Moje doświadczenie



Zawsze staram się zrozumieć potrzeby pacjenta i dostosować do nich przyszłą pracę. Dlatego też chętnie korzystam z wszelkich dostępnych metod do projektowania uśmiechu, aby przyszła praca była w pełni akceptowana przez pacjenta.Pracuję z pacjentami w sposób interdyscyplinarny, dlatego jestem współinicjatorem i współzałożycielem kliniki Dental Art Studio, gdzie pacjenci mogą być objęci kompleksową opieką przez współpracujący ze sobą zespół specjalistów.
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
- Protetyka stomatologiczna
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja bruksizmu • Od 180 zł
Laserowe leczenie opryszczki i aft (opis) • 200 zł
Leczenie próchnicy • Od 280 zł +29 więcej
Zdjęcia pantomograficzne • 140 zł
Badania stomatologiczne (opis) • 180 zł
Biostymulacja laserem (opis) • 100 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
143 opinie pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Marta
Polecam wizytę u Pani Doktor, która szczegółowo wyjaśniła przyczynę mojego problemu i podjęła kroki, by zmniejszyć dyskomfort.
Justyna
Dostałam informację, że muszę mieć usunięty implant i wstawiony nowy. Skonsultowałam sytuację z innym lekarzem, który przykleił mi koronę, która wypadła. Powiedział, że nie ma potrzeby usuwania implantu. Około 3 tygodnie przed wizytą dot. usunięcia implantu (wtedy jeszcze czekałam na konsultację u innego lekarza) dostałam informację, że mam potwierdzić wizytę. Napisałam, że potwierdzę dzień przed wizytą. Tydzień przed wizytą wydzwaniają 4 razy i sms, żeby potwierdzić termin, bo komuś innemu mój termin pasuje.
lek. dent. Magdalena Woltz
Pani Justyno, dziękuję bardzo za opinię. Zgłosiła się Pani na konsultacje implantologiczną z niepokojem z powodu ruchomości implantu. Wykonałyśmy tomografię komputerową, która- proszę mi wierzyć nie pozostawia żadnych wątpliwości czy implant jest prawidłowo zintergrowany z kością czy nie. Oprócz mnie tomografię ocenił lekarz chirurg szczękowo- twarzowy, szczególnie pod kątem możliwości zaproponowania Pani leczenia utrzymującego implant( np. augmentacja kości wokół implantu). Niestety rokowanie leczenia utrzymujacego implant w Pani przypadku jest bardzo niepewne, a samo zacementowanie korony nie zmienia Pani sytuacji w obrębie kości. Po otrzymaniu tych informacji była Pani zapisana na wizytę do chirurga. Wizyta miała być poprzedzona higienizacją, aby zabieg był wykonany w czystej jamie ustnej. Dwukrotnie odwoływała Pani zabieg higienizacji, a tydzień przed zabiegiem wciąż nie było pewne, czy decyduje się Pani na zabieg i czy wykona Pani higienizację. Pacjenci, którzy umawiają się do chirurga, na ogół są przygotowywanie do zabiegu w określony sposób( np przez przeprowadzenie higienizacji, odstawienie/ ropoczęcie brania leków itp.), więc potwierdzenie na tydzień wcześniej przed zabiegiem jest niezbędne. Pani decyzja ,że zwolni Pani lub podtrzyma wizytę na dzień przed zabiegiem tak naprawdę wyłączała Panią z zabiegu i uniemożliwiała innym pacjentom skorzystanie z zabiegu w tym dniu. Pozdrawiam serdecznie.
Katarzyna
Z całego serca polecam Panią Doktor Magdalenę - na pierwszą wizytę w Dental Art zostałam przyjęta na ten sam dzień, z ogromnym bólem zęba, po obdzwonieniu 10 innych placówek. Po wcześniejszej konsultacji w innym gabinecie zaproponowano mi leczenie za 1500zł, a Pani Doktor Magdalena znalazła rozwiązanie problemu (całkowicie inne) i kosztowało to 370zł... Ogólnie odbyłam dwie wizyty, dziś mam trzecią, jako osoba z ogromnym lękiem przed dentystami szczerze polecam - spokojna atmosfera sprawia, że nie wyrywam sobie włosów z głowy ze strachu na kilka dni przed zabiegiem :) To już piąty gabinet w Warszawie który odwiedziłam i jedyny, do którego nie bałam się wrócić po jednej wizycie. Polecam!
