Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 300 zł
Sposób płatności: Karta płatnicza, Przelew na konto
1) Przed konsultacją zrób przelew na moje konto: PKO BP 29 **** **** **** **** **** ****
2) Wpisz swoje imię i nazwisko oraz datę konsultacji w opisie przelewu.
3) Prześlij potwierdzenie dokonania przelewu na adres mailowy : ***************************************
4) To wszystko. Dziękuję za Twoje zaufanie.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja laryngologiczna (opis) • 300 zł
Konsultacja laryngologiczna dzieci (opis) • 400 zł
Konsultacja laryngologiczna dzieci (opis) • 400 zł +10 więcej
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja laryngologiczna
Nefrytowa 12, Piaseczno
300 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Dorośli.
Konsultacja laryngologiczna dzieci
Nefrytowa 12, Piaseczno
400 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Dzieci od 3 lat.
Standardowa konsultacja laryngologiczna dzieci.
(Nie usuwam woskowiny z uszu u dzieci.
Nie wykonuję badania słuchu u dzieci.)
Nefrytowa 12, Piaseczno
400 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Dzieci od lat 3. Nie usuwam woskowiny z uszu u dzieci
Konsultacja online
300 zł
Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Pozostałe usługi
Badanie mikroskopowe
Nefrytowa 12, Piaseczno
400 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Dorośli. Konsultacja laryngologiczna oraz badanie ucha w mikroskopie usznym :
Oczyszczenie ucha z woskowiny.
Oczyszczenie ucha z wydzieliny przy pomocy ssaka usznego.
Dokładna ocena stanu ucha.
Założenie opatrunku usznego.
Badanie otoskopowe
Nefrytowa 12, Piaseczno
300 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Dorośli.
Diagnostyka chrapania i bezdechów sennych - konsultacja laryngologiczna, omówienie ew. wyniku badania poligraficznego/polisomnograficznego, planowanie dalszego leczenia
Nefrytowa 12, Piaseczno
300 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Dorośli.
Konsultacja laryngologiczna (weekend)
Nefrytowa 12, Piaseczno
400 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Dorośli.
Konsultacja laryngologiczna dorosłych
Nefrytowa 12, Piaseczno
300 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Konsultacja laryngologiczna z płukaniem uszu
Nefrytowa 12, Piaseczno
400 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Dorośli.
Konsultacja pacjenta z zawrotami głowy
Nefrytowa 12, Piaseczno
300 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Dorośli.
Leczenie chrapania
Nefrytowa 12, Piaseczno
300 zł
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Konsultacja laryngologiczna obejmująca wywiad, badanie laryngologiczne, diagnostykę, przeanalizowanie oraz wybór optymalnego dla pacjenta kierunku leczenia chrapania i bezdechów.
Nacięcie ropnia okołomigdałkowego
Nefrytowa 12, Piaseczno
Darmowa usługa
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Tamponada nosa
Nefrytowa 12, Piaseczno
Laryngolog Piaseczno - Gabinet Laryngologiczny Specjalistyczny
Moje doświadczenie
O mnie
Witaj,
Pacjentom, którym potrzebny jest naprawdę dobry, zaufany laryngolog, mamy do zaoferowania nowoczesny, w pełni wyposażony Gabinet Laryngo...
Edukacja
- Akademia Medyczna w Lublinie Wydział Lekarski
- Klinika Otolaryngologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Samodzielnym Publicznym Centralnym Szpitalu Klinicznym przy ul Banacha 1a - 5-letni staż do specjalizacji I stopnia w dziedzinie Otolaryngologii pod kierunkiem p.prof.dr hab.med. Teresy Goździk-Żołnierkiewicz
- Klinika Otolaryngologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Samodzielnym Publicznym Centralnym Szpitalu Klinicznym przy ul Banacha 1a - 5-letni staż do specjalizacji II stopnia z Otolaryngologii pod kierunkiem p.prof.dr hab.med. Teresy Goździk-Żołnierkiewicz
Certyfikaty ZnanyLekarz
Zakres porad
- Otorynolaryngologia
Doświadczenie
- Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie - Kurs Oceny i Opisu Badań Snu POLISOMNOGRAFIA, organizowany przez Polskie Towarzystwo Badań nad Snem i Narodową Fundację Snu.
