Przewidywany czas odpowiedzi:

Moje doświadczenie

Adres

Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
CenterMed Warszawa Sp. z o.o.

Waryńskiego 10 a, Śródmieście, 00-631 Warszawa

Dostępność

Telefon

22 592...

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie

Usługi i ceny

  • Konsultacja internistyczna

    180 zł

12 opinii

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

  • K

    Od razu po odebraniu telefonu po przedstawieniu mojego problemu zdrowotnego Pani Doktor zaczęła być opryskliwa, krzyczała na mnie! Nie chciała słuchać co mam do powiedzenia, co mi doskwiera. Robiła tylko swoje nie odpowiadając na moje pytania. Jak za 3 razem zadałam pytanie to powiedziała, że nie jest od tego, że co ja sobie wyobrażam. Po powiedzeniu jej, że napiszę na nią skargę usłyszałam: "A niech Pani sobie pisze i wiele skarg!" Totalne zero empatii, 90% rozmowy to jej krzyki, nieważne, że mówiłam jej, że jestem osobą z niepełnosprawnością, że przysługują mi z tego tytułu pewne uprawnienia - miała to gdzieś, jej ambicja była górą. Nigdy nie spotkałam się z tak chamskim podejściem!

     • CenterMed Warszawa Sp. z o.o. konsultacja internistyczna  • 

  • A

    Wizyta opóźniona o ponad 30 min. Z gabinetu słychać było wesołe pogadanki Pani Lekarz z kimś i głośny śmiech. Po pukaniu proszono czekać. Przed wizytą musiał został wypełniony kwestionariusz, który m.in. zawierał takie pytania jak wielkość mieszkania, dopiero po jego wypełnieniu poinformowano, że nie było to konieczne. Ostatecznie na recepcie znalazł się lek zawierający substancję czynną, której nie powinno łączyć z lekiem, który biorę na chorobę przewlekłą (o czym oczywiście Pani Lekarz została 2x poinformowana w trakcie wizyty).

     • CenterMed Warszawa Sp. z o.o. konsultacja internistyczna  • 

    CenterMed Warszawa Sp. z o.o.

    Dziękujemy za podzielenie się opinią – bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji i rozumiemy Pani/Pana rozczarowanie.
    Zależy nam, aby każdy Pacjent był traktowany z najwyższym szacunkiem i profesjonalizmem, dlatego opisane przez Panią/Pana doświadczenia są dla nas nie do przyjęcia i zostaną przeanalizowane.
    Przepraszamy za opóźnienie oraz nieprofesjonalne zachowanie, którego odgłosy mogły być słyszalne. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.
    Niepokój budzi również informacja o możliwym błędnym doborze leków – traktujemy to bardzo poważnie. W trosce o bezpieczeństwo Pacjentów każdy taki sygnał wymaga naszej wewnętrznej weryfikacji.
    Dodatkowo – kwestia niepotrzebnego wypełniania formularza również zostanie przeanalizowana, aby wyeliminować niejasności na etapie rejestracji.
    Będziemy bardzo wdzięczni za kontakt bezpośredni z placówką (telefonicznie 502 457 846), abyśmy mogli szczegółowo wyjaśnić sprawę i wyciągnąć odpowiednie wnioski.
    Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy, że podzielił/a się Pani/Pan swoimi uwagami – traktujemy je jako ważny sygnał do poprawy.


  • K

    Pani Doktor jest życzliwą, empatyczną osobą. Stara się wczuć w sytuację pacjenta i zrozumieć jego problemy. Dzięki jej sugestii zgodziłem się na opiekę skoordynowaną i zacząłem poważnie dbać o swoje zdrowie. Wielki szacun!

     • CenterMed Warszawa Sp. z o.o. Inny  • 

    CenterMed Warszawa Sp. z o.o.

    Szanowny Panie Krzysztofie,
    bardzo dziękujemy za tak ciepłe słowa i docenienie empatii oraz zaangażowania Pani Doktor!
    Cieszymy się, że dzięki jej wsparciu podjął Pan decyzję o opiece koordynowanej i rozpoczął poważne dbanie o swoje zdrowie.
    To dla nas ogromna satysfakcja, że nasi lekarze mogą realnie wpływać na poprawę jakości życia Pacjentów.
    Przekażemy Pani Doktor Pana wyrazy uznania – takie opinie są dla niej największą nagrodą.
    Dziękujemy za zaufanie i życzymy dużo zdrowia!


  • M

    Osoba arogancka, nieżyczliwa, wizyta opóźniona godzinę

     • CenterMed Warszawa Sp. z o.o. konsultacja internistyczna  • 

    CenterMed Warszawa Sp. z o.o.

