Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna • Od 100 zł
Higienizacja (opis) • 430 zł
Leczenie kanałowe (opis) • Od 650 zł +2 więcej
Leczenie próchnicy (opis) • Od 420 zł
Usuwanie kamienia nazębnego • Od 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 100 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
1) Po zakończeniu konsultacji zrób przelew na moje konto: ❌❌❌❌
2) Wpisz swoje imię i nazwisko oraz datę konsultacji w opisie przelewu.
3) To wszystko. Dziękuję za Twoje zaufanie.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Galeria
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja stomatologiczna
Jaktorowska 8 lok u1, Warszawa
Od 100 zł
PRODENTIKA
Kokoryczki 5, Warszawa
Cićkiewicz Clinic
Pozostałe usługi
Higienizacja
Jaktorowska 8 lok u1, Warszawa
430 zł
PRODENTIKA
skaling+piaskowanie+fluoryzacja
Konsultacja online
100 zł
Konsultacje online
Leczenie kanałowe
Jaktorowska 8 lok u1, Warszawa
Od 650 zł
PRODENTIKA
Cena uzależniona od ilości kanałów zębowych
Leczenie próchnicy
Jaktorowska 8 lok u1, Warszawa
Od 420 zł
PRODENTIKA
cena uzależniona od wielkości ubytku
Usuwanie kamienia nazębnego
Jaktorowska 8 lok u1, Warszawa
Od 220 zł
PRODENTIKA
Moje doświadczenie
Powitanie
Nazywam się Katarzyna Gromek. Głównym obszarem moich zainteresowań jest szeroko pojęta stomatologia estetyczna.
W zakresie moich działań jest pr...
Edukacja
- Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Certyfikaty ZnanyLekarz
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
- Protetyka stomatologiczna
Doświadczenie
- Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska CePeLek
Certyfikaty
Znajomość języków
- Angielski,
- Polski
169 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
M.B.
Zdecydowanie znalazłam swoją dentystkę :) serdecznie polecam każdemu kto ceni sobie profesjonalne podejście do pacjenta.
A.
Po prostu lubię, kiedy lekarz na bieżąco informuje, co robi.
AB
Pani Katarzyna wszystko dokładnie wyjaśnia, omawia oraz zapowiada każdy swój ruch. Czułam się zaopiekowana. Polecam z całego serca!
g.dutkiewicz
Miałam problem z 8mką. Idąc "na skroty" odwiedziłam Centrum Stomatologii blisko mojego domu na Powiślu. Lekarz powiedział, że 8mek się nie leczy tylko je wyrywa. Uciekłam stamtąd. Wróciłam do Prodentiki i tu spotkała mnie jak zawsze fachową, rzetelna opieka. Ząb uratowany za co serdecznie dziękuję. Już nigdy nie odwiedzę innego gabinetu. W Prodentika czuje się bezpiecznie. Panią doktor Katarzynę całym sercem polecam każdemu.
Gabriela
Pani Katarzyna to najlepsza stomatolożka z jaką miałam do czynienia. Nikt mi jeszcze tak dokładnie nie opisał co się będzie działo podczas leczenia, jak właśnie Pani Gromek. Jestem pod wrażeniem i cieszę się, że trafiłam do niej na fotel. Leczenie kanałowe przeprowadzane szybciej niż założono, trwało to trochę ponad godzinę. Szczerze mówiąc mało brakowało, a bym przysnęła. Polecam wszystkim leczenie u Pani Katarzyny.
Michał
Bardzo profesjonalne podejście do pacjenta i trafna diagnoza.
RG
Wszystko tak jak być powinno - przyjazd na umówioną godzinę i zero oczekiwania. Profesjonalne podejście. Wysoki poziom dbałości o poczucie komfortu pacjenta. Gdybym miał cokolwiek zmienić - poczekalnia w lokalu powinna być większa i bardziej przyjazna - ale jeśli wszyscy czekają tylko 1-2 minuty, to po co komu poczekalnia :). Mega zadowolony
B.K.
