Moje doświadczenie
Zakres porad
- Położnictwo i ginekologia
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
269 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
AK
Bardzo empatyczna pani doktor. Tłumaczyła każde wykonywane badanie i dokładnie poprowadziła w dalszej diagnostyce.
Izabela
Bardzo dobry lekarz. Najlepszy u jakiego byłam. Dużo informacji. Fachowe badanie i podejście. Polecam
Katarzyna Witkowska
Bardzo miła Pani doktor, szczegółowo wszystko wyjaśniła, przyjazna atmosfera, jestem bardzo zadowolona.
Marta
Z całego serca polecam Panią Doktor! Wszystko na najwyższym poziomie.
Krystyna Karasinska
Pani jest bardzo mila, przyjemna. Wszystko szczegółowo wyjaśni, udzieli niezbędnych porad. Polecam
Paulina
Miła, rzetelna obsługa. Gabinet szczerze można polecić
KP
Polecam, bardzo profesjonalna obsługa pacjenta, empatyczna i życzliwa Pani doktor.
Agnieszka
Leczę się od lat bo pani Małgorzata jest najlepsza, ciepła, życzliwa i bardzo kompetentna. Słucha pacjentki, okazuje zrozumienie, zawsze trafna diagnoza. Gabinet dobrze wyposażony, ceny takie jak wszędzie, płatność kartą i gotówką. Jestem bardzo zadowolona.
Justyna
Szczerze polecam. Pani doktor bardzo miła, dokładna i w 100% kompetentna.
E. K.
Jestem bardzo zadowolona z leczenia i konsultacji u Pani doktor. Polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Małgorzata Loroch?Małgorzata Loroch to ginekolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Małgorzata Loroch oferuje usługi takie jak: konsultacja ginekologiczna, usuwanie nadżerek, krioterapia, cytologia, USG ginekologiczne, Antykoncepcja, konsultacja położnicza, badanie piersi, Szczepienie przeciw HPV, badania ginekologiczne.
-
Gdzie Małgorzata Loroch ma swój gabinet?Małgorzata Loroch przyjmuje pod adresem:
- Łużycka 17 Zielona Góra
- Łużycka 17 Zielona Góra
- Bankowa 1 Sulechów
-
Czy Małgorzata Loroch przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Małgorzata Loroch nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Małgorzata Loroch akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Małgorzata Loroch to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
Jak Małgorzata Loroch umawia wizyty?Małgorzata Loroch używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Małgorzata Loroch?Małgorzata Loroch może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Małgorzata Loroch: co mówią pacjenci?269 osób dodało swoją opinię. Małgorzata Loroch ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Małgorzata Loroch?Małgorzata Loroch nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.