Moje doświadczenie
Adresy (2)
Wujaka 5, Widzew, 92-551 Łódź
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pomorska 106, Śródmieście, 91-402 Łódź
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja ginekologiczna (kolejna wizyta)
180 zł - 290 zł -
-
Konsultacja ginekologiczna (pierwsza wizyta)
180 zł - 290 zł -
-
Konsultacja położnicza (kolejna wizyta)
180 zł -
-
Konsultacja położnicza (pierwsza wizyta)
180 zł -
-
USG ginekologiczne
180 zł - 285 zł -
Opinie
4 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
O
Olena
Chciałabym wyrazić podziękowania Panu Doktorowi za profesjonalizm i dobre podejście na wizycie . To lekarz z ogromnym zaangażowaniem, a jednocześnie pełen empatii i zrozumienia.
Na pierwszej wizyty czułam się w pełni zaopiekowana - Pan Doktor odpowiada cierpliwie na każde zadawane pytanie i daje poczucie bezpieczeństwa.
Przyszłam po poleceniu i polecam innym z całego serca!
• SALVE Wujaka 5 • konsultacja ginekologiczna (kolejna wizyta) •
-
T
Tatiana K
Chciałabym serdecznie podziękować panu Wojciechowi za profesjonalną opiekę podczas mojej ciąży. Od pierwszej wizyty czułam się bardzo komfortowo i bezpiecznie. Doktor zawsze odpowiadał na moje pytania z cierpliwością i zrozumieniem, co bardzo mnie uspokajało. Gorąco polecam lekarza Zięba każdej przyszłej mamie!
• SALVE Wujaka 5 • Inny •
-
A
Antonina
Prowadzenie ciąży.Bardzo uważny lekarz. Zawsze wyjaśnia i odpowiada na wszystkie pytania.
Bardzo dziękuję.Polecam serdecznie
• SALVE Wujaka 5 • •
-
A
Alina
Serdecznie polecam Pana doktora , który prowadzi moją ciążę. Jestem bardzo zadowolona z opieki, jaką otrzymuję. Lekarz jest profesjonalny, zaangażowany i zawsze cierpliwie odpowiada na wszystkie moje pytania. Czuję się zaopiekowana i spokojna na każdym etapie ciąży. Wizyty przebiegają w miłej atmosferze, a każde badanie jest dokładnie tłumaczone. Dziękuję za wsparcie i troskę!
• SALVE Wujaka 5 • Inny •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Wojciech Zięba?Wojciech Zięba to w trakcie specjalizacji (ginekolog). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Wojciech Zięba oferuje usługi takie jak: konsultacja ginekologiczna (kolejna wizyta), konsultacja ginekologiczna (pierwsza wizyta), USG ginekologiczne, konsultacja położnicza (pierwsza wizyta), konsultacja położnicza (kolejna wizyta).
-
Gdzie Wojciech Zięba ma swój gabinet?Wojciech Zięba przyjmuje pod adresem:
- Wujaka 5 Łódź
- Pomorska 106 Łódź
-
Czy Wojciech Zięba przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Wojciech Zięba nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Wojciech Zięba umawia wizyty?Wojciech Zięba używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Wojciech Zięba?Wojciech Zięba może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Wojciech Zięba: co mówią pacjenci?4 osób dodało swoją opinię. Wojciech Zięba ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Wojciech Zięba?Wojciech Zięba nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.