Moje doświadczenie



Obecenie przyjmuje w gabinetach w Centrum Medycznym GlivClinic w Gliwicach i Katowicach oraz Centrum Ibismed w Zabrzu.
Zakres porad
- Reumatologia
Adresy (11)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja reumatologiczna • 270 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna (opis) • 240 zł
Konsultacja reumatologiczna (opis) • 273 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja reumatologiczna • Od 273 zł
Konsultacja reumatologiczna (kolejna wizyta) • Od 273 zł
Konsultacja reumatologiczna (pierwsza wizyta) • Od 273 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja reumatologiczna • 269 zł
NIP
Adres firmy
Centrum Medyczne GLIVCLINIC
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 150 zł
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Konsultacja reumatologiczna
Konsultacja internistyczna
Konsultacja online
Konsultacja reumatologiczna (kolejna wizyta)
Konsultacja reumatologiczna (pierwsza wizyta)
+ 1 usługa
W jaki sposób ustalane są ceny?
246 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Magda
Pani Doktor bardzo dokładnie wszystko tłumaczy i bardzo miło odnosi się do pacjentów
N
Zdecydowanie odradzam wizytę u tej lekarki. Wzięła 270 zł za to, żeby spisać moje objawy, spojrzeć na palec i wypisać listę badań — bez jakichkolwiek wyjaśnień, bez diagnozy, bez planu leczenia.
W gabinecie była tylko zwykła leżanka, a nie zauważyłam żadnego diagnostycznego sprzętu —ani urządzenia do USG,ani innych narzędzi
Na moje pytanie, co to może być chociaż wstępnie, usłyszałam z oburzeniem: „No skąd ja mam wiedzieć, najpierw muszę mieć wyniki.” Zero prób wytłumaczenia czegokolwiek, jakby rozmowa z pacjentem była dla niej stratą czasu. Oczekiwałam, że lekarz wyjaśni, co podejrzewa, dlaczego akurat te badania, co dalej — dostałam tylko suchą kartkę i tyle.
Kiedy zapytałam, co robić z bólem do czasu kolejnej wizyty, usłyszałam: „Trzeba jakoś wytrzymać, nie obetniemy przecież palca.” — powiedziane z uśmiechem. Dopiero po moim oburzeniu wypisała receptę.
Wyszłam z poczuciem, że lekarce absolutnie nie zależy — zero empatii, zero zaangażowania, zero pomocy. Tylko kasa i „do widzenia”.
Ewelina Kurzanowska
Bardzo przemiła Pani doktor, taka ciepła osoba aż miło się robi od samego przekroczenia progu gabinetu pierwsza wizyta, a już jej zaufałam.
D
Pani doktor jest bardzo dokładna i szczegółowo analizuje wyniki badań aby postawić trafna diagnozę. Polecam w 100%
Urszula
To dopiero moja druga wizyta ale Pani Doktor sprawia wrażenie kompetentnej i przyjaznej osoby :)
Barbara
Pani doktor bardzo szczegółowo przeprowadziła wywiad, wyjaśniła problem, wskazała ścieżkę leczenia. Miła i empatyczna
Aleksandra
To już moja piąta wizyta, która przebiegła w bardzo miłej atmosferze, jak wszystkie pozostałe. Pani Doktor jest bardzo sympatyczna i cierpliwa, a przy tym bardzo wnikliwa, kieruje na dodatkowe badania i szczegółowo wyjaśnia plan leczenia. Czuję, że jestem w dobrych rękach. Bardzo dziękuję i tym samym polecam Panią Monikę.
Dżesika
Szczegółowe wyjaśnienia, profesjonalne podejście i miła atmosfera. Polecam serdecznie!
M.K.
Wizyta, po której pacjent nie musi się zastanawiać: "ale o co właściwie chodzi...". Pani doktor cierpliwie wszystko tłumaczy, zleca dużo badań (co się chwali) przed wdrożeniem leku. Do tego jest sympatyczną osobą
Kas
Po pierwszej wizycie jestem bardzo zadowolona oby lek zadziałał
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Monika Kołodziej?Monika Kołodziej to internista, reumatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Monika Kołodziej oferuje usługi takie jak: konsultacja internistyczna, konsultacja reumatologiczna, konsultacja reumatologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja reumatologiczna (kolejna wizyta), telekonsultacja reumatologiczna, konsultacja online.
-
Gdzie Monika Kołodziej ma swój gabinet?Monika Kołodziej przyjmuje pod adresem:
- Stefana Batorego 1 Knurów
- Kazimierza Wielkiego 13 Knurów
- Kolejowa 28 Bukowno
- Tadeusza Banachiewicza 11 Zabrze
- Dworcowa 60 Gliwice
- DL PIANO Segment C - Wrocławska 54 Katowice
- Księdza Alojzego Koziełka 8 Knurów
- Stamina Dworcowa 60H Gliwice
- ks. Henryka Jośki 42 Rybnik
- Stefana Batorego 1 Knurów
-
Czy Monika Kołodziej przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Monika Kołodziej oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Monika Kołodziej akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Monika Kołodziej to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Monika Kołodziej?Języki, których używa Monika Kołodziej to angielski.
-
Jak Monika Kołodziej umawia wizyty?Monika Kołodziej używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Monika Kołodziej?Monika Kołodziej może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Monika Kołodziej: co mówią pacjenci?246 osób dodało swoją opinię. Monika Kołodziej ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Monika Kołodziej?Monika Kołodziej nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.