lek. Alicja Koszel-Orłowska

Laryngolog więcej

Piaseczno 2 adresy

Nr PWZ: 2712496

162 opinie
Przewidywany czas odpowiedzi:

Moje doświadczenie

Witaj,
Pacjentom, którym potrzebny jest naprawdę dobry, zaufany laryngolog, mamy do zaoferowania nowoczesny, w pełni wyposażony Gabinet Laryngologiczny. Gabinet z ludzką twarzą, gdzie lekarz laryngolog jest otwarty na pacjenta, ma dla niego czas, słucha go i mówi do niego zrozumiałym, pełnym życzliwości językiem.

Wiemy, że na zaufanie pracuje się latami. Jednak już od pierwszej wizyty w moim Prywatnym Gabinecie Laryngologicznym pacjent intuicyjnie wie, czy ma do czynienia z lekarzem, który go szanuje i rozumie jego potrzeby. Mój Gabinet Laryngologiczny daje Państwu taką pewność. Poczucie bezpieczeństwa i pełnego zaufania.

Jestem lekarzem laryngologiem - specjalistą II stopnia w dziedzinie otolaryngologii.
Moimi pacjentami są zarówno dorośli jak i dzieci.

Dysponuję bardzo nowoczesną i aktualną wiedzą medyczną stale udoskonalaną na sympozjach, szkoleniach i konferencjach naukowych oraz podczas wieloletniej pracy w Klinice Otolaryngologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Samodzielnym Publicznym Centralnym Szpitalu Klinicznym przy ul. Banacha 1a w Warszawie oraz w Szpitalu Klinicznym Dzieciątka Jezus przy ul. Lindleya 4 w Warszawie.
Jest to niezwykle istotne w czasach dynamicznego postępu w diagnostyce, zapobieganiu i leczeniu chorób.

Tematem moich zainteresowań klinicznych jest również Medycyna Snu - problem chrapania oraz bezdechów sennych - diagnostyka i leczenie pacjentów z zespołem OBS ( Obturacyjnym Bezdechem Sennym ).

Kierowałam Pracownią Bezdechu Sennego w Klinice Otolaryngologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Banacha 1a w Warszawie, gdzie zajmowałam się diagnostyką, opisywaniem badań polisomnograficznych ( całonocnego badana snu - PSG ) oraz leczeniem operacyjnym pacjentów z chrapaniem oraz z zespołem OBS - Obturacyjnym Bezdechem Sennym.

Jestem wieloletnim członkiem Polskiego Towarzystwa Otolaryngologów Chirurgów Głowy i Szyi oraz Polskiego Towarzystwa Badań nad Snem.

W moim Prywatnym Gabinecie Laryngologicznym Specjalistycznym wskazuję pacjentom najnowsze sposoby diagnostyki i leczenia.
W przypadkach konieczności wykonania zabiegu operacyjnego lub pogłębionej diagnostyki - kieruję moich pacjentów do najlepszych placówek i przekazuję w ręce najlepszych lekarzy w celu dalszego leczenia.

W moim Prywatnym Gabinecie Laryngologicznym Specjalistycznym pomagam pacjentom zarówno :
- w drobnych dolegliwościach np.oczyszczanie uszu z woskowiny, leczenie zapaleń uszu, gardła i nosa
- w przypadkach przewlekłych i skomplikowanych schorzeń np. zapalenia zatok przynosowych, diagnostyka i leczenie problematycznych dolegliwości
- jak również w profilaktyce np. chrapanie i bezdech senny.


Chciałam Państwa serdecznie zaprosić do znakomicie wyposażonego i nowoczesnego Prywatnego Gabinetu Laryngologicznego Specjalistycznego w Piasecznie.
Takie wyposażenie umożliwia właściwą i dokładną diagnostykę chorób oraz zapewnia najwyższy poziom leczenia.
Są to:
- MIKROSKOP USZNY diagnostyczno - operacyjny, niemieckiej firmy ZEISS - służy do szczegółowej oceny i diagnozowania chorób ucha oraz do bezpiecznego wykonywania drobnych zabiegów w powiększeniu.
- SSAK USZNY - we współpracy z mikroskopem przy pomocy ssaka oczyszcza się uszy z patologicznej wydzieliny w stanach zapalnych - tylko wtedy możliwa jest rzetelna ocena stanu ucha i dokładna diagnoza choroby. Dopiero po takim oczyszczeniu ucha zastosowane miejscowo leki mogą skutecznie zadziałać.
Ssak służy również do usuwania woskowiny z ucha.
- Unit Płuczący WATERPIK OtoClear - amerykański certyfikowany i opatentowany system do bezpiecznego wypłukiwania woskowiny z uszu u dzieci i dorosłych.
- Zestaw specjalistycznych narzędzi, materiałów opatrunkowych i leków niezbędnych do wykonywania drobnych zabiegów i opatrunków,
- Tamponada nosa typu RhinoRapid - to najnowocześniejsza, niebolesna przy zakładaniu i usuwaniu
tamponada do tamowania krwawienia z nosa. Specjalne rurki w tamponadzie pozwalają oddychać
nosem zmniejszając przez to jej uciążliwość.
- Szwy chirurgiczne i zestawy do szycia ran.

Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy na ostrych dyżurach laryngologicznych na Izbie Przyjęć Centralnego Szpitala Klinicznego przy ulicy Banacha 1a.
Zapraszam więc Pacjentów do mojego Gabinetu Laryngologicznego również z niektórymi nagłymi dolegliwościami laryngologicznymi:
- z ropniem okolołomigdałkowym w celu jego nacięcia,
- w celu poszerzenia nacięcia ropnia okołomigdałkowego,
- usunięcia ciała obcego z ucha, nosa, gardła,
- tamowania krwawienia z nosa,
- usunięcia tamponady przedniej nosa,
- gdy konieczne jest szycie rany,
pozwoli to Państwu uniknąć wielogodzinnego męczącego oczekiwania na przyjęcie na ostrym dyżurze laryngologicznym na szpitalnej Izbie Przyjęć lub na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (SOR).

Jednocześnie chciałam się zwrócić do pacjentów, którzy planują skorzystanie z mojej konsultacji laryngologicznej w zakresie abonamentu w firmie sieciowej takiej jak np. LUX MED :
Szanowni Państwo, ze względu na rygorystyczne ograniczenie czasowe konsultacji lekarskiej w placówkach tego typu, zapraszam tam Państwa na moją krótką poradę. Na kompleksowe omówienie problemu, zwłaszcza jeśli jest on złożony często może zabraknąć czasu. Proszę się nie czuć rozczarowanym.

W moim Prywatnym Gabinecie Laryngologicznym Specjalistycznym przyjmuję pacjentów w wieku od 3 do 103 lat.
Jestem bardzo lubiana przez dzieci, które wychodzą z mojego gabinetu uśmiechnięte i chętnie tam w razie konieczności wracają.
ZAPRASZAM :)
więcej O mnie
  • Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
  • Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
  • Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
  • Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
  • Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).

Zakres porad

  • Otorynolaryngologia

Adresy (3)

Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Centrum Medyczne Innova-Med Kabaty

Ksawerego Bronikowskiego 1/10a, Warszawa

Dostępność

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie

Dostępność

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny

Nefrytowa 12, Piaseczno

Dostępność

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie

Usługi i ceny

  • Konsultacja laryngologiczna

    300 zł - 400 zł

  • Konsultacja online

    300 zł

  • Badanie mikroskopowe

    400 zł

  • Badanie otoskopowe

    400 zł

  • Diagnostyka chrapania i bezdechów sennych - konsultacja laryngologiczna, omówienie ew. wyniku badania poligraficznego/polisomnograficznego, planowanie dalszego leczenia

    400 zł

162 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

  • K

    Wspaniały, empatyczny lekarz, pani Doktor szczegółowo wyjaśniła co się dzieje (zapalenie trąbki słuchowej) i jak wdrożyć leczenie. Wizyta odbyła się w Medicover, pani Doktor była bardzo zaangażowana i przemiła! A leczenie trafne i skuteczne.

     • Lokalizacja: W innym miejscu Inny

  • R

    Bardzo miła Pani laryngolog z fantastycznym podejściem do pacjenta

     • Lokalizacja: Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny konsultacja laryngologiczna

  • P

    Odradzam. Zgadzam się z opiniami przedmówców o traktowaniu pacjenta powierzchownie, bez empatii i zrozumienia. Umówiłam się na wizytę telefoniczną, gdyż nie było dostępnych stacjonarnych, nadchodził weekend, a mój stan się pogarszał. Doktor zbyła mnie informacją, że nie jest to kwestia na telefon, a na pytanie gdzie w takim razie uzyskam pomoc usłyszałam „proszę sprawdzić sobie w internecie”. Co za przedmiotowe podejście do pacjenta. W tym zawodzie kluczowa jest empatia i zrozumienie, w tym przypadku nie ma co na to liczyć. Później jest tylko zdziwienie dlaczego maleje zaufanie do lekarzy.

