Nexpram a senność
od 4 dni biorę Nexpram 5mg za 2 dni mam zacząć brać 10mg. 3go dnia przespałam cały dzień, którego w ogólnie nie pamietam. Dzisiaj już lepiej ale tez był moment „odcięcia”. Czy to normalny skutek uboczny? Pierwszy raz leczę się antydepresantami.
mgr Anna Galistl
mgr Anna Galistl
Psycholog, Terapeuta, Psychoterapeuta
Bielsko-Biała
10 mg to standardowa dawka. Lek ten potrzebuje ok 2-4 tygodni aby mógł zacząć działać, organizm musi się nim wyscycić. Proszę się obserwować i w razie niepojących objawów skonsultować z lekarzem. Senność może się pojawić.

Specjaliści w zakresie leczenia: nerwica

Agnieszka Paczkowska

Agnieszka Paczkowska

Psycholog

Warszawa

Karolina Makowiecka

Karolina Makowiecka

Seksuolog, Psychoterapeuta, Psycholog

Warszawa

Monika Złahoda-Burg

Monika Złahoda-Burg

Psycholog

Otwock

Justyna Trojanowska

Justyna Trojanowska

Psycholog

Warszawa

Lucyna Kwoczak

Lucyna Kwoczak

Psycholog

Bielsko-Biała

Iwona Kańska

Iwona Kańska

Psycholog, Psychoterapeuta, Terapeuta

Warszawa

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 79 pytań dotyczących usługi: nerwica

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.