Marta Kwaczyńska
Pediatra,
Internista
Lekarz rodzinny
więcej
Warszawa 1 adres
Nr PWZ: 3622360
12 opiniiMoje doświadczenie
Adres
Waryńskiego 10 a, Śródmieście, 00-631 Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja internistyczna
180 zł -
Opinie
12 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
K
Karolina
Od razu po odebraniu telefonu po przedstawieniu mojego problemu zdrowotnego Pani Doktor zaczęła być opryskliwa, krzyczała na mnie! Nie chciała słuchać co mam do powiedzenia, co mi doskwiera. Robiła tylko swoje nie odpowiadając na moje pytania. Jak za 3 razem zadałam pytanie to powiedziała, że nie jest od tego, że co ja sobie wyobrażam. Po powiedzeniu jej, że napiszę na nią skargę usłyszałam: "A niech Pani sobie pisze i wiele skarg!" Totalne zero empatii, 90% rozmowy to jej krzyki, nieważne, że mówiłam jej, że jestem osobą z niepełnosprawnością, że przysługują mi z tego tytułu pewne uprawnienia - miała to gdzieś, jej ambicja była górą. Nigdy nie spotkałam się z tak chamskim podejściem!
• CenterMed Warszawa Sp. z o.o. • konsultacja internistyczna •
-
A
AS
Wizyta opóźniona o ponad 30 min. Z gabinetu słychać było wesołe pogadanki Pani Lekarz z kimś i głośny śmiech. Po pukaniu proszono czekać. Przed wizytą musiał został wypełniony kwestionariusz, który m.in. zawierał takie pytania jak wielkość mieszkania, dopiero po jego wypełnieniu poinformowano, że nie było to konieczne. Ostatecznie na recepcie znalazł się lek zawierający substancję czynną, której nie powinno łączyć z lekiem, który biorę na chorobę przewlekłą (o czym oczywiście Pani Lekarz została 2x poinformowana w trakcie wizyty).
• CenterMed Warszawa Sp. z o.o. • konsultacja internistyczna •
CenterMed Warszawa Sp. z o.o.
Dziękujemy za podzielenie się opinią – bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji i rozumiemy Pani/Pana rozczarowanie.
Zależy nam, aby każdy Pacjent był traktowany z najwyższym szacunkiem i profesjonalizmem, dlatego opisane przez Panią/Pana doświadczenia są dla nas nie do przyjęcia i zostaną przeanalizowane.
Przepraszamy za opóźnienie oraz nieprofesjonalne zachowanie, którego odgłosy mogły być słyszalne. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.
Niepokój budzi również informacja o możliwym błędnym doborze leków – traktujemy to bardzo poważnie. W trosce o bezpieczeństwo Pacjentów każdy taki sygnał wymaga naszej wewnętrznej weryfikacji.
Dodatkowo – kwestia niepotrzebnego wypełniania formularza również zostanie przeanalizowana, aby wyeliminować niejasności na etapie rejestracji.
Będziemy bardzo wdzięczni za kontakt bezpośredni z placówką (telefonicznie 502 457 846), abyśmy mogli szczegółowo wyjaśnić sprawę i wyciągnąć odpowiednie wnioski.
Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy, że podzielił/a się Pani/Pan swoimi uwagami – traktujemy je jako ważny sygnał do poprawy.
-
K
Krzysztof Bardski
Pani Doktor jest życzliwą, empatyczną osobą. Stara się wczuć w sytuację pacjenta i zrozumieć jego problemy. Dzięki jej sugestii zgodziłem się na opiekę skoordynowaną i zacząłem poważnie dbać o swoje zdrowie. Wielki szacun!
• CenterMed Warszawa Sp. z o.o. • Inny •
CenterMed Warszawa Sp. z o.o.
Szanowny Panie Krzysztofie,
bardzo dziękujemy za tak ciepłe słowa i docenienie empatii oraz zaangażowania Pani Doktor!
Cieszymy się, że dzięki jej wsparciu podjął Pan decyzję o opiece koordynowanej i rozpoczął poważne dbanie o swoje zdrowie.
To dla nas ogromna satysfakcja, że nasi lekarze mogą realnie wpływać na poprawę jakości życia Pacjentów.
Przekażemy Pani Doktor Pana wyrazy uznania – takie opinie są dla niej największą nagrodą.
Dziękujemy za zaufanie i życzymy dużo zdrowia!
-
M
Marek
Osoba arogancka, nieżyczliwa, wizyta opóźniona godzinę
• CenterMed Warszawa Sp. z o.o. • konsultacja internistyczna •
CenterMed Warszawa Sp. z o.o.
Szanowny Panie,
dziękujemy za podzielenie się swoją opinią.
Bardzo nam przykro, że wizyta nie spełniła Pana oczekiwań zarówno pod względem punktualności, jak i podejścia personelu.
Zależy nam, aby każdy Pacjent czuł się u nas szanowany i obsłużony profesjonalnie, dlatego opisane przez Pana doświadczenia są dla nas sygnałem do weryfikacji.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za przekazanie uwag, które pomagają nam się rozwijać.