     • Lokalizacja: W innym miejscu Inny

    lek. Alicja Koszel-Orłowska

    Szanowni Państwo Pacjenci Luxmed.
    Z uwagi na charakter telekonsultacji, które mają swoją specyfikę - mianowicie brak możliwości zbadania Pacjenta - nie wszystkie problemy zdrowotne mogą zostać rozwiązane przez telefon. Istnieje wtedy niebezpieczeństwo dla pacjenta i dla lekarza. Jeśli Pacjent ma dolegliwości, które wymagają zbadania przez lekarza aby postawić właściwą diagnozę, zastosować właściwe i bezpieczne leczenie, pacjent musi zgłosić się do placówki. W przypadku braku takiej możliwości - na przykład w niedzielę i święta lub w nocy - Pacjent powinien zgłosić się na ostry dyżur do szpitala lub na SOR ( Szpitalny Oddział Ratunkowy ) . Wystawiłam Pani skierowanie konsultację laryngologiczną do placówki w trybie pilnym - na CITO . Gdyby jednak Pani stan wymagał niezwłocznej pomocy - poinformowałam Panią o możliwości udania się na Ostry, (całodobowy) Dyżur Laryngologiczny do szpitala NFZ . Ze względu na to, że dyżury takie są codziennie w innym szpitalu - informacje gdzie są w danym dniu są zawarte w internecie na oficjalnej stronie NFZ. Taką informację Pani przekazałam. Nie ma w tym nic niezwykłego oni obraźliwego dla pacjenta. Głównym zadaniem lekarza jest leczenie Pacjentów i bycie dla nich skutecznym w diagnozowaniu oraz leczeniu, odpowiedzialnym i bezpiecznym. Empatia i zrozumienie jak Pani i niektórzy z Państwa sądzą, nie są głównym powołaniem i zadaniem lekarza laryngologa - jest nim bezpieczeństwo zdrowotne Pacjenta i skuteczną pomoc i leczenie chorób Pacjenta. Empatią i zrozumieniem jako celem swojej pracy zajmują się lekarze i pracownicy innej specjalności i dyscyplin okołomedycznych.
    Tak więc jeśli potrzebujecie Państwo skutecznego zdiagnozowania i leczenia swoich chorób i dolegliwości - zapraszam. Staram się robić wszystko co najlepsze dla Pacjenta, zgodnie z moim olbrzymim doświadczeniem i wiedzą. Jeśli jednak głównym celem konsultacji lekarskiej ma być zaspokojenie empatii i zrozumienia - faktycznie - proszę udać się do innego lekarza.


  • L

    I made an appointment with her at Luxmed. I arrived on time and had to wait 15 minutes. When it was my turn, she refused to examine me because I didn't know Polish. I tried to ask her about asking someone else to help translate but she rudely chased me out of the room with an unpleasant tone. And what's even more strange is that she marked in the system that I didn't show up for my appointment, causing the hospital to text me and blame me. It's a shame that a doctor would act so ugly. Luckily I met another nice doctor at my next appointment!

     • Lokalizacja: Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny Konsultacja laryngologiczna dorosłych

    lek. Alicja Koszel-Orłowska

    Szanowni Państwo - Pacjenci ANGLOJĘZYCZNI Luxmed.
    Podczas umawiania konsultacji do lekarza w Luxmed zawarta jest wyraźna informacja w jakim języku przyjmuje dany lekarz. Ja NIE PRZYJMUJĘ PACJENTÓW W JĘZYKU ANGiELSKIM . Umawianie się do mnie przez osoby anglojęzyczne, a następnie chęć wykorzystania Tłumacza Google w telefonie komórkowym, jako narzędzia do odbycia konsultacji lekarskiej jest niebezpieczne, niepoważne i niezgodne z prawem. Każdego Pacjenta anglojęzycznego, który ten sposób próbuje odbyć u mnie konsultacje odsyłam do Recepcji, żeby pracownicy Recepcji pomogli Pacjentowi w umówieniu innej wizyty u lekarza, który udziela porad w języku angielskim. Takie rozwiazanie zaproponowałam również Panu - i nie ma w tym absolutnie nic z mojej strony nieuprzejmego ani niegrzecznego wobec Pana, jak również każdego innego Pacjenta, który próbuje w ten okrężny sposób dostać się na szybszą konsultację laryngologiczną ( do lekarzy anglojęzycznych jest dłuższy czas oczekiwania ). Pacjenta anglojęzycznego, który jednak chciałby u mnie zasięgnąć porady zapraszam razem z osobą, która będzie dla niego tłumaczem. Tak też postępuje wielu Pacjentów. Firma Luxmed nie świadczy usług tłumaczenia konsultacji dla pacjentów.


  • E

    Uważne podejście do mojej choroby. Skuteczne i terminowe leczenie. Rano czułam się źle, już wieczorem poczułam się lepiej. Jestem bardzo wdzięczna, nie oczekiwałam na taką szybką pomoc

     • Lokalizacja: Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny konsultacja laryngologiczna

  • A

    Jestem zadowolona z wizyty. Polecam. Dobre podejście do pacjenta i szczegółowe wyjaśnienie.