Certyfikaty
Zdjęcia
Znajomość języków
- Szwedzki
Nagrody i wyróżnienia
- Egzamin specjalizacyjny II stopnia z Otolaryngologii zdany z wyróżnieniem.
Publikacje i artykuły
160 opinii pacjentów
Ogólna ocena
![](http://platform.docplanner.com/img/general/opinion-flow/leave_an_opinion_moderation_team_banner_img.png?51406016)
Sortuj opinie według
Pacjent
Odradzam. Zgadzam się z opiniami przedmówców o traktowaniu pacjenta powierzchownie, bez empatii i zrozumienia. Umówiłam się na wizytę telefoniczną, gdyż nie było dostępnych stacjonarnych, nadchodził weekend, a mój stan się pogarszał. Doktor zbyła mnie informacją, że nie jest to kwestia na telefon, a na pytanie gdzie w takim razie uzyskam pomoc usłyszałam „proszę sprawdzić sobie w internecie”. Co za przedmiotowe podejście do pacjenta. W tym zawodzie kluczowa jest empatia i zrozumienie, w tym przypadku nie ma co na to liczyć. Później jest tylko zdziwienie dlaczego maleje zaufanie do lekarzy.
lek. Alicja Koszel-Orłowska
Szanowni Państwo Pacjenci Luxmed.
Z uwagi na charakter telekonsultacji, które mają swoją specyfikę - mianowicie brak możliwości zbadania Pacjenta - nie wszystkie problemy zdrowotne mogą zostać rozwiązane przez telefon. Istnieje wtedy niebezpieczeństwo dla pacjenta i dla lekarza. Jeśli Pacjent ma dolegliwości, które wymagają zbadania przez lekarza aby postawić właściwą diagnozę, zastosować właściwe i bezpieczne leczenie, pacjent musi zgłosić się do placówki. W przypadku braku takiej możliwości - na przykład w niedzielę i święta lub w nocy - Pacjent powinien zgłosić się na ostry dyżur do szpitala lub na SOR ( Szpitalny Oddział Ratunkowy ) . Wystawiłam Pani skierowanie konsultację laryngologiczną do placówki w trybie pilnym - na CITO . Gdyby jednak Pani stan wymagał niezwłocznej pomocy - poinformowałam Panią o możliwości udania się na Ostry, (całodobowy) Dyżur Laryngologiczny do szpitala NFZ . Ze względu na to, że dyżury takie są codziennie w innym szpitalu - informacje gdzie są w danym dniu są zawarte w internecie na oficjalnej stronie NFZ. Taką informację Pani przekazałam. Nie ma w tym nic niezwykłego oni obraźliwego dla pacjenta. Głównym zadaniem lekarza jest leczenie Pacjentów i bycie dla nich skutecznym w diagnozowaniu oraz leczeniu, odpowiedzialnym i bezpiecznym. Empatia i zrozumienie jak Pani i niektórzy z Państwa sądzą, nie są głównym powołaniem i zadaniem lekarza laryngologa - jest nim bezpieczeństwo zdrowotne Pacjenta i skuteczną pomoc i leczenie chorób Pacjenta. Empatią i zrozumieniem jako celem swojej pracy zajmują się lekarze i pracownicy innej specjalności i dyscyplin okołomedycznych.
Tak więc jeśli potrzebujecie Państwo skutecznego zdiagnozowania i leczenia swoich chorób i dolegliwości - zapraszam. Staram się robić wszystko co najlepsze dla Pacjenta, zgodnie z moim olbrzymim doświadczeniem i wiedzą. Jeśli jednak głównym celem konsultacji lekarskiej ma być zaspokojenie empatii i zrozumienia - faktycznie - proszę udać się do innego lekarza.
