Adresy (3)
Pacjenci ubezpieczeni i prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Jana Jerzego Haffnera 6/105, Dolny Sopot, Sopot
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja online • 250 zł
Konsultacja psychiatryczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja online
280 zł
Konsultacja online
Psychiatric consultation in English online 40 min / cena 250 zł
Jana Jerzego Haffnera 6/105, Sopot
250 zł
Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska dr med. Ewa Lamparska
Konsultacja psychiatryczna
280 zł
Konsultacja online
Pilotów 21, Gdańsk
Sanitas Przychodnia Lekarska
Jana Jerzego Haffnera 6/105, Sopot
250 zł
Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska dr med. Ewa Lamparska
Pozostałe usługi
Konsultacja telefoniczna
280 zł
Konsultacja online
Konsultacja telefoniczna dotyczy tylko kolejnej wizyty. Nowych pacjentów proszę o wybór konsultacji online. Lekarz wykona połączenie telefoniczne do pacjenta o wyznaczonej porze. Konsultacja telefoniczna obejmuje poradę, e-receptę oraz e-zwolnienie.
Moje doświadczenie
O mnie
Jestem lekarzem psychiatrą. Doktorem nauk medycznych. Absolwentką Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Gdańsku. Specjalistą psychiatrii z ponad c...
Edukacja
- Akademia Medyczna w Gdańsku
Certyfikaty ZnanyLekarz
Zakres porad
- Psychiatria
Znajomość języków
- Angielski
95 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
MJ
Ogromny zasób wiedzy Pani doktor robi mocne wrażenie :) Polecam!
MR
Wizyta przebiegła bardzo profesjonalnie. Pani doktor empatyczna, potrafiąca wysłuchać. P Wprowadziła plan leczenia.
Asia
Serdecznie polecam Panią Ewę. Wspaniała kobieta wykazująca duże zaangażowanie :)
Szymon
Pani Doktor
Fajnie wszystko opisała i była wspierająca.
Pacjent
Wizyta u Pani Ewy była strzałem w dziesiątkę. Wszystkie kwestie bardzo szczegółowo tłumaczy i zawsze pojawia się na umówionych spotkaniach punktualnie. Czuję się bardzo dobrze zaopiekowana. Pani Ewa bardzo spokojnie i z wielkim ciepłem podchodzi do pacjenta. Bardzo polecam współpracę.
PL
Do dr Ewy przyszłam w głębokiej depresji. Trochę zajęło nam dobranie odpowiednich leków, nie było łatwo, ja nie widziałam światełka w tunelu, ale determinacja Pani Ewy doprowadziła do wesołego zakończenia :)
MK
Bardzo empatyczna , pełna zrozumienia i cierpliwa Dr.
Polecam gorąco.
Jakub Kowalski
Pani Ewa jest świetną specjalistką i bardzo miłym człowiekiem. Dostałem trafną diagnozę którą jest OCD jeszcze nawet przed testami u psychologa. Pani Ewa bardzo wspiera mnie w procesie leczenia, dobrała mi odpowiednie leki (tu akurat też kwestia szczęścia że mój organizm na nie dobrze reaguje) które pozwalają mi prowadzić normalne życie bez depresji i długich epizodów OCD. Polecam z całego serca.
Dominik
Miła atmosfera na spotkaniu, leki dobrane bardzo skutecznie oraz szczegółowy opis leczenia :)
T
Świetny lekarz, bardzo empatyczne podejście do pacjenta. Pani Doktor jest lekarzem z powołania. Polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Lamparska?Ewa Lamparska to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Lamparska oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna, konsultacja online, konsultacja telefoniczna.
-
Gdzie Ewa Lamparska ma swój gabinet?Ewa Lamparska przyjmuje pod adresem:
- Jana Jerzego Haffnera 6/105 Sopot
- Pilotów 21 Gdańsk
-
Czy Ewa Lamparska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Ewa Lamparska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Ewa Lamparska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Lamparska to: Gotówka, Przelew na konto, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Lamparska?Języki, których używa Ewa Lamparska to angielski.
-
Jak Ewa Lamparska umawia wizyty?Ewa Lamparska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Lamparska?Ewa Lamparska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Lamparska: co mówią pacjenci?95 osób dodało swoją opinię. Ewa Lamparska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Lamparska?Ewa Lamparska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.