemy z samooceną
- trudności w relacjach (toksyczne i przemocowe związki, trudności w zbudowaniu relacji),
- kryzysy życiowe
- brak pewności siebie i niskie poczucie własnej wartości,
- nieprzepracowane straty,
- problemy i trudności związanie z życiem i/lub macierzyństwem,
- przewlekły stres
- rozwód (w tym również dziecko w sytuacji rozwodu i rozstanie rodziców)
- wypalenie rodzicielskie
DOŚWIADCZENIE:
Ukończyłam jednolite, 5-letnie magisterskie studia psychologiczne o specjalności psychologia kliniczna dzieci i dorosłych na Warszawskiej Menedżerskiej Akademii Nauk Stosowanych.
Stale się doszkalam i edukuję, czego dowodem są liczne certyfikaty z ukończonych szkoleń, warsztatów i kursów, które można znaleźć na moim profilu.
Pomagam w stworzeniu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prowadzę psychoedukację oraz wspieram w podnoszeniu jakości życia. Aktywnie angażuję się w kampanie społeczne na rzecz kobiet i dzieci, w tym takie inicjatywy jak kampania „Dzieciństwo bez przemocy” organizowana przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Doświadczenie zdobywałam w poradni Psycholog dla Ciebie.
W ostatnim czasie ukazał się również mój artykuł, w którym omawiam, jak świadome rodzicielstwo wspiera emocjonalny rozwój dzieci.
Zapraszam osoby chętne do pracy nad stawianiem granic, budowaniem poczucia własnej wartości, zrozumieniem i nazywaniem swoich emocji, obniżonym nastrojem, wychodzeniem z trudnych, niewspierających wzorców i schematów, rozwijanie zdrowej relacji z samą sobą i otoczeniem, objawami depresji oraz lęków.
Prywatnie jestem mamą, kocham morze, a w wolnym czasie lubię robić zdjęcia.
Zakres porad
- Psychologia dzieci i młodzieży
- Poradnictwo psychologiczne
- Psychologia kryzysu
- Psychologia kliniczna
- Psychologia dzieci i młodzieży
- Psychologia dzieci
- Poradnictwo psychologiczne
- Psychologia dorosłych
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
1) Przed konsultacją należy zrobić przelew na konto bankowe: 78 **** **** **** **** **** ****
2) Proszę wpisać swoje imię i nazwisko oraz datę konsultacji w opisie przelewu.
3) To wszystko.
Dziękuję za zaufanie!
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł +27 więcej
Konsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dzieci (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna online (opis) • 200 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł +28 więcej
Konsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dzieci (opis) • 200 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajPoradnia Psychologiczna SYNERGIA
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychologiczna online
Konsultacja dla rodziców • 300 zł
Konsultacja psychologiczna (dorośli) on-line • 200 zł +3 więcej
Konsultacja psychologiczna rodzice • 300 zł
Konsultacje rodzicielskie • 300 zł
Poradnictwo dla rodziców • 300 zł
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja online
Konsultacja psychologiczna dzieci
Konsultacja psychologiczna online
+ 23 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
19 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Nikola
Pani Martyna to bardzo empatyczna i profesjonalna osoba. Stwarza bezpieczną atmosferę, w której łatwo się otworzyć. Serdecznie polecam!
Marta
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru pani Martyny. Syn wychodzi z sesji zadowolony, czuję się wysłuchany i wie jak może postępować w trudnych dla niego sytuacjach, a o to nam przede wszystkim chodziło.
M
Pani Martyna potrafi stworzyć komfortową atmosferę pracy i przestrzeń do rozwoju. Pełen profesjonalizm, spokój, otwartość i dokładność. W końcu znalazłam odpowiednią osobę.
Diana
Z całego serca polecam Panią Martynę!
Jej szeroka wiedza, empatia oraz wsparcie przy każdej wizycie pomogły mi w zrozumieniu oraz ustaleniu drogi do rozwiązania trudnej sytuacji życiowej.
Dziękuję!
Natalia
Pani Martyna już po kilku spotkaniach pomogła mi poradzić sobie z dość trudną sytuacją życiową, w jakiej się znalazłam. Jest bardzo empatyczna i zaangażowana, uważnie słucha i skutecznie nakierowuje. Bardzo się cieszę, że trafiłam na Panią Martynę i wiem, że to początek czegoś pięknego!
Beata
Martyna jest niesamowicie empatyczną osobą, potrafi naprawdę słuchać, tłumaczy zrozumiale i z ogromną cierpliwością. Atmosfera bardzo przyjazna panuje podczas rozmowy, widać że chce pomóc w rozwiązaniu problemu, jej zaangażowanie i uważność skupiona jest na pacjencie, dzieli się z chęcią swoim doświadczeniem.
Bardzo polecam kontakt z Martyną, konsultacja z nią powoduje zupełnie inne spojrzenie na problem i możliwy do rozwiązania.