Przemiła, przesympatyczna. Profesjonalne podejście do pacjenta.
Maria
Serdecznie polecam Panią Katarzynę!
Każda z wizyt przebiegała w super atmosferze, Pani bardzo dokładnie wyjaśniała co ma zamiar robić i kiedy
Dbała o mój komfort podczas wykonywania zabiegu a efekt końcowy przerósł moje oczekiwania
Dzięki Pani Katarzynie już się nie boję stomatologów
Dziękuję bardzo, napewno wrócę
K.G.
Bardzo przyjemna Pani stomatolog. Jestem pozytywnie zaskoczony.
Odpowiedzi na pytania
11 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Około 7 miesięcy temu miałam ekstrakcję zawiązki ósemki. Teraz zauważyłam, że został nie usunięty 1 szew. Odstaje z dziąsła tak, żebym mogła go sobie sama usunąć. Czy mogę go sama usunąć? Jutro mam wizytę u ortodonty, czy ortodonta może mi go usunąć czy lepiej zgłosić się do stomatologa???
Jeśli szew jest rozwiązany lub rozcięty i wystarczy wyjęcie go palcami, może go Pani usunąć sama. Jeśli wymaga przecięcia, niezbędna będzie wizyta u stomatologa. Po tak długim czasie może on być również wrośnięty w dziąsło. Podczas wizyty u ortodonty warto zapytać, czy mógłby to zrobić.
Nawet po płukaniu zębów i dwukrotnym szczotkowaniu nie mogę usnąć tego osadu białego. Natomiast mogę zdrapać ten osad paznokciem. Dentysta stwierdził ze nie mam kamienia wogole profilaktycznie miałem wykonane okolu pół roku temu piaskowanie. Ogolenie nie przeszkadzał mi ten osad ale już od dłuższego czasu mam bardzo delikatne dziąsła które niechca mi się zagoić i krwawią przy mocniejszym szczotkowaniu. Dodam ze na dziąsła stosowałem rożne mascie i stosowałem pasty na krwawiące dziąsła. Bylem u kilku rożnych dentystach ale nie dostatelem skutecznej pomocy.
Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Jeśli osad możliwy jest do usunięcia poprzez jego zadrapanie, można się go również pozbyć szczoteczką do zębów. Możliwa jest konieczność poprawy techniki szczotkowania. Proszę poprosić swojego stomatologa lub higienistkę o instruktaż higieny jamy ustnej. Stan zapalny dziąseł powinien ustąpić po usunięciu jego przyczyny, czyli płytki nazębnej. Pozdrawiam.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Gromek?Katarzyna Gromek to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Gromek oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, leczenie kanałowe, leczenie próchnicy, usuwanie kamienia nazębnego, higienizacja, konsultacja online.
-
Gdzie Katarzyna Gromek ma swój gabinet?Katarzyna Gromek przyjmuje pod adresem:
- Jaktorowska 8 lok u1 Warszawa
- Kokoryczki 5 Warszawa
-
Czy Katarzyna Gromek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Gromek oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Gromek akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Gromek to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Gromek?Języki, których używa Katarzyna Gromek to angielski, polski.
-
Jak Katarzyna Gromek umawia wizyty?Katarzyna Gromek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Gromek?Katarzyna Gromek może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Gromek: co mówią pacjenci?169 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Gromek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Gromek?Katarzyna Gromek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Stomatolodzy z Medicover w Warszawie
Stomatolodzy z INTER Polska w Warszawie
Stomatolodzy z Allianz w Warszawie
Stomatolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Stomatolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z Compensa w Warszawie
Stomatolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Stomatolodzy z LUX MED w Warszawie
Stomatolodzy z POLMED w Warszawie
Stomatolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z NFZ w Warszawie
Stomatolodzy z Enel-med w Warszawie
Stomatolodzy z UNIQA w Warszawie
Stomatolodzy z Axa w Warszawie
Więcej (9)