Luxmed Stara Iwiczna
I made an appointment with her at Luxmed. I arrived on time and had to wait 15 minutes. When it was my turn, she refused to examine me because I didn't know Polish. I tried to ask her about asking someone else to help translate but she rudely chased me out of the room with an unpleasant tone. And what's even more strange is that she marked in the system that I didn't show up for my appointment, causing the hospital to text me and blame me. It's a shame that a doctor would act so ugly. Luckily I met another nice doctor at my next appointment!
lek. Alicja Koszel-Orłowska
Szanowni Państwo - Pacjenci ANGLOJĘZYCZNI Luxmed.
Podczas umawiania konsultacji do lekarza w Luxmed zawarta jest wyraźna informacja w jakim języku przyjmuje dany lekarz. Ja NIE PRZYJMUJĘ PACJENTÓW W JĘZYKU ANGiELSKIM . Umawianie się do mnie przez osoby anglojęzyczne, a następnie chęć wykorzystania Tłumacza Google w telefonie komórkowym, jako narzędzia do odbycia konsultacji lekarskiej jest niebezpieczne, niepoważne i niezgodne z prawem. Każdego Pacjenta anglojęzycznego, który ten sposób próbuje odbyć u mnie konsultacje odsyłam do Recepcji, żeby pracownicy Recepcji pomogli Pacjentowi w umówieniu innej wizyty u lekarza, który udziela porad w języku angielskim. Takie rozwiazanie zaproponowałam również Panu - i nie ma w tym absolutnie nic z mojej strony nieuprzejmego ani niegrzecznego wobec Pana, jak również każdego innego Pacjenta, który próbuje w ten okrężny sposób dostać się na szybszą konsultację laryngologiczną ( do lekarzy anglojęzycznych jest dłuższy czas oczekiwania ). Pacjenta anglojęzycznego, który jednak chciałby u mnie zasięgnąć porady zapraszam razem z osobą, która będzie dla niego tłumaczem. Tak też postępuje wielu Pacjentów. Firma Luxmed nie świadczy usług tłumaczenia konsultacji dla pacjentów.
Eugenia
Uważne podejście do mojej choroby. Skuteczne i terminowe leczenie. Rano czułam się źle, już wieczorem poczułam się lepiej. Jestem bardzo wdzięczna, nie oczekiwałam na taką szybką pomoc
Anastazja
Jestem zadowolona z wizyty. Polecam. Dobre podejście do pacjenta i szczegółowe wyjaśnienie.
Ewelina
Polecam! Szczegółowo wszystko wyjaśnione . Pani dr. bardzo miła i pomocna. Dzięki Pani dr. wreszcie wiem co robić dalej.
Piotr
Zgłosiłem się na wizytę kontrolną, ponieważ dotychczasowe leczenie nie poprawiało mojego stanu. Problem ze słuchem, bóle głowy i uszu, pęknięta błona bębenkowa. Pani lekarz niechętnie wpuściła ze mną do gabinetu moją żone która miała być dla mnie uszami na wizycie. Nie chętnie chiała mnie zbadać. Stwierdziła, że nie ma dla mnie już innego leczenia i powinien zgłosić się do szpitala. Nie chciała przedłużyć zwolnienia lekarskiego. Spędziłem prawie 10h na sorze w oczekiwaniu na przyjęcie przez laryngologa, który podczas wizyty zmienił leki dał dalsze wytyczne. Mogłem to załatwić na wizycie w oddziale LuxMed ale podejście lekarza było lekceważące bez chęci udzielenia jakiekolwiek pomocy. Odradzam tego lekarza.
MC
Pani Doktor obejrzała moje uszy i nos i szczegółowo wyjaśniła mi skąd może wynikać mój problem. Mówiła zrozumiałym językiem, odpowiadała na wszystkie pytania, wytłumaczyła, co zrobić teraz, a co później, więc dokładnie wiem, co mam robić. Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Jestem zadowolona. Dziękuję :)
ŁU
Bardzo sympatyczna lekarka. Pomogła mojej Mamie w nietypowym schorzeniu, który bez problemu zdiagnozowała. Sam skorzystałem z pomocy Pani laryngolog i również byłem zadowolony z przebiegu zbierania wywiadu jak i wyjaśnień. Dobry dojazd i lokalizacja.
Natalia
Polecam. Podejście do dzieci super, Pani Doktor dokładnie zbadała uszy syna wszystko dokładnie wyjaśniła, takiemu lekarzowi można zaufać.
RB
Miałem mieć wizytę o godzinie 13:15 z powodów losowych spóźniłem się i byłem na 13:20, tak moja wina, zazwyczaj jestem pacjentem który jest 20 minut przed i nie narzeka, że przez lekarza jest opóźnienie 30/60minut. W tej sytuacji Pani Alicja przyjeła pacjenta z 13 30 i owy pacjent siedział do godziny 13 45 czyli wykorzystał moje 10 minut i swoje 15. Po wyjściu tego pacjenta zostało mi oświadczone, że nie zostane już przyjęty bo Pani czekała na mnie 4 minuty i wzięła inną Panią i teraz idzie do domu. Mimo, że gdyby poczekała tą minutę dłużej to bym wykorzystał swoja wizytę, a nawet jakbym był o 13:25 to miałem jeszcze 5 minut, więc jest to skandal, że ktoś sobie wszedł na moja wizytę i siedział powyżej czasu który jest powierzony na każdego pacjenta. A tak z silnym bólem 8/10 zostałem odesłany do domu, bo Pani doktor nie miała nawet minuty by chociaż zerknać, nie wymagam nigdy od lekarzy, że będę u nich siedział i gadał od byle czym, chce wejść załatwić i wyjść w max. 5 minut.
lek. Alicja Koszel-Orłowska
Ależ Panie Rafale B. - przecież spóźnił się Pan na wizytę aż całe 20 minut, a następna pacjentka weszła punktualne swoją wizytę. Czekałam na Pana przez 15 minut czyli przez całą Pana wizytę, zanim zaprosiłam kolejną pacjentkę do gabinetu.
Szanowni Państwo - Pacjenci Luxmed, goście na profilu mojego Prywatnego Gabinetu Laryngologicznego. Na szczęście są w Luxmed systemy, które monitorują o której godzinie pacjent faktycznie przyszedł na wizytę i łatwo to udowodnić. Kłamanie nic tu nie daje. Regulamin Luxmed wyraźnie też mówi, że gdy pacjent spóźni się ponad 7 minut nie zostanie przyjęty ( ewentualnie tylko na kilka minut - za specjalną zgodą lekarza o którą pyta pracownik Recepcji ), - zostaje wtedy zbyt mało czasu na przeprowadzenie bezpiecznej z punktu widzenia medycznego konsultacji . Pacjent jest w takiej sytuacji umawiamy na inny termin. ( Niestety pacjenci przyjęci przez mnie na taką skróconą wizytę są również niezadowoleni, że wizyta trwała krócej i piszą złe opinie na profilu mojego Prywatnego Gabinetu Laryngologicznego). Panie Rafale B. - pisanie skargi na lekarza do dyrektora placówki - tak jak Pan to zrobił nie ma sensu. Trzaskając drzwiami od gabinetu z całej siły, spowodował Pan tylko uszkodzenie drzwi, odpadły tynki z futryny, a Pana - że tak to oględnie określę - bardzo głośne i dynamiczne zachowanie spowodowało, że nawet nie odpowiedział Pan na moje pytanie co Panu dolega i czy sprawa jest pilna.
Jak Pan sam napisał - lekarze mają opóźnienia w przyjmowaniu pacjentów o 30/60 minut - gdyż przyjmują wtedy spóźnionych pacjentów takich jak Pan i przez to czas pacjentów, którzy przyszli punktualnie na swoją wizytę nie jest szanowany.
Ja szanuję czas pacjentów i przyjmuję ich zawsze punktualnie za co jestem bardzo ceniona wśród Pacjentów i u Dyrekcji.
Życzę Panu dużo zdrowia i więcej panowania nad sobą.