-
G
GK
Udałam się do najbliższej przychodni (CenterMed Warszawa Mokotów), gdy nagle wystąpiły objawy neurologiczne. Panie w rejestracji bardzo miłe i pomocne zaproponowały mi wizytę u dr Kwaczyńskiej, ponieważ ktoś odwołał. Lekarka łamała zasady etyki lekarskiej odnosząc się do mnie w sposób obraźliwy, wulgarny „po co pani wlazła do tej przychodni…”, gdy próbowałam odpowiedzieć na pytanie o objawy - „myśli pani że będę to diagnozować? Nie.”, drwiła z tego jak próbowałam nazwać swoje dolegliwości. Bez słowa wydrukowała skierowanie do neurologa, nawet nie mówiąc co mi podaje do ręki. Trwało dłuższy czas zanim w ogóle zechciała wykonać jakiekolwiek badanie. Kompletny brak komunikacji i empatii.
• W innym miejscu • Inny •
-
A
Antonina
Pani Doktor odmawia wykonywania cyklicznych badań. Nie chce wystawić nawet skierowania na morfologię, bo skoro nie ma żadnych poważnych chorób, to nie ma powodu się badać. Bardzo niemiła i protekcjonalna.
• W innym miejscu • Inny •
-
X
Xyz
Pani doktor nie wykazywała totalnie empatii, wyśmiała problem z którym przyszłam (przewlekły problem, z którym borykam się od roku). Gdy przyniosłam wynik ostatniego badania Pani doktor miała pretensje, że przyszłam z wynikiem który nie potwierdził przypuszczeń poprzedniego lekarza. Nie szukała problemu nigdzie indziej, wyśmiała mnie, jakbym go nie miała. Pytała mnie o mój status cywilny (czy mam męża lub narzeczonego) bez uzasadnienia. Na koniec wizyty, gdy byłam zrozpaczona zignorowaniem i zlekceważeniem oraz poniżeniem mnie Pani próbowała przekonać mnie do szczepionek na inne choroby. Pomimo wyczerpującego opisu problemu na koniec zapytała mnie czego w ogóle od niej oczekuję. Nie starała się mi pomóc, skierować mnie do innego lekarza specjalisty, nie wysłała na inne badania, które byłyby bardziej odpowiednie (skoro wyśmiała te które przyniosłam).
• W innym miejscu • Inny •
-
M
Magdalena Romanowska
Dawno już nie miałam do czynienia z tak obcesową, niemiłą i pozbawioną empatii osobą. Pani doktor była opryskliwa, na każde moje pytanie odpowiadała w tak, jakbym moimi pytaniami chciała ją w jakiś sposób zaatakować. Po informacji, że nie można mi już wykonać testu na COVID (zmieniły się rządowe wytyczne) dostałam radę, aby udać się do apteki i "wsadzić sobie tego patyka" i poczekać, ale przecież "to i tak niczego nie zmieni, bo nie ma odpowiedniego leczenia". Ton i sposób odnoszenia się do pacjenta nie do zaakceptowania. Być może nie zwróciłabym na to uwagi, mimo że jestem chora i oczekiwałam pomocy, ale była to już druga moja wizyta u dr Kwaczyńskiej, która przebiegła w dokładnie taki sam sposób. Nie mogę więc tłumaczyć takiego zachowania gorszym dniem, złym samopoczuciem lub innymi sytuacjami losowymi.
• W innym miejscu • Inny •
-
M
M.S.
Leczęvsię u pani Marty Kwaczyńskiej jako lekarza rodzinnego. Zawsze spotykam się z dużą empatią oraz zainteresowaniem stanem zdrowia. Pani doktor kiedy potrzeba zleca dodatkowe badania. Nie bagatelizuje niepokojących objawów. Rzadko piszę opinie o lekarzach i też potrzebuję dużo czasu żeby mieć pewność. W tym przypadku kolejna wizyta i kolejne potwierdzenie że warto korzystać z porad pani doktor.
• W innym miejscu • Inny •
-
J.T
Pani doktor nie miła, nie pomocna i bez empatii. Odmawia wykonania czynności, do których zobowiązuje ją ustawa nie uzasadniając swoich decyzji. Wyróżnia się brakiem kultury w rozmowie z pacjentem- tryb rozkazujący i zamykanie drzwi przed nosem nie jest godne zachowania lekarza. Typowy lekarz z NFZ, szkoda czasu na tę wizytę. nie polecam
• W innym miejscu • Inny •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Marta Kwaczyńska?Marta Kwaczyńska to pediatra, internista, lekarz rodzinny. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Marta Kwaczyńska oferuje usługi takie jak: konsultacja internistyczna.
-
Gdzie Marta Kwaczyńska ma swój gabinet?Marta Kwaczyńska przyjmuje pod adresem:
- Waryńskiego 10 a Warszawa
-
Czy Marta Kwaczyńska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Marta Kwaczyńska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Marta Kwaczyńska umawia wizyty?Marta Kwaczyńska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Marta Kwaczyńska?Obecnie Marta Kwaczyńska nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Marta Kwaczyńska: co mówią pacjenci?12 osób dodało swoją opinię. Marta Kwaczyńska ma średnią ocen 1.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Marta Kwaczyńska?Marta Kwaczyńska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.