Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja stomatologiczna • 165 zł
Konsultacja endodontyczna • 220 zł
Leczenie kanałowe (opis) • Od 755 zł +5 więcej
Leczenie kanałowe pod mikroskopem
Pierwotne leczenie kanałowe pod mikroskopem (opis) • Od 755 zł
Powtórne leczenie endodontyczne (za kanał) (opis) • Od 970 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja protetyczna
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja stomatologiczna
Tarczyńska 20, Warszawa
165 zł
Stomatologia Wlazłowicz
Pozostałe usługi
Konsultacja endodontyczna
Tarczyńska 20, Warszawa
220 zł
Stomatologia Wlazłowicz
Konsultacja protetyczna
Corten Dental, ul. Modzelewskiego 58
Leczenie kanałowe
Tarczyńska 20, Warszawa
Od 755 zł
Stomatologia Wlazłowicz
*Pierwotne leczenie kanałowe – 1 kanał – 755 zł
Pierwotne leczenie kanałowe – 2 kanały – 1080 zł
Pierwotne leczenie kanałowe – 3 kanały – 1515 zł
Pierwotne leczenie kanałowe – dodatkowy kanał – 435 zł
Leczenie kanałowe pod mikroskopem
Tarczyńska 20, Warszawa
Stomatologia Wlazłowicz
Pierwotne leczenie kanałowe pod mikroskopem
Tarczyńska 20, Warszawa
Od 755 zł
Stomatologia Wlazłowicz
*Pierwotne leczenie kanałowe – 1 kanał – 755 zł
Pierwotne leczenie kanałowe – 2 kanały – 1080 zł
Pierwotne leczenie kanałowe – 3 kanały – 1515 zł
Pierwotne leczenie kanałowe – dodatkowy kanał – 435 zł
Powtórne leczenie endodontyczne (za kanał)
Tarczyńska 20, Warszawa
Od 970 zł
Stomatologia Wlazłowicz
*Powtórne leczenie kanałowe – 1 kanał – 970 zł
Powtórne leczenie kanałowe – 2 kanały – 1295 zł
Powtórne leczenie kanałowe – 3 kanały – 1945 zł
Powtórne leczenie kanałowe – dodatkowy kanał – 650 zł
RTG pantomogram
Tarczyńska 20, Warszawa
150 zł
Stomatologia Wlazłowicz
Udrożnienie kanału pod mikroskopem
Tarczyńska 20, Warszawa
435 zł
Stomatologia Wlazłowicz
Moje doświadczenie
O mnie
Witam!
Nie wyobrażam sobie współczesnej stomatologii bez pracy w powiększeniu - dlatego odkąd ukończyłam studia wykonuję leczenie kanał...
Edukacja
- Warszawski Uniwersytet Medyczny
- Cykl kursów ,,Curriculum Endodontyczne'' - organizowane przez Polskie Towarzystwo Endodontyczne
Certyfikaty ZnanyLekarz
Zakres porad
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
- Protetyka stomatologiczna
Doświadczenie
- Mazowieckie Centrum Stomatologii
Certyfikaty
Znajomość języków
- Angielski,
- Polski
Nagrody i wyróżnienia
- .
Publikacje i artykuły
37 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Agnieszka
Leczenie kanałowe odbyło się w całości na jednej wizycie! Mimo informacji od Pani Doktor, że może boleć po zabiegu - nic nie bolało! Bardzo dziękuję! Już wiem gdzie się zgłosić, gdy zaboli mnie ząb :)
Kamil
Wizyta u P. Aleksandry: kontynuacja leczenia kanałowego, rozpoczętego przez P. Dariusza z tej samej placówki. W trakcie wizyty: opuszczenie pokoju na ok 5 min, po zawołaniu przez inną osobę z personelu. Po wizycie: nasilający się ból. Wizyta w innym miejscu (po utracie zaufania do opisywanego miejsca) wykazała pozostawienie dwóch fragmentów narzędzi w kanałach zęba (dowód - dostarczona tomografia). P. Aleksandra stwierdziła, że pozostawianie narzędzi w kanałach zęba - zdarza się. Oczywiście. Jednak ten fakt, w połączeniu z brakiem poinformowania mnie o tym, a także wysoką ceną wizyty - skłania mnie do wystawienia negatywnej opinii. P. Aleksandra stwierdziła, że o pozostawionych fragmentach chciała poinformować mnie na kolejnej wizycie. Raczej była to ewidentna próba zatajenia błędu.