     • Lokalizacja: Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny konsultacja laryngologiczna

  • E

    Polecam! Szczegółowo wszystko wyjaśnione . Pani dr. bardzo miła i pomocna. Dzięki Pani dr. wreszcie wiem co robić dalej.

     • Lokalizacja: Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny Inny

  • P

    Zgłosiłem się na wizytę kontrolną, ponieważ dotychczasowe leczenie nie poprawiało mojego stanu. Problem ze słuchem, bóle głowy i uszu, pęknięta błona bębenkowa. Pani lekarz niechętnie wpuściła ze mną do gabinetu moją żone która miała być dla mnie uszami na wizycie. Nie chętnie chiała mnie zbadać. Stwierdziła, że nie ma dla mnie już innego leczenia i powinien zgłosić się do szpitala. Nie chciała przedłużyć zwolnienia lekarskiego. Spędziłem prawie 10h na sorze w oczekiwaniu na przyjęcie przez laryngologa, który podczas wizyty zmienił leki dał dalsze wytyczne. Mogłem to załatwić na wizycie w oddziale LuxMed ale podejście lekarza było lekceważące bez chęci udzielenia jakiekolwiek pomocy. Odradzam tego lekarza.

     • Lokalizacja: Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny Inny

  • M

    Pani Doktor obejrzała moje uszy i nos i szczegółowo wyjaśniła mi skąd może wynikać mój problem. Mówiła zrozumiałym językiem, odpowiadała na wszystkie pytania, wytłumaczyła, co zrobić teraz, a co później, więc dokładnie wiem, co mam robić. Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Jestem zadowolona. Dziękuję :)

     • Lokalizacja: Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny konsultacja laryngologiczna

  • Ł

    Bardzo sympatyczna lekarka. Pomogła mojej Mamie w nietypowym schorzeniu, który bez problemu zdiagnozowała. Sam skorzystałem z pomocy Pani laryngolog i również byłem zadowolony z przebiegu zbierania wywiadu jak i wyjaśnień. Dobry dojazd i lokalizacja.

     • Lokalizacja: Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny konsultacja laryngologiczna

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

28 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Mam ogromny problem z przelykaniem, jednak nie chodzi tylko o posiłek, ale także śline. Towarzyszy mi uczucie scisnietego gardła, odczuwam ból fizyczny zwłaszcza z lewej strony gardła wzdłuż szyji. W okolicy grdyki czuje jakby mi coś zalegalo, uciskalo a czasami nawet buzowalo. Mam wrażenie jakby doszło do jakiegoś uszkodzenia,pęknięcia,przesunięcia jakiś chrzesci jednak nie mam pojęcia jaki moglby być tego powód.Nie doznalam żadnych urazów w okolicy szyji.Bardzo proszę o poradę.

Witam,
w tej sytuacji konieczne jest niezwłoczne zgłoszenie się do laryngologa w celu przeprowadzenia diagnostyki.
pozdrawiam
Alicja Koszel-Orłowska
specjalista otorynolaryngolog

lek. Alicja Koszel-Orłowska

Mam 16 lat i borykam sie z problemem ucha. Trzy dni temu nagle stracilem chwilowo sluch w prawych uchu, towarzyszyly mi prxy tym chwilowe zachwianie równowagi ale po chwili po wyczyszczeniu zewnetrznej czesci ucha mi przeszlo, jednak potem slyszalem w polowie i mialem szumy z ucha , zaczalem stosowac spray do ucha Fenix ktory jak narazie nie pomaga, ciagle slysze dzwonienie w prawych uchu i slysze ale minimalnie. Przewaznie siedze w domu wiec nie mam mozliwosci by mi ucho przewialo, to samo z basenami na ktore nie chodze. Czy to moze byc zatkane ucho? Moja Mama twierdzi ze za jakis czas mi przejdzie i nie chce mnie wziasc do Laryngologa.

Witam, trzeba niezwłocznie udać się do laryngologa. Przyczyny takiego stanu mogą być różne. Jednakże trzeba bezwzględnie wykluczyć i to jak najszybciej tzw nagłą głuchotę. Niezwłoczne wdrożenie leczenia w takim przypadku daje większą szansę na odzyskanie słuchu w uchu które przestało słyszeć. Po wykluczeniu tej poważnej przyczyny można dopiero zająć się leczeniem innych powodów niedosłuchu i dzwonienia w uchu.
Pozdrawiam Cię serdecznie
Alicja Koszel-Orłowska
Specjalista otorynolaryngolog

lek. Alicja Koszel-Orłowska
Zobacz wszystkie odpowiedzi

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania