Moje doświadczenie



Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna • 232 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
8 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Jan
Człowiek kompletnie bez empatii
Odesłał pacjentkę z ciężkimi powikłaniami grypy i ekstremalnie wysokim crp do domu z opisem : w stanie ogólnym dobrym
Aktualnie pacjentka leży w b.ciezkim stanie w innym szpitalu z bardzo złymi rokowaniami
Yana
Umówiłam się do anglojęzycznego lekarza, ponieważ wstydzę się mówić po polsku. Trzy razy prosiłam lekarza, żeby przeszedł na angielski – dwa pierwsze razy zignorował moją prośbę, a potem powiedział, że powinnam nauczyć się polskiego. Dziękuję za radę. Lekarz nie wierzył, że źle się czuję, stwierdził, że jeśli nie chcę pracować, to powinnam wziąć urlop. Nie słuchał mnie, przerywał, był nieprzyjemny w rozmowie. Powiedział, że nie można wystawić zwolnienia lekarskiego przez telefon, co nie jest prawdą, ponieważ wcześniej zawsze dostawałam zwolnienia bez problemu. W zeszłym roku, gdy przez trzy tygodnie chorowałam na koronawirusa, jeździłam do lekarzy osobiście i w niczym mi to nie pomogło – tylko odbierało mi siły, a po takich wizytach czułam się jeszcze gorzej. Jednak dla tego lekarza najważniejsze było to, że nie mówię po polsku, a o moim samopoczuciu zaczął pytać dopiero po pięciu minutach swojego monologu na temat tego, co o mnie myśli.
Mary
Amazing doctor, helped me with constant cough which I had during 3 weeks after Covid.
S.F
Cudowny lekarz. Dokładnie mnie zbadał wytłumaczył proces leczenia
E. K
Bardzo miła atmosfera, wszystkiego się dowiedziałam :)
KK
Bardzo fajny lekarz, wszystko wyjaśnia i jest niezwykle miły. Wszystko na plus
Katarzyna
Prawdziwy lekarz z powołania! Empatia i profesjonalizm na najwyższym poziomie!
Mariola
Rzeczowy oraz fachowy lekarz, szczerze polecam każdemu!!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Jaromir Wiesław Kuleszyński?Jaromir Wiesław Kuleszyński to internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Jaromir Wiesław Kuleszyński oferuje usługi takie jak: konsultacja internistyczna.
-
Gdzie Jaromir Wiesław Kuleszyński ma swój gabinet?Jaromir Wiesław Kuleszyński przyjmuje pod adresem:
- Piłsudskiego 129 Ruda Śląska
- Chorzowska 152 Katowice
-
Czy Jaromir Wiesław Kuleszyński przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Jaromir Wiesław Kuleszyński nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Jaromir Wiesław Kuleszyński akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Jaromir Wiesław Kuleszyński to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Jaromir Wiesław Kuleszyński?Języki, których używa Jaromir Wiesław Kuleszyński to angielski.
-
Jak Jaromir Wiesław Kuleszyński umawia wizyty?Jaromir Wiesław Kuleszyński używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Jaromir Wiesław Kuleszyński?Jaromir Wiesław Kuleszyński może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jaromir Wiesław Kuleszyński: co mówią pacjenci?8 osób dodało swoją opinię. Jaromir Wiesław Kuleszyński ma średnią ocen 4 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Jaromir Wiesław Kuleszyński?Jaromir Wiesław Kuleszyński nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.