- zwrot części kwoty za leczenie (plus)
- mimo reklamacji zapłaciłem dosyć wysoką kwotę za wizyty, dodatkowo płatna wizyta naprawiająca w innym miejscu - jednego fragmentu narzędzia nie udało się usunąć
lek. dent. Aleksandra Zborzyńska
Pan Kamil Mościcki zgłosił się na wizytę z bólem zęba - ze względu na jego zły stan został on zakwalifikowany do leczenia kanałowego. Jedyną alternatywną metodą dla leczenia kanałowego w przypadku chorób miazgi jest usunięcie zęba. Pacjent przed podjętym leczeniem został poinformowany o istocie leczenia, podpisał zgodę na leczenie kanałowe, w której zawarte są informacje m.in. o możliwych powikłaniach, w tym możliwości złamania narzędzia. Przed rozpoczęciem procedury miał możliwość zadawania pytań - nie zadawał ich. Nie każde leczenie może być zakończone na jednej wizycie - żeby usunąć złamane narzędzie potrzeba często więcej czasu co wiąże się ze zmęczeniem dla pacjenta- długie otwarcie jamy ustnej. Złamanie narzędzia nie ma związku z dolegliwościami bólowymi. Dolegliwości bólowe podczas leczenia kanałowego mogą występować w trakcie jak i po zakończonym leczeniu (czyli po wypełnieniu kanałów) i wiążą się ze stanem zapalnym miazgi lub tkanek okołowierzchołkowych zęba. Pacjent zapłacił za wizyty cenę zgodnie z cennikiem , który jest dostępny na stronie internetowej gabinetu, w formie papierowej w gabinecie oraz zawsze można zasięgnąć takiej informacji u personelu - rejestratorki, asystentki lub samego lekarza. Narzędzie (jedno nie dwa!)nie zostało pozostawione, bo leczenie kanałowe nie było zakończone, pacjent był poinformowany o konieczności umówienia kolejnej wizyty, narzędzie było złamane w taki sposób, że na następnej wizycie byłoby w 100% usunięte - mimo takiej informacji pacjent wolał zmienić lekarza, co jest jego oczywistym prawem, oraz w bardzo nieelegancki sposób wyłudził część zapłaconych pieniędzy - poprzez zastraszenie lekarza.
Kajetan
Do Pani Doktor trafiłem z bolącym zębem. Po badaniu i prześwietleniu zęba okazało się, że konieczne jest leczenie kanałowe. Nigdy jeszcze nie poddałem się tej metodzie, dlatego miałem pewne obawy. Pani Aleksandra podeszła do sprawy empatycznie i rozwiała moje obawy oraz wątpliwości przeprowadzając profesjonalną rozmowę informując mnie o metodach stosowanych w leczeniu kanałowym. Odczułem troskę o pacjenta i zaangażowanie. Na szczęście okazało się, że całe leczenie może być przeprowadzone w trakcie jednej wizyty! Zależało mi na tym, gdyż następnego dnia miałem wyruszyć w długą delegację. Doktor ponownie wytłumaczyła przyczyny doskwierającego bólu oraz przebieg zabiegu. Sam zabieg przebiegł bez komplikacji, komfortowo oraz bezboleśnie. Na koniec wizyty otrzymałem niezbędne informacje jak dbać o ząb po leczeniu. W gabinecie panuje miła atmosfera, widać że personelowi zależy na dobru pacjenta. Po kilku dniach od wizyty mogę spokojnie wystawić Pani Doktor pozytywną opinię :-) Pozdrawiam!
Adam Żołyniak
Pani doktor podjęła się po obejrzeniu pantomogramu leczenia powtórnego kanałowego jedynki niestety ząb został niedokończony na pierwszej wizycie bi pani doktor się spieszyła bo inny pacjent czekał w kolejce brak empatii i chęci pomocy nastawienie pani doktor jest nie leczyć a usunąć zęba jestem zdruzgotany takim podejściem do pacjenta
lek. dent. Aleksandra Zborzyńska
Panie Adamie,
Przed pierwszą Pana wizytą u mnie odbyliśmy bardzo długą rozmowę w wiadomościach przez profil znanego lekarza - udzieliłam Panu wyczerpujących informacji na temat możliwości leczenia pańskiego zęba oraz o trudnościach związanych z jego leczeniem, na tyle, na ile mogłam to zrobić zdalnie. Zgłosił się Pan na wizytę - z zębem nie poradziło sobie już kilku innych lekarzy, a jego rokowanie było wątpliwe. Poinformowałam Pana, że leczenie może być długie, kilkuwizytowe, trudne i mimo dołożenia wszelkich starań zakończyć się niepowodzeniem - ekstrakcją. Podjęłam się leczenia zęba - z powodu trudności zabiegu doszło do opóźnienia i to kolejny pacjent czekał 30 min po czasie na swoją wizytę. Po pierwszej bólowej wizycie najwidoczniej dolegliwości bólowe ustąpiły, bo przez miesiąc co tydzień odwoływał Pan kolejne wizyty - oczywiście w dniu wizyty - po czym zgłosił się po kilku kolejnych miesiącach, kiedy ząb zaczął znowu boleć. Przykro mi, że jest Pan niezadowolony, ale w procesie leczenia bardzo ważna jest oprócz profesjonalizmu lekarza - sumienność i współpraca ze strony pacjenta. Pozdrawiam i mam nadzieję, że znalazł Pan specjalistę, który zaopiekował się Panem lepiej niż ja.
