Adres

ul. Żeromskiego 1 lokal 8, Bielany, Warszawa
Renata Molesztak psycholog, psychoterapeuta, trener

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Gotówka, Przelew na konto, Karta płatnicza

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychoterapeutów w pobliżu

Moje doświadczenie

O mnie

KONTAKT: Proszę o kontakt bezpośredni: rm@renatamolesztak.com Psycholog, psychoterapeuta (certyfikat psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego PTTPB...

Zobacz pełen opis

Leczone choroby

  • bulimia
  • stres
  • zespół stresu pourazowego
Pokaż wszystkie leczone choroby

Usługi i ceny

Badania psychologiczne


ul. Żeromskiego 1 lokal 8, Warszawa

Brak informacji o cenie

Renata Molesztak psycholog, psychoterapeuta, trener


Psychoterapia


ul. Żeromskiego 1 lokal 8, Warszawa

Brak informacji o cenie

Renata Molesztak psycholog, psychoterapeuta, trener


Psychoterapia dzieci


ul. Żeromskiego 1 lokal 8, Warszawa

Brak informacji o cenie

Renata Molesztak psycholog, psychoterapeuta, trener


Psychoterapia grupowa


ul. Żeromskiego 1 lokal 8, Warszawa

Brak informacji o cenie

Renata Molesztak psycholog, psychoterapeuta, trener


Psychoterapia indywidualna


ul. Żeromskiego 1 lokal 8, Warszawa

od 150 zł

Renata Molesztak psycholog, psychoterapeuta, trener


Psychoterapia online


ul. Żeromskiego 1 lokal 8, Warszawa

Brak informacji o cenie

Renata Molesztak psycholog, psychoterapeuta, trener


Psychoterapia rodzinna


ul. Żeromskiego 1 lokal 8, Warszawa

Brak informacji o cenie

Renata Molesztak psycholog, psychoterapeuta, trener


Psychoterapia uzależnień


ul. Żeromskiego 1 lokal 8, Warszawa

Brak informacji o cenie

Renata Molesztak psycholog, psychoterapeuta, trener


Warsztaty psychologiczne


ul. Żeromskiego 1 lokal 8, Warszawa

Brak informacji o cenie

Renata Molesztak psycholog, psychoterapeuta, trener

Opinie

Jesteś po wizycie u tego specjalisty?

Podziel się wrażeniami! Przyszli pacjenci pewnie tu zajrzą i będą Ci wdzięczni.

Zostaw swoją opinię

Odpowiedzi na pytania

4 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl


  • Zawsze byłam radosną, bardzo otwartą i energiczną dziewczyną, lecz ostatnie miesiące coraz bardziej jestem zamknięta w sobie, nie odczuwam radości, nie mam na nic energii ani siły. Zaczęły się problemy ze snem i z kontaktami z innymi. Pojawiły się też myśli samobójcze, myślałam w jaki sposób bym to zrobiła itd.
    Inni nie widzą tego że coś sie dzieje ponieważ gdy wychodzę poza swój pokój zachowuję sie tak gdyby nigdy nic sie nie stało, że nie mam problemów i że wszystko jest dobrze. Wiem że potrzebuję pomocy ale nie potrafię o nią poprosić. Bardzo proszę o odpowiedź jak sie przełamać żeby sobie pomóc i co mam zrobić.

    Objawy, które Pani opisuje mogą świadczyć o depresji. Być może mogłaby Pani jeszcze trochę wytrzymać, ale po co? Terapia poznawczo-behawioralna jest skuteczna w leczeniu depresji. Proszę spróbować wykonać jeden krok - telefon do terapeuty. Terapia to nie tylko leczenie, ale też wspaniała przygoda odkrywania siebie.

    mgr Renata Molesztak

  • Zaczelam nowa prace.Praca o której marzylam.Studio kuchenne.W pracy mam nacisk na sprzedaż przez kierownika.Ogolnie moja pierwsza praca z klientem. Potrzebna duża wiedza w zakresie projektowania. Doprowadzialm sie do stanów lekowych, budze się o 3 w nocy, i mam natlok mysli czy sobie poradzę. Do pracy jade bardzo zestresowana. Ogólnie nie mam żadnych używek ale zaczęłam podpalac papierosy. Sa to ciężkie chwile dla mnie.

    Dzień dobry
    Zaczęła Pani nowa pracę, dlatego lęk jest bardzo naturalny w takiej sytuacji. Czasami wydaje nam się, że robiąc to, co kochamy, nie będziemy czuli lęku, ale tak nie jest. Umysł człowieka nową sytuację, a szczególnie ważna dla nas, zawsze odbiera jako zagrożenie. Z czasem się oswaja i jest lepiej. Walka z lękiem i myśleniem, na przykład rozmyślanie: ”nie chcę się tak czuć”, „muszę coś zrobić, żeby przestać się bać” sprawia, że efekt jest odwrotny- zaczynamy analizować, krytykować się i poziom leku zwiększa się. Wtedy pojawiają się myśl: „zwariuję od tego myślenia”.

    Dobrze by było gdyby poszukała Pani swojego sposobu na zrelaksowanie po pracy- spacer, sport, joga, albo przynajmniej kilka chwil z uważnym oddychaniem- kilka wdechów i wydechów (np.: 3sek. wdech - 0,5 sek. pauza- 6 sek. wydech - 0,5 sek pauza). Czy słyszała Pani o mindfulness/uważności? Jest to pomocna technika między innymi na natłok myśli.

    Jeśli to nie wystarczy, warto rozważyć terapię, żeby przyjrzeć się Pani przekonaniom dotyczącym siebie, innych, świata i poszukać optymalnych sposobów na radzenie sobie w stresujących sytuacjach.

    Pozdrawiam serdecznie

    mgr Renata Molesztak

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie

O mnie

KONTAKT: Proszę o kontakt bezpośredni: rm@renatamolesztak.com Psycholog, psychoterapeuta (certyfikat psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego PTTPB...

Zobacz pełen opis

Leczone choroby

  • bulimia
  • stres
  • zespół stresu pourazowego
Pokaż wszystkie leczone choroby

Specjalizacje

  • Psychoterapia