Moje doświadczenie
Zakres porad
- Neurologia
Główne obszary pomocy
- Bóle głowy
- Zawroty głowy
- Choroby neurologiczne
- Stwardnienie rozsiane
- Migrena
Pacjenci których przyjmuję
Rodzaje konsultacji
Adresy (4)
Aleja Powstańców Wielkopolskich 33a, 70-111 Szczecin
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Aleja Bohaterów Warszawy 42, Turzyn, 70-342 Szczecin
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Aleja Piastów 30, 71-064 Szczecin
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Aleja Piastów 30, Nowe Miasto, 71-064 Szczecin
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja neurologiczna
Od 300 zł -
-
Konsultacja neurologiczna FFS
Od 300 zł -
Opinie
18 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
M
M.B
Szczegółowy wywiad i bardzo empatyczna Pani doktor. Wszystko co budziło moją wątpliwość wytłumaczone. Super.
• Centrum Medyczne EuroMedis • Konsultacja neurologiczna •
-
M
Małgorzata
Bardzo kompetentna i przyjazna pani doktor. Szczegółowe badanie.
• Centrum Medyczne EuroMedis • •
-
G
Gosia Zalewska
Pani doktor jest cudowną osobą. Wszystko bardzo dokładnie wytłumaczyła. Przeprowadziła szczegółowe badanie. Miła kobieta która nie spieszyła się tylko wszystko było na spokojnie.
• Centrum Medyczne EuroMedis • •
-
Y
Yahor
Jestem bardzo zadowolony z wizyty. Podejście do pacjenta, fachowość, przyjazność - na najwyższym poziomie. Dziękuję, Pani Doktor!
• Centrum Medyczne EuroMedis • •
-
M
Mateusz
Pełne zaangażowanie. Przyjazna atmosfera. Punktualnie.
• Centrum Medyczne EuroMedis • •
-
S
Sabina
Polecam z czystym sumieniem Panią Doktor jest bardzo rzeczowa,wszystko konkretnie wyjaśni,wysłucha i wdroży odpowiednie leczenie a także lekarz który uśmiecha się do ludzi a nie krzywo patrzy tak jak miał by ochotę zadać pytanie co ja tu chcem od niego,gorąco polecam Panią Doktor
• Centrum Medyczne EuroMedis • •
-
Gosia
Niestety, wizyta nie spełniła moich oczekiwań. Lekarka negowała wszystkie wcześniejsze zalecenia innych specjalistów, nie proponując jasnej alternatywy. Podważała konieczność badań, które wcześniej mi zalecono, oraz skuteczność leków, które mi pomagały. Nie spojrzała na RTG odcinka szyjnego, twierdząc, że to nie ma znaczenia, mimo że moje objawy mogły na to wskazywać. Cała rozmowa była prowadzona w sposób bardzo kategoryczny, bez otwartości na moje pytania i obawy. Wyszłam z wizyty bardziej zdezorientowana niż przed nią. Liczyłam na rzeczową analizę mojego przypadku, ale zamiast tego czułam się, jakbym musiała się tłumaczyć z wcześniejszych diagnoz i leczenia. Nie kwestionuję kompetencji lekarki, ale podejście do pacjenta pozostawia wiele do życzenia.
• Dom Lekarski Centrum Medyczne • Konsultacja neurologiczna •
lek. Roksana Lamorska
Dziękuję za Pani opinię. Bardzo mi przykro, że konsultacja nie spełniła Pani oczekiwań, ponieważ bardzo staram się, by każda wizyta była dla pacjenta wartościowa i przebiegała w atmosferze wzajemnego zrozumienia. Prowadziłam rozmowę w zwięzły sposób, ponieważ z uwagi na Pani spóźnienie chciałam dokonać pełnej analizy problemu, szanując czas innych czekających pacjentów. Moje sugestie na temat wcześniejszych zaleceń innych lekarzy wynikały z tego, że nie mieli oni pełnego obrazu Pani stanu zdrowia i w trosce o jak najlepsze poprowadzenie dalszej diagnostyki i leczenia zwróciłam uwagę na kwestie warte ponownej oceny. Po przeanalizowaniu wszystkich istotnych aspektów przedstawiłam dalszy tok postępowania i odpowiedziałam na Pani dodatkowe pytania, jeśli jednak nadal czuła się Pani zdezorientowana to najodpowiedniejszym działaniem byłoby zasygnalizowanie mi tego faktu, tak bym mogła rozwiać wątpliwości w trakcie wizyty.
Mam nadzieję, że Pani problemy zdrowotne zostaną rozwiązane, w razie ponownej potrzeby konsultacji służę pomocą.
-
N
Nikola
bardzo miła i przyjazna pani, wszystko wyjaśniła i odpowiedziała na każde pytanie bez oceniania:)
• Centrum Medyczne EuroMedis • •
-
A
Agnieszka
Bardzo pozytywnie oceniam wizytę, uzyskałam wszystkie interesujące mnie informacje. Pani lekarz rzeczowa, zainteresowana pacjentem, o wysokiej kulturze osobistej, komunikatywna. Po wizycie, wiem co robić dalej.
• Dom Lekarski Centrum Medyczne • Konsultacja neurologiczna •
-
A
at
szkoda pieniędzy, które zapłacił za wizytę, a lek przeciwbólewa i w biedronce można kupić
• Dom Lekarski Centrum Medyczne • Konsultacja neurologiczna •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Roksana Lamorska?Roksana Lamorska to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Roksana Lamorska oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, Konsultacja neurologiczna FFS.
-
Gdzie Roksana Lamorska ma swój gabinet?Roksana Lamorska przyjmuje pod adresem:
- Aleja Bohaterów Warszawy 42 Szczecin
- Aleja Piastów 30 Szczecin
- Aleja Powstańców Wielkopolskich 33a Szczecin
- Aleja Piastów 30 Szczecin
-
Czy Roksana Lamorska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Roksana Lamorska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Roksana Lamorska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Roksana Lamorska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Roksana Lamorska?Języki, których używa Roksana Lamorska to angielski.
-
Jak Roksana Lamorska umawia wizyty?Roksana Lamorska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Roksana Lamorska?Roksana Lamorska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Roksana Lamorska: co mówią pacjenci?18 osób dodało swoją opinię. Roksana Lamorska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Roksana Lamorska?Roksana Lamorska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.