Moje doświadczenie
Główne obszary pomocy
- Kryzys życiowy ,
- Problemy wychowawcze ,
- Depresja ,
- Zaburzenia psychiczne ,
- Kryzys w związku ,
- +17 a11y_sr_more_diseases
Adresy (3)
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Ludwika Narbutta 83 lok. U2, Mokotów, 02-524 Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Popiełuszki 14/123, Żoliborz, 00-151 Warszawa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)
Od 269 zł -
-
Konsultacja psychologiczna dzieci (kolejna wizyta)
Od 269 zł -
-
Terapia psychologiczna - konsultacja wideo
Od 249 zł -
-
Konsultacja Wideo - Psychologa pierwszorazowa
Od 249 zł -
-
Konsultacja Wideo - Psychologa kolejna wizyta
Od 249 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
2 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
F
fz
osoba kompletnie niepoważna. odwołuje wizyty pomimo wcześniejszego potwierdzenia daty i godziny. sytuacja nie jest wydarzeniem jednorazowym.
• HARMONIA Poradnia Zdrowia Psychicznego Grupa LUX MED / PROFEMED Warszawa ul. Narbutta 83 lok. U2. • Konsultacja telefoniczna - psycholog dzieci (pierwsza wizyta) •
-
K
Karolina
Pani Judyta to najlepszy psycholog na jakiego można trafić, jest niezwykle empatyczną i wspierającą psycholog, spotkania z nią bardzo mi pomagały a jej cierpliwość i zrozumienie były dla mnie ogromnym wsparciem. Bardzo polecam.
• HARMONIA Poradnia Zdrowia Psychicznego Grupa LUX MED / PROFEMED Warszawa ul. Narbutta 83 lok. U2. • Inny •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Judyta Jankowska?Judyta Jankowska to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Judyta Jankowska oferuje usługi takie jak: mediacje, badania psychologiczne, poradnictwo dla rodziców, badania psychologiczne dzieci, ocena stanu psychicznego, interwencja kryzysowa, badania diagnostyczne, poradnictwo psychologiczne, testy psychologiczne, warsztaty psychologiczne.
-
Gdzie Judyta Jankowska ma swój gabinet?Judyta Jankowska przyjmuje pod adresem:
- Popiełuszki 14/123 Warszawa
- Ludwika Narbutta 83 lok. U2 Warszawa
-
Czy Judyta Jankowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Judyta Jankowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Judyta Jankowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Judyta Jankowska to: Gotówka, Przelew na konto, Blik, Karta płatnicza.
-
Jak Judyta Jankowska umawia wizyty?Judyta Jankowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Judyta Jankowska?Judyta Jankowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Judyta Jankowska: co mówią pacjenci?2 osób dodało swoją opinię. Judyta Jankowska ma średnią ocen 3 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Judyta Jankowska?Judyta Jankowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.