Nie rezygnuj ze zdrowia

Wybierz konsultacje online, aby rozpocząć lub kontynuować leczenie bez wychodzenia z domu. Jeśli potrzebujesz, możesz również umówić wizytę w gabinecie.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Adres

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych ortopedów w pobliżu

Cennik

Brak informacji o usługach i cenach

Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.

Moje doświadczenie

1 opinia pacjenta

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie 100% zweryfikowanych opinii. Sprawdź jak działamy
R
Profil zweryfikowany
Lokalizacja: W innym miejscu Inny

W dniu 25.06.2021 miałem umówioną wizytę u ortopedy (Wojciech Jafernik).

Wizyta w dwóch celach:

1. Sprawdzenie małego palca lewej dłoni po rehabilitacji pooperacyjnej.

Zalecenie fizjoterapeuty po odbytej rehabilitacji (10 dni) małego palca lewej dłoni. Rehabilitacja nie przyniosła oczekiwanego efektu więc fizjoterapeuta zalecił sprawdzić czy stawy, ścięgna zostały prawidłowo zreperowane podczas operacji w szpitalu. Zapytałem o wykonanie USG.
Pan doktor stwierdził, że na USG nic nie będzie widać. Dotknął palec i stwierdził, że nigdy nie wróci do pełnej sprawności.
Zalecił również żebym udał się do lekarza, który mnie operował w celu podjęcia działań weryfikacyjnych.
I tu zastanawiam się po co płacę wysoką stawskę w LUXMED jeśli i tak nie mogę korzystać z usług.
W dużym skrócie Pan Doktor skupił się na przeglądnięciu zdjęcia i skierowniu mnie do innego lekarza.

2. Rozpoczęte leczenie łokcia lewego w grupie Medicover.
Stwierdzono -"łokieć golfisty".
Leczenie - zastrzyk tzw "blokady" + zlecienie: wykonanie RTG oraz zakupienia ampułek z lekarstwem w celu wstrzyknięcia.
Niestety nie mogłem dokończyć leczenia w Medicover ponieważ miałem wypadek i zbiegło się to również ze szczepieniem COVID (gdzie zaleceniem było unikać dodatkowych zastrzyków w tym samym czasie). Więc postanowiłem dokończyć wykonanie zastrzyku w grupie LUXMED ponieważ w między czasie zmieniłem pracę i moja umowa z Medicover wygasła.
Mając pełną dokumentację medyczną oraz zdjęcie RTG - Pan Doktor bardzo podniesionym tonem poinformował mnie, że również mam sobie dokończyć leczenie u lekarza, który zlecił mi zastrzyk.
W takim razie poprosiłem o zbadania łokcia na nowo bez jakiekolwiek historii z uprzednim podjęciem leczenia. Tutaj również spotkałem się z odmową.

Sposób w jaki zostałem potraktowany przez Doktora Wojciecha Jafernik jest nie do zaakceptowania w prywatnej placówce. Nidgy dotąd nie spotkałem się z takim brakiem chęci do podjęcia jakichkolwiek działań nie wspominając o pretensjonalnym tonie kierownym w stronę pacjenta.




Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Jesteś tym lekarzem?

Edytuj lub przejmij profil

Najczęściej zadawane pytania

Zgodnie z RODO informujemy, że administratorem danych osobowych ujawnionych na profilu Profesjonalisty jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Kolejowa 5/7 kod pocztowy 01-217. ZnanyLekarz przetwarza dane osobowe Profesjonalisty w celu informowania użytkowników internetu o prowadzonej przez Profesjonalistę działalności leczniczej lub innej podobnej, w tym specjalizacjach, miejscach przyjmowania pacjentów i opiniach na temat jego działalności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) Dane osobowe pochodzą z powszechnie dostępnych źródeł, w tym CEIDG. Więcej o danych osobowych na stronie: https://www.znanylekarz.pl/gdpr/landing#tab=professional