Urszula
Do dr Zborzyńskiej przyszłam z powodu ubytku w zębie, który bolał i reagował na zimne potrawy, a dr stwierdziła, że to tylko problem estetyczny i zajęła się innym zębem, gdzie jak twierdziła, plomba jest lekko nieszczelna. Tydzień później leczony ząb nadal bolał i boli przy gryzieniu, chociaż wcześniej nie stwarzał żadnych problemów. Dr Aleksandry Zborzyńskiej zdecydowanie nie polecam.
lek. dent. Aleksandra Zborzyńska
Pani Urszulo, bardzo mi przykro, że jest Pani niezadowolona z moich usług. Na pierwszej wizycie zostało wykonane prześwietlenie oraz omówienie obecnych u Pani problemów stomatologicznych. Z powodu długiej rozmowy i krótkiego czasu wizyty, zaproponowałam Pani wyleczenie innego, mniejszego ubytku niż ten, z którym Pani się zgłosiła, proponując jednocześnie, że umówimy Panią na dłuższa wizytę w celu odpowiedniego zaopatrzenia bolącego zęba. Wyraziła Pani zgodę na takie postępowanie. Zgłosiła się Pani na kontrolę z bolącym zębem, została Pani zapisana w trybie natychmiastowym tego samego dnia, którego Pani do nas dzwoniła. Mimo zaproponowanej pomocy, nie chciała Pani usiąść na fotelu i pozwolić się zbadać. Mam nadzieję, że uda się Pani w końcu znaleźć stomatologa, któremu Pani zaufa. Życzę dużo zdrowia !
Odpowiedzi na pytania
8 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Witam, jakie są możliwości leczenia efektu godona (dla ostatniego zęba w łuku)? W gabinecie zaproponowano mi wyrwanie (zdrowego) zęba lub implant. Czy są inne sposoby?
Dzień dobry, po przeczytaniu Pańskiego pytania brakuje paru informacji, do tego potrzebna będzie wizyta konsultacyjna, aby móc odpowiedzieć na Pana pytanie. Wiele czynników będzie miało na to wpływ. Pozdrawiam
Dzień dobry. Czy czarna kreska przy wypełnienu zęba to może być próchnica?
Tak, może to być próchnica - warto umówić się na wizytę do stomatologa w celu oceny przebarwienia.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Aleksandra Zborzyńska?Aleksandra Zborzyńska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Aleksandra Zborzyńska oferuje usługi takie jak: konsultacja endodontyczna, Konsultacja stomatologiczna, leczenie kanałowe, leczenie kanałowe pod mikroskopem, RTG pantomogram, pierwotne leczenie kanałowe pod mikroskopem, powtórne leczenie endodontyczne (za kanał), udrożnienie kanału pod mikroskopem, konsultacja protetyczna.
-
Gdzie Aleksandra Zborzyńska ma swój gabinet?Aleksandra Zborzyńska przyjmuje pod adresem:
- Tarczyńska 20 Warszawa
-
Czy Aleksandra Zborzyńska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Aleksandra Zborzyńska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Aleksandra Zborzyńska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Aleksandra Zborzyńska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Aleksandra Zborzyńska?Języki, których używa Aleksandra Zborzyńska to angielski, polski.
-
Jak Aleksandra Zborzyńska umawia wizyty?Aleksandra Zborzyńska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Aleksandra Zborzyńska?Aleksandra Zborzyńska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Aleksandra Zborzyńska: co mówią pacjenci?37 osób dodało swoją opinię. Aleksandra Zborzyńska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Aleksandra Zborzyńska?Aleksandra Zborzyńska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Stomatolodzy z Medicover w Warszawie
Stomatolodzy z INTER Polska w Warszawie
Stomatolodzy z Allianz w Warszawie
Stomatolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Stomatolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z Compensa w Warszawie
Stomatolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Stomatolodzy z LUX MED w Warszawie
Stomatolodzy z POLMED w Warszawie
Stomatolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z NFZ w Warszawie
Stomatolodzy z Enel-med w Warszawie
Stomatolodzy z UNIQA w Warszawie
Stomatolodzy z Axa w Warszawie
Więcej (9)