lek. Piotr Znamirowski
Psychoterapeuta, Internista, Psychiatra
Lubin
Witam, część Pani objawów może wskazywać na natrętne myśli , część na przesądne myślenie. Obecny jest też obniżony nastrój. Wydaje mi się ,że połączenie farmakoterapii lekami z grupy…

lek. Magdalena Reszczyńska
Lekarz rodzinny
Kraków
Nie widzę przeciwwskazań do łączenia opisanych preparatów. Warto rozdzielić czasowo zażywanie sertraliny od stosowania suplementów.

lek. Aleksy Kasperowicz
Psychiatra
Leszno
Zależy na co kierowca zawodowy choruje i z jakim problemem przychodzi do psychiatry. Ogólnie rzecz biorąc, leki „psychotropowe” są bezpieczne.

mgr Piotr Porada
Psycholog, Seksuolog, Psychotraumatolog
Warszawa
Dzień dobry. Z tego co Pani pisze jest Pani ofiarą przemocy psychicznej - jest to problem mający podłoże psychologiczne, moralne, społeczne, a także prawne. Bardzo często prowadzi to…

mgr Magdalena Żurawska
Psycholog, Psycholog dziecięcy, Psychoterapeuta
Warszawa
Zachęcam do konsultacji psychiatrycznej i podjęcia psychoterapii. Polecam psychoterapię CBT.
Pozdrawiam
Magdalena Żurawska
Psycholog

lek. Maciej Witold Gołąb
Psychiatra, Psychoterapeuta
Kościan
Dzień dobry, osoba Pani bliska jest w depresji. Jeżeli kontakt nabrał innej jakości, to nie wynika to ani z Pani ani z jego wyboru. Tak dzieje się w depresji, należy z nadzieją oczekiwać…

lek. Andrzej Juryk
Psychiatra, Psychoterapeuta
Kraków
Leki przeciwdepresyjne najlepiej odstawiać w porozumieniu i pod kontrolą lekarza prowadzącego. Często, zwłaszcza przy wenlafaksynie, potrzebne jest stopniowe i wolne redukowanie dawki,…