Witam, objawy o których Pani pisze mogą sugerować zaburzenia nastroju, zaburzenia depresyjno- lękowe, dystymię. Ale też pewne objawy- osłabienie, uczucie zimna mogą wskazywać na niedoczynność…
Leki z grupy BDZ (np. Cloranxen) nie powinny być stosowane przewlekle, gdyż mają potencjał uzależniający. Gorsze samopoczucie może wynikać ze zmniejszenia dawki leku, do którego organizm…
Myślę że dobrze byłaby zgłosić sie do lekarza psychiatry,trzeba wykluczyc podłoże somatyczne złego samopoczucia a następnie uszczególowić wywiad celem postawienia trafnej diagnosy,objawy…
Witam, w Pani sytuacji zdecydowanie należy skorzystać z pomocy psychiatry a także, biorąc pod uwagę autodestrukcyjne, nieefektywne metody rozładowywania napięcia psychicznego - rozważyć…
Jeżeli osoba z problemami natury psychicznej znajduje się w szpitalu psychiatrycznym, to najprawdopodobniej otrzyma właściwą pomoc. Dobrze kontynuować leczenie u jednego…
bardzo dziękuję za podzielenie się ze mną Pani historią. Na podstawie tego, co Pani napisała bardzo zachęcałabym Panią do kontaktu z psychologiem / psychoterapeutą,…
Mam pewne problemy ze zrozumieniem Pana listu. Jeżeli zrozumiałem dobrze to, co próbował Pan przekazać, to zasadna byłaby konsultacja psychiatryczna. Proszę się udać…
Według mnie jest to problem do pracy terapeutycznej. Nie czuje Pan komfortu w życiu. Zamartwianie się utrudnia relacje i czucie szczęścia. Trudno mi na odległość zdiagnozować Pana. Pozdrawiam