    Szanowny Panie,
    dziękujemy za podzielenie się swoją opinią.
    Bardzo nam przykro, że wizyta nie spełniła Pana oczekiwań zarówno pod względem punktualności, jak i podejścia personelu.
    Zależy nam, aby każdy Pacjent czuł się u nas szanowany i obsłużony profesjonalnie, dlatego opisane przez Pana doświadczenia są dla nas sygnałem do weryfikacji.
    Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za przekazanie uwag, które pomagają nam się rozwijać.


  • G

    Udałam się do najbliższej przychodni (CenterMed Warszawa Mokotów), gdy nagle wystąpiły objawy neurologiczne. Panie w rejestracji bardzo miłe i pomocne zaproponowały mi wizytę u dr Kwaczyńskiej, ponieważ ktoś odwołał. Lekarka łamała zasady etyki lekarskiej odnosząc się do mnie w sposób obraźliwy, wulgarny „po co pani wlazła do tej przychodni…”, gdy próbowałam odpowiedzieć na pytanie o objawy - „myśli pani że będę to diagnozować? Nie.”, drwiła z tego jak próbowałam nazwać swoje dolegliwości. Bez słowa wydrukowała skierowanie do neurologa, nawet nie mówiąc co mi podaje do ręki. Trwało dłuższy czas zanim w ogóle zechciała wykonać jakiekolwiek badanie. Kompletny brak komunikacji i empatii.

     • W innym miejscu Inny  • 

  • A

    Pani Doktor odmawia wykonywania cyklicznych badań. Nie chce wystawić nawet skierowania na morfologię, bo skoro nie ma żadnych poważnych chorób, to nie ma powodu się badać. Bardzo niemiła i protekcjonalna.

     • W innym miejscu Inny  • 

  • X

    Pani doktor nie wykazywała totalnie empatii, wyśmiała problem z którym przyszłam (przewlekły problem, z którym borykam się od roku). Gdy przyniosłam wynik ostatniego badania Pani doktor miała pretensje, że przyszłam z wynikiem który nie potwierdził przypuszczeń poprzedniego lekarza. Nie szukała problemu nigdzie indziej, wyśmiała mnie, jakbym go nie miała. Pytała mnie o mój status cywilny (czy mam męża lub narzeczonego) bez uzasadnienia. Na koniec wizyty, gdy byłam zrozpaczona zignorowaniem i zlekceważeniem oraz poniżeniem mnie Pani próbowała przekonać mnie do szczepionek na inne choroby. Pomimo wyczerpującego opisu problemu na koniec zapytała mnie czego w ogóle od niej oczekuję. Nie starała się mi pomóc, skierować mnie do innego lekarza specjalisty, nie wysłała na inne badania, które byłyby bardziej odpowiednie (skoro wyśmiała te które przyniosłam).

     • W innym miejscu Inny  • 

  • M

    Dawno już nie miałam do czynienia z tak obcesową, niemiłą i pozbawioną empatii osobą. Pani doktor była opryskliwa, na każde moje pytanie odpowiadała w tak, jakbym moimi pytaniami chciała ją w jakiś sposób zaatakować. Po informacji, że nie można mi już wykonać testu na COVID (zmieniły się rządowe wytyczne) dostałam radę, aby udać się do apteki i "wsadzić sobie tego patyka" i poczekać, ale przecież "to i tak niczego nie zmieni, bo nie ma odpowiedniego leczenia". Ton i sposób odnoszenia się do pacjenta nie do zaakceptowania. Być może nie zwróciłabym na to uwagi, mimo że jestem chora i oczekiwałam pomocy, ale była to już druga moja wizyta u dr Kwaczyńskiej, która przebiegła w dokładnie taki sam sposób. Nie mogę więc tłumaczyć takiego zachowania gorszym dniem, złym samopoczuciem lub innymi sytuacjami losowymi.

     • W innym miejscu Inny  • 

  • M

    Leczęvsię u pani Marty Kwaczyńskiej jako lekarza rodzinnego. Zawsze spotykam się z dużą empatią oraz zainteresowaniem stanem zdrowia. Pani doktor kiedy potrzeba zleca dodatkowe badania. Nie bagatelizuje niepokojących objawów. Rzadko piszę opinie o lekarzach i też potrzebuję dużo czasu żeby mieć pewność. W tym przypadku kolejna wizyta i kolejne potwierdzenie że warto korzystać z porad pani doktor.

     • W innym miejscu Inny  • 

  • J

    Pani doktor nie miła, nie pomocna i bez empatii. Odmawia wykonania czynności, do których zobowiązuje ją ustawa nie uzasadniając swoich decyzji. Wyróżnia się brakiem kultury w rozmowie z pacjentem- tryb rozkazujący i zamykanie drzwi przed nosem nie jest godne zachowania lekarza. Typowy lekarz z NFZ, szkoda czasu na tę wizytę. nie polecam

     • W innym miejscu Inny  • 

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania