Zofia Saczko-Więczkowska, stomatolog Warszawa

lek. dent. Zofia Saczko-Więczkowska

Stomatolog więcej

6 opinii

Zapisz

102 wyświetlenia w ciągu 30 dni
Przewidywany czas odpowiedzi:

Adresy (2)


Środki bezpieczeństwa w tym gabinecie

Pokaż

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych
Gotówka, Karta płatnicza
Szernera 3, Praga-Północ, Warszawa
Centrum Medyczne LUX MED - Warszawa

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Ubezpieczenia akceptowane pod tym adresem

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)

LUX MED


Moje doświadczenie

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi


Władysława Szernera 3, Warszawa

od 50 zł

Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Warszawa, ul. Szernera 3

Jeśli podejrzewasz zakażenie koronawirusem, skorzystaj z konsultacji telefonicznej.

Pozostałe usługi


Władysława Szernera 3, Warszawa

od 50 zł

Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Warszawa, ul. Szernera 3

Jeśli podejrzewasz zakażenie koronawirusem, skorzystaj z konsultacji telefonicznej.



Szernera 3, Warszawa

Centrum Medyczne LUX MED - Warszawa

Opinie

4.5

Ogólna ocena
6 opinii

Wszystkie opinie się liczą. Specjaliści nie mogą zapłacić za zmianę lub usunięcie opinii. Dowiedz się więcej.
S
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Centrum Medyczne LUX MED - Warszawa Inny

Profesjonalna, rzetelna, perfekcyjna, empatyczna i do tego bezkonkurencyjna.
Znam Panią Doktor kilka dobrych lat i z ręką na sercu polecę każdemu kto nie przepada za dentystami. Pani Doktor na wstępie wyjaśnia problem a następnie mówi co będzie robione. Robi wszystko żeby ratować zęby. Jak dla mnie jest niezastąpiona.


K
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Warszawa, ul. Szernera 3

Doskonała Pani stomatolog. Cierpliwa i delikatna - szczególnie polecam tym, którzy nie przepadają za wizytami u dentysty. Pani Saczko dokładnie wykonuje każde leczenie, jest niesamowicie ciepła dla pacjenta i profesjonalna. Najlepszy stomatolog u jakiego miałam okazję się leczyć i na pewno w przyszłości wrócę.


L
Użytkownik zweryfikowany

Zacznijmy od tego, że dr Zofia jest bardzo sympatyczną i troskliwą osobą. To była moja pierwsza wizyta u dentysty od b.długiego czasu - nie miałam problemów z zębami i panicznie bałam się dentystów. Pani doktor po fachowych oględzinach i ocenie powiedziała konkretnie co trzeba zrobić i od czego radzi zacząć. Tak więc po raz pierwszy miałam robione znieczulenie w zastrzyku i przeprowadzone leczenie w taki sposób, że wychodziłam z gabinetu z uśmiechem. Poza wspaniale uzupełnionym zębem, wyszłam od Pani doktor umówiona na kolejną wizytę i bogatsza w wiedzę jak prawidłowo mam zadbać o swoje zęby :)
Z ręką na sercu polecam!!


P
Użytkownik zweryfikowany

Spośród wielu stomatologów, z którymi miałem okazję się spotkać z perspektywy pacjenta p. dr Zofię Saczko Więczkowską oceniam możliwie najniżej. Przyczyną wspomnianej oceny jest wizyta odbyta w ramach posiadanego abonamentu w jednej z sieci medycznych. Główne zarzuty względem standardów oferowanych przez panią stomatolog wiążą się ze przebiegiem przeprowadzonej konsultacji:

1. Dla całej wizyty przewidziany został czas 30 minut, przy czym podjęte czynności względem zgłoszonego przeze mnie problemu zajęły niecałe 4 minuty. Po tym czasie padła propozycja umówienia się na wizytę prywatną i wykonania kosztującej znaczną sumę pieniędzy ‘koronki’. Dlaczego w pierwszej kolejności nie została zaproponowana czynność mogąca ‘uratować’ ząb, a wiążąca się z objętą abonamentem jego odbudową? Na tak postawione przeze mnie pytanie padła odpowiedź, że i tak niedługo wróciłbym z podobnym problemem więc nie opłaca się tego robić. Lepiej zgłosić się prywatnie i wydać 1000 zł (taka kwota została zaproponowana za wykonanie koronki prywatnie).

2. Druga wątpliwość wiąże się ze działaniem placówki i tutaj poprosiłem sieć medyczną o wyjaśnienie. Dlaczego bowiem po 4 minutach wizyty lekarz stomatolog nie zaproponowała usunięcia innych ze zgłoszonych przeze mnie uszkodzeń uzębienia, ewentualnie nie dokonała chociażby jego profilaktycznego przeglądu? Czekam na odpowiedź, czy wynikało to z przyjętych odgórnie standardów dla wizyt stomatologicznych, czy też całkowitego braku zaangażowania pani dr.

Nie odmówię jej oczywiście sympatycznej obsługi przy czym bardziej od nadmiaru wspomnianej przez innych oceniających ‘sympatyczności’ oczekuję od lekarza stomatologii rzetelnego podejścia do uzębienia zgłaszającej się na wizytę osoby.

Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz


L
Użytkownik zweryfikowany

Przemiła i przesympatyczna pani doktor,rozumie pacjenta,widzi co trzeba robic nic nie trzeba jej tlumaczyc


G

1. Przesympatyczna
2. Ma podejście do każdego klienta, mój strachliwy synek- "tylko do Pani Zosi"
lub tabletki
3. Zam Panią od od początku i mojej pracy i Pani ("Hortex")
4. Wykonanie usługi -na długo
5. Same plusy


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Moje doświadczenie

Jesteś tym lekarzem?

Edytuj lub przejmij profil

Powiązane wyszukiwania