Moje doświadczenie
Na bieżąco uczestniczę w szkoleniach z zakresu medycyny rodzinnej, pediatrii oraz medycyny estetycznej. W swojej pracy dużą wagę przykładam do zapewnienia pacjentom najlepszego standardu opieki medycznej oraz wspierania ich w podejmowania świadomych decyzji dotyczących opieki medycznej.
Zakres porad
- Medycyna rodzinna
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna • 237 zł
Konsultacja pediatryczna (dzieci chore) • 248 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja internistyczna • Od 259 zł
Konsultacja telefoniczna - Internista • Od 169 zł
NIP
Adres firmy
aleja Roździeńskiego 1a, Katowice
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna • Od 259 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja lekarza rodzinnego (opis) • Od 142 zł
Konsultacja internistyczna (opis) • Od 259 zł
Konsultacja telefoniczna - Internista (opis) • Od 169 zł +2 więcej
Konsultacja telefoniczna - pediatryczna (dzieci chore) • Od 169 zł
Telemedycyna - Porada - Pediatryczna (opis) • Od 109 zł
NIP
Adres firmy
2 opinie pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Tomek
Pani doktor jest bardzo miła i empatyczna, leczenie skuteczne
Pacjent
Byłam kilka razy u pani doktor na wizycie internistycznej a dziś z synem. Wszystkie wizyty bardzo rzeczowe i pomocne. Pan doktor jest miłą, sympatyczną osobą, z dobrym podeściem zarówno do dziecka jak i dorosłego. Udziela konkretnych odpowiedzi na wszystkie zadane pytania. Bardzo serdecznie polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Gąsłowska-Gębuś?Ewa Gąsłowska-Gębuś to lekarz rodzinny. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Gąsłowska-Gębuś oferuje usługi takie jak: konsultacja lekarza rodzinnego, konsultacja internistyczna, Konsultacja telefoniczna - Internista, Telemedycyna - Porada - Pediatryczna, konsultacja telefoniczna - pediatryczna (dzieci chore), konsultacja pediatryczna (dzieci chore), Terapia bólu.
-
Gdzie Ewa Gąsłowska-Gębuś ma swój gabinet?Ewa Gąsłowska-Gębuś przyjmuje pod adresem:
- ul. Karłowicza 11 Katowice
- aleja Roździeńskiego 1a Katowice
- Chorzowska 152 Katowice
- aleja Roździeńskiego 1a Katowice
-
Czy Ewa Gąsłowska-Gębuś przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Gąsłowska-Gębuś nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Gąsłowska-Gębuś akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Gąsłowska-Gębuś to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Gąsłowska-Gębuś?Języki, których używa Ewa Gąsłowska-Gębuś to angielski.
-
Jak Ewa Gąsłowska-Gębuś umawia wizyty?Ewa Gąsłowska-Gębuś używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Gąsłowska-Gębuś?Ewa Gąsłowska-Gębuś może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Gąsłowska-Gębuś: co mówią pacjenci?2 osób dodało swoją opinię. Ewa Gąsłowska-Gębuś ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Gąsłowska-Gębuś?Ewa Gąsłowska-Gębuś nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.