Moje doświadczenie
Zakres porad
- Otorynolaryngologia
Główne obszary pomocy
- Zapalenie ucha
- Choroby laryngologiczne
- Zapalenie zatok
- Zapalenie gardła
- Zapalenie migdałków
- +6 a11y_sr_more_diseases
Rodzaje konsultacji
Zdjęcia i filmy
Adresy (6)
Kościuszki 229 Libero poziom +2, 40-600 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Warszawska 17, Stare Miasto, 31-155 Kraków
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Łużycka 42/ lok 44, Podgórze Duchackie, 30-658 Kraków
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
ul. Łużycka 42/44, Podgórze Duchackie, 30-658 Kraków
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Prądnicka 10, Krowodrza, 30-901 Kraków
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
B3 11, 32-086 Węgrzce k. Krakowa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja laryngologiczna
Od 220 zł -
-
Konsultacja laryngologiczna (kolejna wizyta)
220 zł - 250 zł -
-
Konsultacja laryngologiczna (pierwsza wizyta)
250 zł -
-
Badania laryngologiczne dzieci
300 zł -
-
Konsultacja laryngologiczna + fiberoskopia
380 zł - 450 zł -
-
-
-
-
-
-
Opinie
27 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
Kinga
Zdecydowanie polecam! Bardzo fachowe podejście do pacjenta, empatia i trafna diagnoza. Przy tym jako pacjent czułam się bardzo komfortowo. Ciszę się, że trafiłam na Panią Doktor.
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • konsultacja laryngologiczna •
-
A
Anna
Pani doktor bardzo sympatyczna i miła. Dokładnie mnie zbadała i przepisała leki.
• HolsäMed - Centrum Medyczne • konsultacja laryngologiczna (pierwsza wizyta) •
-
E
Ewa
Bardzo sympatyczna pani doktor, delikatnie bada, dokładnie wyjaśniła przyczynę dolegliwości.Polecam
• Centrum Medyczne Semper Fortis • konsultacja laryngologiczna (pierwsza wizyta) •
-
D
Daniel
Wszystko przebiegło jak należy, jak najbardziej polecam.
• Centrum Medyczne Semper Fortis • konsultacja laryngologiczna (pierwsza wizyta) •
-
S
Sandra
Pani doktor jest bardzo dokładnym lekarzem. Fachowo objaśniła co i jak, przeprowadziła dodatkowe badanie, żeby sprawdzić czy zainfekowane są też uszy. Polecam z całego serca.
• HolsäMed - Centrum Medyczne • konsultacja laryngologiczna (pierwsza wizyta) •
-
AP
konsultacja i badaniefachowo i serdecznie godne polecenia
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • konsultacja laryngologiczna •
-
W
Wojciech
Pani Doktor zaangażowana. Wyjaśniła mechanizm choroby i zapropnowała leczenie. Mam nadzieję że skuteczne.
Jedynym minusem była rejestracja w tej placówce - pracuje bardzo powoli. Kolejka na 25 minut…• Centrum Medyczne Semper Fortis • konsultacja laryngologiczna (pierwsza wizyta) •
-
M
Mama
Wizyta warta swojej ceny - pani doktor wykonała szczegółowe badania i uspokoiła pacjentkę. Zaleciła leki wspomagające powrót do zdrowia i wskazała potencjalne powody odczuwanych dolegliwości. Polecam innym pacjentom.
• HolsäMed - Centrum Medyczne • konsultacja laryngologiczna •
-
B
Beata
Miła, profesjonalna atmosfera. Pani doktor dopytała o szczegóły, zaleciła dodatkowe badania, gdyż ból ucha był faktem ale nie było widać śladu infekcji.
• Centrum Medyczne Semper Fortis • konsultacja laryngologiczna •
-
Z
Pani doktor była miła i rzeczowa. Polecam tego lekarza
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Monika Kozok-Paździor?Monika Kozok-Paździor to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Monika Kozok-Paździor oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja laryngologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja laryngologiczna (kolejna wizyta), Konsultacja laryngologiczna + fiberoskopia, konsultacja laryngologiczna dzieci, badania laryngologiczne dzieci, konsultacja laryngologiczna z płukaniem uszu, adenotomia + drenaż dwustronny, korekta przegrody nosowej (septoplastyka), FESS - chirurgia endoskopowa nosa i zatok - więcej zatok.
-
Gdzie Monika Kozok-Paździor ma swój gabinet?Monika Kozok-Paździor przyjmuje pod adresem:
- Prądnicka 10 Kraków
- Kościuszki 229 Libero poziom +2 Katowice
- B3 11 Węgrzce k. Krakowa
- Łużycka 42/ lok 44 Kraków
- Warszawska 17 Kraków
- ul. Łużycka 42/44 Kraków
-
Czy Monika Kozok-Paździor przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Monika Kozok-Paździor nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Monika Kozok-Paździor akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Monika Kozok-Paździor to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Revolut, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Monika Kozok-Paździor?Języki, których używa Monika Kozok-Paździor to angielski.
-
Jak Monika Kozok-Paździor umawia wizyty?Monika Kozok-Paździor używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Monika Kozok-Paździor?Monika Kozok-Paździor może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Monika Kozok-Paździor: co mówią pacjenci?27 osób dodało swoją opinię. Monika Kozok-Paździor ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Monika Kozok-Paździor?Monika Kozok-Paździor nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.