mgr Katarzyna Krzykowska
Psychoterapeuta, Psycholog
Warszawa
Dzień dobry, pisze Pani o bardzo dużych zmianach w swoim życiu, które zaszły w szybkim czasie i o ogromnym bólu psychicznym. Jest Pani w żałobie, a równolegle pojawia się wiele pytań…

 Agnieszka Gulczyńska
Psychoterapeuta, Psycholog
Poznań
Patrzeć na cierpienie osoby, którą się kocha, jest bardzo trudno. Jeszcze trudniej jest znieść bezradność, a właśnie z nią się Pani konfrontuje. Z tego, co Pani napisała wynika, że zrobiła…

mgr Marta Ługowska
Psycholog
Warszawa
Dzień dobry,

Rozumiem, że myśli o śmierci mogą być bardzo przytłaczające i niepokojące, szczególnie mając na uwadze historię depresji. Ważne jest, aby Pani wiedziała, że…

lek. Krzysztof Szwajka
Psychiatra
Poznań
Dzień dobry,

z Pani opisu można wnioskować, że ma Pani problem w zakresie zaburzeń lękowych. Bardziej szczegółową diagnozę może Pani uzyskać jedynie po zbadaniu przez lekarza.

lek. Anna Dąbrowska
Psychiatra
Wrocław
Dzień dobry, Atarax jest lekiem do stosowania doraźnego, nie do stosowania regularnego, wystąpienie wzrostu masy ciała raczej jest rzadkim skutkiem ubocznym hydroksyzyny. Nie można wykluczyć…

Szanowna Pani, dylematy natury egzystencjalnej i opisany przez Panią lęk przed śmiercią jest wpisany w kondycję ludzkiej natury. Śmierć jest częścią życia i choć życzeniowo chcielibyśmy…

mgr Edyta Jatczak-Jędrzejewska
Psychotraumatolog, Psychoterapeuta, Psycholog
Gdynia
Dzień dobry, w pierwszej kolejności polecałabym przyjrzeć się tym sytuacjom, które wywołują konkretne emocje - co jest ich wyzwalaczem, dlaczego to na nas tak działa. Następnym krokiem…

lek. Maciej Dul
Psychiatra
Dojazdów
Dzień dobry.
Myślę , że nie ma powodu by przeprowadzać odstawianie tych leków w warunkach szpitalnych. Natomiast należy to robić powoli, dawka i tak nie jest duża. Nie da się jednak…

lek. Adriana Kalicka-Owerska
Psychiatra
Warszawa
Dzień dobry.
Nic się Panu nie stanie po odstawieniu pregabaliny.
Lekiem głównym jest oriven, on ma zmniejszać objawy OCD i powinien być przyjmowany regularnie. Pregabalina…