Moje doświadczenie



W pracy z pacjentami kieruję się otwartą komunikacją, w obie strony, skupiając się na byciu "przewodnikiem" dla pacjenta w jego drodze do zdrowienia, będąc uważnym na jego potrzeby i cele.
Wspieram pacjentów w odnajdowaniu i wyrażaniu siebie, budowaniu ich samooceny.
Nigdy nie oceniam swoich pacjentów, akceptując i będąc otwartym na to co wnoszą do gabinetu.
Moim celem jest zbudowanie przymierza terapeutycznego, tak aby pacjent czuł, że w procesie terapii nie jest sam.
W swojej pracy wykorzystuję elementy nurtu poznawczo-behawioralnego oraz psychotraumatologii.
Jestem w stałej superwizji.
Pracuję z pacjentami indywidualnymi jak i z parami.
Na stałe współpracuję ze sprawdzonymi i zaufanymi psychiatrami, którzy również wspierają moich pacjentów.
Od wielu lat pracuję również jako mediator sądowy znajdując najlepsze i realne rozwiązania w sytuacjach trudnych i spornych np. w rozwodach, konfliktach rodzinnych i in.
Nieustannie rozwijam swoje kompetencje i idę z duchem czasu.
Jeśli zmagasz się z:
- traumą,
- lękami
- stresem fizycznym lub emocjonalnym,
- depresją,
- nerwicą,
- nie radzisz sobie w codziennych sytuacjach,
- potrzebujesz wsparcia lub szukasz pomocy w sytuacjach konfliktowych,
- przechodzisz kryzys w związku i potrzebujesz terapii dla par
skontaktuj się ze mną i otrzymaj pomoc i wsparcie.
Jakub Kulik
Zakres porad
- Psychoterapia
- Psychologia kliniczna
- Psychologia kryzysu
- Psychoterapia par
- Psychotraumatologia
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) (opis) • 180 zł
Konsultacja psychologiczna online (opis) • 180 zł
Interwencja kryzysowa (opis) • 200 zł +8 więcej
Konsultacja par i rodzin (opis) • 300 zł
Konsultacja par i rodzin (opis) • 300 zł
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta) (opis) • 200 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Sensum Sensowna Terapia
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja par i rodzin (opis) • 300 zł
Konsultacja par i rodzin (opis) • 300 zł
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta) (opis) • 200 zł
Pokaż więcej usługDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajOpłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
51 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Magda
Z całego serca polecam Pana Jakuba – świetnego psychologa, który naprawdę słucha i pomaga poukładać myśli. Dzięki jego wsparciu łatwiej mi radzić sobie z trudnościami i patrzeć na różne sprawy z innej perspektywy. Spotkania są pełne zrozumienia, a przy tym konkretne i skuteczne!
Pacjent
Dobrze się rozmawia z Panem Jakubem, konsekwentnie pomaga dojść do sedna problemu oraz jego rozwiązania. Polecam
Wiola
Pełen profesjonalizm.,Wspaniały lekarz który potrafi słuchać , analizować,wyciągać wnioski i dążyć do poprawy stanu pacjenta.Polecam i na prawdę warto podjąć walkę ze swoimi demonami pod skrzydłami takimi jakie daje Pani Doktor.Ja osobiście dziękuję .
Weronika
Polecam, rzeczowo jasno i konkretnie, bardzo przyjazną atmosfera i dużą wyrozumiałość.
H.
Świetny specjalista. Wyjątkowo zaangażowany. Polecam
Jarosław
Konkretny. Potrafi pokierować i wskazać problem.polecam
Ka.
Pan Kuba wspiera mnie i partnera w zbudowaniu poprawnej relacji w naszym związku. Nie, jest łatwo, ale idziemy do przodu.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Jakub Kulik?Jakub Kulik to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Jakub Kulik oferuje usługi takie jak: konsultacja par i rodzin, konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta), Konsultacja psychologiczna online, terapia par, Wizyta domowa, Konsultacja psychologiczna dla młodzieży, Konsultacja psychologiczna okołoporodowa, Terapia psychologiczna, konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta), interwencja kryzysowa.
-
Gdzie Jakub Kulik ma swój gabinet?Jakub Kulik przyjmuje pod adresem:
- Dekabrystów 25e/35 Częstochowa
- Jana Kilińskiego 166 Częstochowa
-
Czy Jakub Kulik przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Jakub Kulik oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Jakub Kulik akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Jakub Kulik to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Jakub Kulik?Języki, których używa Jakub Kulik to polski.
-
Jak Jakub Kulik umawia wizyty?Jakub Kulik używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Jakub Kulik?Jakub Kulik może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jakub Kulik: co mówią pacjenci?51 osób dodało swoją opinię. Jakub Kulik ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Jakub Kulik?Jakub Kulik nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.