Pozdrawiam
Alicja Koszel-Orłowska
Odpowiedzi na pytania
28 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Mam ogromny problem z przelykaniem, jednak nie chodzi tylko o posiłek, ale także śline. Towarzyszy mi uczucie scisnietego gardła, odczuwam ból fizyczny zwłaszcza z lewej strony gardła wzdłuż szyji. W okolicy grdyki czuje jakby mi coś zalegalo, uciskalo a czasami nawet buzowalo. Mam wrażenie jakby doszło do jakiegoś uszkodzenia,pęknięcia,przesunięcia jakiś chrzesci jednak nie mam pojęcia jaki moglby być tego powód.Nie doznalam żadnych urazów w okolicy szyji.Bardzo proszę o poradę.
Witam,
w tej sytuacji konieczne jest niezwłoczne zgłoszenie się do laryngologa w celu przeprowadzenia diagnostyki.
pozdrawiam
Alicja Koszel-Orłowska
specjalista otorynolaryngolog
![lek. Alicja Koszel-Orłowska](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/znanylekarz.pl/doctor/173093/17309375f7ffdb86026b98b9d3689753_140_square.jpg)
Mam 16 lat i borykam sie z problemem ucha. Trzy dni temu nagle stracilem chwilowo sluch w prawych uchu, towarzyszyly mi prxy tym chwilowe zachwianie równowagi ale po chwili po wyczyszczeniu zewnetrznej czesci ucha mi przeszlo, jednak potem slyszalem w polowie i mialem szumy z ucha , zaczalem stosowac spray do ucha Fenix ktory jak narazie nie pomaga, ciagle slysze dzwonienie w prawych uchu i slysze ale minimalnie. Przewaznie siedze w domu wiec nie mam mozliwosci by mi ucho przewialo, to samo z basenami na ktore nie chodze. Czy to moze byc zatkane ucho? Moja Mama twierdzi ze za jakis czas mi przejdzie i nie chce mnie wziasc do Laryngologa.
Witam, trzeba niezwłocznie udać się do laryngologa. Przyczyny takiego stanu mogą być różne. Jednakże trzeba bezwzględnie wykluczyć i to jak najszybciej tzw nagłą głuchotę. Niezwłoczne wdrożenie leczenia w takim przypadku daje większą szansę na odzyskanie słuchu w uchu które przestało słyszeć. Po wykluczeniu tej poważnej przyczyny można dopiero zająć się leczeniem innych powodów niedosłuchu i dzwonienia w uchu.
Pozdrawiam Cię serdecznie
Alicja Koszel-Orłowska
Specjalista otorynolaryngolog
![lek. Alicja Koszel-Orłowska](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/znanylekarz.pl/doctor/173093/17309375f7ffdb86026b98b9d3689753_140_square.jpg)
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Alicja Koszel-Orłowska?Alicja Koszel-Orłowska to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Alicja Koszel-Orłowska oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja laryngologiczna dzieci, badanie mikroskopowe, nacięcie ropnia okołomigdałkowego, konsultacja laryngologiczna z płukaniem uszu, tamponada nosa, konsultacja pacjenta z zawrotami głowy, konsultacja laryngologiczna (weekend), leczenie chrapania, diagnostyka chrapania i bezdechów sennych - konsultacja laryngologiczna, omówienie ew. wyniku badania poligraficznego/polisomnograficznego, planowanie dalszego leczenia.
-
Gdzie Alicja Koszel-Orłowska ma swój gabinet?Alicja Koszel-Orłowska przyjmuje pod adresem:
- Nefrytowa 12 Piaseczno
-
Czy Alicja Koszel-Orłowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Alicja Koszel-Orłowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Alicja Koszel-Orłowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Alicja Koszel-Orłowska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Alicja Koszel-Orłowska?Języki, których używa Alicja Koszel-Orłowska to szwedzki.
-
Jak Alicja Koszel-Orłowska umawia wizyty?Alicja Koszel-Orłowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Alicja Koszel-Orłowska?Obecnie Alicja Koszel-Orłowska nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Alicja Koszel-Orłowska: co mówią pacjenci?160 osób dodało swoją opinię. Alicja Koszel-Orłowska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Alicja Koszel-Orłowska?Alicja Koszel-Orłowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.