Moje doświadczenie
Ukończyłam kierunek lekarsko-dentystyczny na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
W swojej praktyce zajmuję się głównie stomatologią dziecięcą i leczeniem zachowawczym. Uczestniczę w wielu kursach i szkoleniach, gdzie stale podnoszę swoje kwalifikacje.
Staram się pokazywać, że wizyta u dentysty nie musi wiązać się ze stresem, dbając, aby każdy Pacjent czuł się na niej komfortowo.
Dużą uwagę przywiązuję również do wizyt adaptacyjnych. Stawiam na profilaktykę zdrowia jamy ustnej już od najmłodszych lat.
Należę do Polskiego Towarzystwa Stomatologii Dziecięcej.
Główne obszary pomocy
- Nadwrażliwość zębów ,
- Próchnica ,
- Zapalenie dziąseł
Adres
Mińska 71/U8, Praga-Południe, 03-828 Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 100 zł -
-
Konsultacja stomatologiczna dzieci
100 zł -
-
Fluoryzacja zębów
Od 120 zł -
-
Leczenie próchnicy
Od 320 zł -
-
Wizyty adaptacyjne dla dzieci
100 zł -
-
-
Opinie pojawią się wkrótce
Napisz pierwszą opinię
Jesteś już po wizycie u lek. dent. Katarzyna Chodyra-Mroczek? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.
Dodaj swoją opinięNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Chodyra-Mroczek?Katarzyna Chodyra-Mroczek to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Chodyra-Mroczek oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, wizyty adaptacyjne dla dzieci, konsultacja stomatologiczna dzieci, Wypełnienie, leczenie próchnicy, fluoryzacja zębów, Wypełnienie kompozytowe u dzieci.
-
Gdzie Katarzyna Chodyra-Mroczek ma swój gabinet?Katarzyna Chodyra-Mroczek przyjmuje pod adresem:
- Mińska 71/U8 Warszawa
-
Czy Katarzyna Chodyra-Mroczek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Chodyra-Mroczek nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Chodyra-Mroczek?Języki, których używa Katarzyna Chodyra-Mroczek to angielski, polski.
-
Jak Katarzyna Chodyra-Mroczek umawia wizyty?Katarzyna Chodyra-Mroczek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Chodyra-Mroczek?Katarzyna Chodyra-Mroczek może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Chodyra-Mroczek?Katarzyna Chodyra-Mroczek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.