Maciej
Leczenie kanałowe było skuteczne, ale muszę przyznać że podczas drugiej wizyty doznałem sporej ilości bardzo mocnego, przeszywającego bólu miazgi w trakcie pracy pani stomatolog, czego nie doświadczyłem dotąd wcześniej przy leczeniu kanałowym gdzie indziej. Byłem przez to przekonany, że leczenie kanałowe pod znieczuleniem jest ogólnie bezbolesne, co w tym przypadku było dalekie od prawdy. Po rozmowie z panią stomatolog, która nie miała swojej pracy nic do zarzucenia, usłyszałem, że ból w takich przypadkach się zdarza, a w tym konkretnym, jego winowajcą była tylko i wyłącznie anatomia mojego zęba. Może i tak było, ale przez ten okropny ból zdecydowanie źle zapamiętałem tą konkretną wizytę.
Mateusz
Wszystkim jeszcze niezdecydowanym polecam zabieg laserowego usuwania opryszczki. Lecz przede wszystkim polecam panią doktor, która zabieg wykonała w ekstremalnie delikatny sposób, była bardzo pomocna i odpowiedziała na wszystkie pytania i rozwiała wszystkie wątpliwości jakie miałem.
Kamila
Pani Doktor wykazała się ogromnym profesjonalizmem i cierpliwością – dokładnie wytłumaczyła każdy etap leczenia
w sposób precyzyjny. Atmosfera w gabinecie była bardzo przyjazna, a personel sprawił, że od razu poczułam się komfortowo. Z czystym sumieniem polecam tego stomatologa każdemu, kto szuka fachowej i serdecznej opieki.
Aneta
Nie polecam Dental Art Studio. Otrzymałam telefoniczne zaproszenie na usługę wypełnienia zęba. Byłam pospieszana od wejścia do gabinetu, pomimo, że stawiłam się w wyznaczonym czasie. Przy ostatniej czynności, przy płatności, okazało się, że zostałam policzona za usługę, która trwa 120 minut. Byłam w gabinecie niespełna 40 minut. Chciałam mieć piękny ząbek i zapłacić za usługę zgodnie z ofertą i cennikiem a bedę miała spotkanie na policji - takie rozwiazanie zaproponowała Pani doktor. Jestem zniesmaczona nieprofesjonalnym zachowaniem załogi w tym miejscu. Nie mam zgody na takie zachowanie. Gdybym chciała być w tak brzydki sposób potraktowana wybrałabym się do państwowej placówki- nie obrażając niektórych przemiłych pań z recepcji i lekarzy tam pracujących. Nazwa usługi, która tutaj widnieje została wpisana na koniec wizyty przez pracownika tego miejsca.
Zdecydowanie odradzam.
lek. dent. Magdalena Woltz
Szanowna Pani, rezerwacja wizyty w naszym gabinecie odbyła się na skutek wysłania wiadomości przez Panią z prośbą o umówienie wizyty. Telefonicznie zaznaczyła Pani, że chodzi o wypełnienie i został dla Pani zarezerwowany termin o odpowiedniej długości. Jednak po przybycie na miejscu okazało się, że problem jest znacznie bardziej skomplikowany, ale podjęłam się wykonania pracy, również ze względu na to, że dotyczył on odcinka przedniego. Dzięki uprzejmości kolejnego pacjenta, Pani wizyta została przedłużona o kolejne 25 min, w sumie wizyta trwała 55 minut. Po zakończonej wizycie podpisała Pani akceptację pracy dotyczącą kształtu, wykonania i estetyki pracy. Nie była Pani absolutnie w żaden sposób pospieszana, tylko poinformowana, że kolejny pacjent już oczekuje na swoja wizytę. Przyjęła to Pani ze zrozumieniem i ani razu w gabinecie nie zgłosiła Pani żadnej pretensji co do przebiegu wizyty. Problem zaczął się przy płatności w recepcji, kiedy to podała Pani kuriozalny powód odmowy zapłaty z uwagi na czas wykonanej usługi, która według Pani w naszym kalendarzu Znany Lekarz wynosi 120 min, co jest nieprawdą .Czas tego zabiegu w naszym kalendarzu na Znanym Lekarzu wynosi 30 min, bo jest to czas wyłącznie konsultacji do tego zabiegu, aby lekarz mógł ocenić rozległość pracy. Ponieważ nie chciała Pani uiścić opłaty zostało zaproponowane rozwiązanie wezwania policji, na co Pani chętnie przystała i nie zgłaszała Pani sprzeciwu. Niestety, po krótkim czasie po prostu wyszła Pani z kliniki bez uiszczenia opłaty za zabieg i nie doczekawszy się na przyjazd policji. Cała sprawa została zgłoszona do Rzecznika Praw Lekarzy oraz do prawnika.