Odpowiedzi na pytania
17 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Mój mąż traktuje mnie jak dziecko a córkę jak żonę .
Dzień dobry. Szukam w Internecie z czego może wynikać to że mąż traktuje mnie jak dziecko a córkę jak żonę . Chodzi o to że odkąd pamiętam moje relacje z córką nie były za dobre ponieważ kiedy była nieposłuszna i zwracałam jej uwagę, denerwowałam się na nią mąż wtedy denerwował się na mnie i kłócił się ze mną w obecności córki. Powstawał wtedy konflikt między nami. I tak jest do dzisiaj po 17 latach małżeństwa. Córka ma już 18 lat i problem dalej jest ten sam. Rozmawiałam z nim o tym jak się czuję ale on nie widzi w tym problemu. Ja jestem problemem. Kiedy dochodziło do kłótni między mną a córką, gdy córka nie okazywała mi szacunku wtedy on wkraczał i życzyłabym sobie jako jego żona ze stanie po mojej stronie, że mnie wesprze ale on zawsze mówił „Czego się znowu kłócicie”? Albo robił mi awanturę. Nasza relacja nie jest zdrowa. Uważam że brakuje tu hierarchii: mąż, żona a potem dziecko.
Jetem wiecznie krytykowana, że jestem złą matką , porównywana do jego matki ze nigdy by się tak nie zachowała. Córka strasznie czasami mnie traktuje i nie ponosi większych konsekwencji ja natomiast jak powiem coś bo mnie wyprowadzi z równowagi mam straszną awanturę, mąż nie rozumie że to wynikało z jej zachowania, kaze się przepraszam i mówi że jak nie pójdę się leczyć rozwiedzie się ze mną. Ostatnie trzy lata to jakiś koszmar. Jestem o wszystko oskarżana , że rozwaliłam to małżeństwo , że wszystko moja wina. Obraża się że nie dbam o jego potrzeby seksualne. Tłumaczę mu że wynika to z naszych relacji , że nie czuję się jego żona ale on nawet nie chce słuchać. Krzyczy, nie dopuszcza do głosu, obraża się . Nie rozmawiamy ze soba i wtedy jeszcze bardziej przybliża się do córki. Daje pieniądze, kupuje różne drogie rzeczy i robi awantury że ja tego nie robię. Korzystałam z pomocy psychologa ale on niestety nie chciał dołączyć. Kiedyś o nas walczył a teraz mam wrażenie że wszystko zależy ode mnie. Ale ja niestety nie czuję się jego jedyną kobietą.
Chciałabym zrozumiem dlaczego jest tak bardzo zapatrzony w córkę i przy tym bardzo mnie rani choć nieraz mu o tym mówiłam. Bardzo często mówimy o rozwodzie.
Dzień dobry, to co Pani opisuje, wskazuje na głębokie trudności w relacjach rodzinnych, które mogą wynikać z niezdrowych wzorców komunikacji i braku wsparcia. Zapraszam na konsultację, gdzie możemy przyjrzeć się bliżej tej sytuacji.

dlaczego moja mama ciągle na mnie krzyczy i wyzywa mnie od ponad 5 lat?? Gdy ją proszę aby przestała itp to po prostu każe mi się zamknąć.. nie rozumiem tego.. Czy to moja wina??
Dzień dobry, proszę pamiętać, że ma Pan/Pani prawo do szacunku i spokojnej relacji.
Zapraszam na konsultację, gdzie możemy porozmawiać o tym głębiej i wspólnie znaleźć sposoby, jak radzić sobie w tej trudnej sytuacji.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Martyna Żelazko?Martyna Żelazko to psycholog, psycholog dziecięcy. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Martyna Żelazko oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna, konsultacja online, Konsultacja psychologiczna online, Konsultacja psychologiczna (dorośli), konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta), interwencja kryzysowa, konsultacja dzieci i młodzieży, konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta), Konsultacja psychologiczna dla dorosłych online, Konsultacja psychologiczna dla młodzieży.
-
Gdzie Martyna Żelazko ma swój gabinet?Martyna Żelazko przyjmuje pod adresem:
- Zygmunta Słomińskiego 5/104 Warszawa
- Krotoszyńska 6 Warszawa
- Maciejewskiego 3/57 Warszawa
-
Czy Martyna Żelazko przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Martyna Żelazko oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Martyna Żelazko akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Martyna Żelazko to: Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Martyna Żelazko?Języki, których używa Martyna Żelazko to angielski, polski.
-
Jak Martyna Żelazko umawia wizyty?Martyna Żelazko używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Martyna Żelazko?Martyna Żelazko może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Martyna Żelazko: co mówią pacjenci?19 osób dodało swoją opinię. Martyna Żelazko ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Martyna Żelazko?Martyna Żelazko nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.