Adres

Najbliższy termin:

Pokaż kalendarz
Przyjmuję: dorosłych
Gotówka, Karta płatnicza
Szernera 3, Praga-Północ, Warszawa
Centrum Medyczne LUX MED - Warszawa (mapa)

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem


Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)

LUX MED


Brak informacji o usługach i ich cenach

Moje doświadczenie

Usługi i ceny

Konsultacja stomatologiczna

od 50 zł


Władysława Szernera 3, Warszawa

od 50 zł

Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Warszawa, ul. Szernera 3


Konsultacja protetyczna

od 50 zł


Władysława Szernera 3, Warszawa

od 50 zł

Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Warszawa, ul. Szernera 3

Opinie od pacjentów

4

Ogólna ocena
4 opinie

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
L
Użytkownik zweryfikowany

Zacznijmy od tego, że dr Zofia jest bardzo sympatyczną i troskliwą osobą. To była moja pierwsza wizyta u dentysty od b.długiego czasu - nie miałam problemów z zębami i panicznie bałam się dentystów. Pani doktor po fachowych oględzinach i ocenie powiedziała konkretnie co trzeba zrobić i od czego radzi zacząć. Tak więc po raz pierwszy miałam robione znieczulenie w zastrzyku i przeprowadzone leczenie w taki sposób, że wychodziłam z gabinetu z uśmiechem. Poza wspaniale uzupełnionym zębem, wyszłam od Pani doktor umówiona na kolejną wizytę i bogatsza w wiedzę jak prawidłowo mam zadbać o swoje zęby :)
Z ręką na sercu polecam!!


P
Użytkownik zweryfikowany

Spośród wielu stomatologów, z którymi miałem okazję się spotkać z perspektywy pacjenta p. dr Zofię Saczko Więczkowską oceniam możliwie najniżej. Przyczyną wspomnianej oceny jest wizyta odbyta w ramach posiadanego abonamentu w jednej z sieci medycznych. Główne zarzuty względem standardów oferowanych przez panią stomatolog wiążą się ze przebiegiem przeprowadzonej konsultacji:

1. Dla całej wizyty przewidziany został czas 30 minut, przy czym podjęte czynności względem zgłoszonego przeze mnie problemu zajęły niecałe 4 minuty. Po tym czasie padła propozycja umówienia się na wizytę prywatną i wykonania kosztującej znaczną sumę pieniędzy ‘koronki’. Dlaczego w pierwszej kolejności nie została zaproponowana czynność mogąca ‘uratować’ ząb, a wiążąca się z objętą abonamentem jego odbudową? Na tak postawione przeze mnie pytanie padła odpowiedź, że i tak niedługo wróciłbym z podobnym problemem więc nie opłaca się tego robić. Lepiej zgłosić się prywatnie i wydać 1000 zł (taka kwota została zaproponowana za wykonanie koronki prywatnie).

2. Druga wątpliwość wiąże się ze działaniem placówki i tutaj poprosiłem sieć medyczną o wyjaśnienie. Dlaczego bowiem po 4 minutach wizyty lekarz stomatolog nie zaproponowała usunięcia innych ze zgłoszonych przeze mnie uszkodzeń uzębienia, ewentualnie nie dokonała chociażby jego profilaktycznego przeglądu? Czekam na odpowiedź, czy wynikało to z przyjętych odgórnie standardów dla wizyt stomatologicznych, czy też całkowitego braku zaangażowania pani dr.

Nie odmówię jej oczywiście sympatycznej obsługi przy czym bardziej od nadmiaru wspomnianej przez innych oceniających ‘sympatyczności’ oczekuję od lekarza stomatologii rzetelnego podejścia do uzębienia zgłaszającej się na wizytę osoby.

Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz


L
Użytkownik zweryfikowany

Przemiła i przesympatyczna pani doktor,rozumie pacjenta,widzi co trzeba robic nic nie trzeba jej tlumaczyc


G

1. Przesympatyczna
2. Ma podejście do każdego klienta, mój strachliwy synek- "tylko do Pani Zosi"
lub tabletki
3. Zam Panią od od początku i mojej pracy i Pani ("Hortex")
4. Wykonanie usługi -na długo
5. Same plusy


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Moje doświadczenie

Jesteś tym lekarzem?

Edytuj lub przejmij profil