Moje doświadczenie
Adres
Andersa, Śródmieście, 00-159 Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 75 zł -
-
Konsultacja stomatologiczna dzieci
Od 75 zł -
Opinie
1 opinia
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
W
WM
Celem wizyty było wypełnienie dwóch zębów, które pani doktor sklasyfikowała na konsultacji jako do poprawy (wcześniej były już wypełniane). Podczas wizyty, która trwała 1h 10min (najdłuższe wypełnianie w życiu), udało się zrobić jedno wypełnienie i po zakończonym zabiegu pani doktor powiedziała, że ona to wypełnienie zrobiła jednak źle i mam przyjść jeszcze raz. Oczywiście, wizyta nie była za darmo, musiałam opłacić źle wykonane wypełnienie. Ponadto, podczas samej wizyty różne przyrządy były wkładane w bardzo brutalny sposób do jamy ustnej, a jako, że wcześniej miałam tego zęba wypełnianego, wiem, że da się to zrobić w o wiele mniej bolesny sposób. Aktualnie mam strup krwi na ustach i wielkiego, bolesnego zajada w kącie, po tej wizycie. Napewno nie wrócę, dodatkowo jestem 210zł w plecy i muszę i tak umówić się do innego specjalisty, z pewnością już poza LUXMedem. Pani doktor miła, ale wolałabym mieć 210zł w kieszeni, brak zajada i poprawnie wykonane wypełnienie.
• Centrum Stomatologiczne LUX MED– Warszawa ul. Andersa 15 • Inny •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Hanna Skobeleva?Hanna Skobeleva to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Hanna Skobeleva oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, konsultacja stomatologiczna dzieci.
-
Gdzie Hanna Skobeleva ma swój gabinet?Hanna Skobeleva przyjmuje pod adresem:
- Andersa Warszawa
-
Czy Hanna Skobeleva przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Hanna Skobeleva nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Hanna Skobeleva akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Hanna Skobeleva to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
Jak Hanna Skobeleva umawia wizyty?Hanna Skobeleva używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Hanna Skobeleva?Hanna Skobeleva może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Hanna Skobeleva: co mówią pacjenci?Jak na razie 1 osób zostawiło swoją opinię. Hanna Skobeleva ma średnią ocen 1 (na 5 gwiazdek). Opowiedz nam o swoim doświadczeniu: Kliknij tutaj – inni pacjenci i pacjentki będą Ci wdzięczni!
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Hanna Skobeleva?Hanna Skobeleva nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.