Weronika
Super wizyta, oprócz tego, że kiedy znieczulenie przestało działać, to okazało się, że mam obtarte dziąsło i w wyniku tego pojawiła się bolesna afta.
Ig
Bardzo profesjonalne podejście, pani doktor Bardzo uprzejma
M.M
Dziękuję za wizytę i klarowne opisanie problemów, które muszę rozwiązać. Pani bardzo uprzejma i empatyczna
Odpowiedzi na pytania
17 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Czy warto wymieniać plomby amalgamatowe plomby na kompozytowe, jeśli ząb nie wymaga leczenia? Lekarz u którego byłem mi to zaproponował, ale nie jestem przekonany czy to jest opłacalne.
Wypełnienia amalgamatowe posiadają w swoim składzie rtęć, której obciążający wpływ na zdrowie został udokumentowany. Wiele krajów zrezygnowało z używania tych wypełnień u swoich pacjentów- wypełnienia amalgamatowe nie są dozwolone w Japonii, niektórych krajach skandynawskich , a w Niemczech i Austrii nie zakłada się go kobietom w ciąży, dzieciom oraz osobom z chorobami nerek. Wśród działań niepożądanych wymienia się; alergie, zaburzenie słuchu, widzenia, a nawet uszkodzenia nerek, płuc i mózgu.
Opary rtęci przy założonych już wypełnieniach mogą uwalniać się do organizmu podczas picia gorących napojów oraz podczas żucia .
W Polsce wypełnienia amalgamatowe wciąż są stosowane, ale podobnie, jak Pani stomatolog, zalecałabym ich wymianę.

Witam. Jestem kilka miesięcy po założeniu korony na implant . Dopiero dzisiaj zobaczyłem, że między dziąsłem a koroną implantu jest ok. 1,5 mm przerwa ( luka) , w którą wpadają resztki jedzenia . Czy jest to normalne , czy powinienem zareklamować?
Dzień dobry. Pogrążony w kości implant prawie zawsze kończy się na wysokości kości, chyba, że został założony implant ze specjalnym kołnierzem, który to kołnierz wystaje ponad kość. Implant pogrążony w kości łączy się z łącznikiem, na którym założona jest korona. Połączenie to zwykle stwarza głębszą kieszonkę niż kieszonka przy własnych zębach. Podana przez Pana wartość głębokości kieszonki jest całkowicie w normie. Wyzwaniem dla Pacjenta jest oczyszczanie tego miejsca. Na rynku pojawiło się wiele produktów do sprawnego usuwania resztek pokarmowych z głębokich kieszonek. Przy implantach najlepiej stosować irygatory. Zalecana jest też profesjonalna higienizacja w gabinecie wykonywana systematycznie co 6 m-cy dostosowanymi końcówkami na skalery ( bez metalu) .

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Magdalena Woltz?Magdalena Woltz to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Magdalena Woltz oferuje usługi takie jak: wkłady koronowo-korzeniowe, korony pełnoceramiczne, leczenie próchnicy, mosty, stomatologia estetyczna, protezy szkieletowe, wypełnienie kompozytowe, profilaktyka próchnicy, protezy, odbudowa zębów.
-
Gdzie Magdalena Woltz ma swój gabinet?Magdalena Woltz przyjmuje pod adresem:
- Magazynowa 11 lok. U3 Warszawa
-
Czy Magdalena Woltz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Magdalena Woltz oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Magdalena Woltz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Magdalena Woltz to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Magdalena Woltz?Języki, których używa Magdalena Woltz to angielski.
-
Jak Magdalena Woltz umawia wizyty?Magdalena Woltz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Magdalena Woltz?Magdalena Woltz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Magdalena Woltz: co mówią pacjenci?143 osób dodało swoją opinię. Magdalena Woltz ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Magdalena Woltz?Magdalena Woltz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.