Moje doświadczenie
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
- Periodontologia
Główne obszary pomocy
- Choroby dziąseł
- Bruksizm
- Ruchomość zębów
- Ubytki zębów
- Próchnica
- +25 a11y_sr_more_diseases
Rodzaje konsultacji
Adres
Słowackiego 71/2, 80-257 Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 300 zł -
-
Leczenie ozonem
Od 500 zł -
-
Usuwanie kamienia nazębnego
Od 450 zł -
-
Resekcja korzeni zębów
Od 1 500 zł -
-
Protezy
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
12 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
M
Maciej Blonka
Czasu by zabrakło żeby wszystko opisać.Ktoś ma problem mały średni duży ,naprawdę Dr Madalińska z zespołem robi mega robotę ,sprawy niemożliwe stają sie możliwe.od 10l korzystam z usług i nie jestem łatwym przypadkiem.Pani Dr dziękuję i polecam
• FAN-DENT Centrum Stomatologii i Periodontologii • Konsultacja chirurgiczna •
-
C
CELINA
Serdecznie dziękuję za szybką reakcją związaną z ekstrakcją ósemki.
Żadnych komplikacji, bez środków przeciwbólowych, bez zimnych okładów.• FAN-DENT Centrum Stomatologii i Periodontologii • Konsultacja periodontologiczna •
lek. dent. Magdalena Pawelczyk-Madalińska
Bardzo serdecznie dziękuję za tak miłą opinię w imieniu całego zespołu :)
-
M
Małgorzata Koper
Do Dr Madalińskiej trafiłam z komplikacjami po złym leczeniu ortodont. Wizyta ta była moja ostatnia nadzieją na poprawę stanu mojej jamy ustnej.Trudno wyrazić słowami moją wdzięczność dla Pani Dr. Zaangażowanie, troska,ogromna empatia z jaką spotkałam sie pierwszy raz w życiu u lekarza.Szczegółowy wywiad, dokładne badanie, niesamowite podejście do Pacjenta.Widać u Doktor duże doświadczenie, opanowanie i spokój . Serdecznie i szczerze polecam Panią Doktor każdemu Kto mierzy się z problemami w jamie ustnej.
Miałam rownież przeprowadzony zabieg higienizacji- nigdy wcześniej nie miałam tak dokladnego zabiegu higieny.Pani higienistka poświeciła dużo czasu i uwagi moim zębom, bez pośpiechu i ze szczególną dokładnością doprowadziła moje zęby do porządku.
Niesamowite miejsce, wspaniały personel, Panie na recepcji przemiłe, z wielką cierpliwością i serdecznością odpowiadają na wszystkie dręczące pytania.
Bardzo dziękuję Pani Doktor i pozostałym Paniom za całą pracę jaką wykonują• FAN-DENT Centrum Stomatologii i Periodontologii • Konsultacja periodontologiczna •
lek. dent. Magdalena Pawelczyk-Madalińska
Bardzo serdecznie dziękuję za tak miłą opinię w imieniu swoim i całego zespołu
-
S
Sylwia
Jestem w szoku, wizyta była gorsza niż na NFZ a kosztowała 300zł. Pani doktor Madalińska ledwo zajrzała mi w uzębienie gdzie nawet nie zauważyła mojego zęba zrośniętego. Trwało to mniej niż 5 min. Kazała wyrwać ósemki (nawet nie powiedziała czy wszystkie), odbudować dziąsła i ortodoncja i żebym udała się do recepcji. W recepcji poprosiłam o konkretny plan działania a recepcjonistka wzruszyła ramionami i kazała iść do Pani doktor. Pani Madalińska oczywiście nic takiego nie zrobiła, powiedziała tylko to tak wszystkie ósemki trzeba wyrwać i tyle... Zero zainteresowania, zero profesjonalizmu, chyba na NFZ bardziej zainteresowani by byli, zero planu działania...Nie polecam
• FAN-DENT Centrum Stomatologii i Periodontologii • Konsultacja periodontologiczna •
FAN-DENT Centrum Stomatologii i Periodontologii
No, nie do końca chyba tak wyglądała wizyta, nie mogę wchodzić w szczegóły...Chyba nie wszystko Pani zapamiętała. Ocena zdjęcia rentgenowskiego i jego analiza, którą przeprowadziłam wcześniej a także zapoznanie się z wynikami badań laboratoryjnych, które przekazała Pani niepełne taż należą do czasu konsultacji, tego Pani nie zauważyła. Przykro mi, że tyle kolejnych rzeczy powinna Pani zrobić, z czego nie jest Pani zadowolona i stąd może żal. Konsultacja w tej sprawie, z którą Pani sie zgłosiła kosztuje 300 zł i u jednego Pacjenta badanie trwa dłuzej, a u innego, gdzie sprawa jest oczywista krócej, a jeszcze będę oceniała i opisywała Pani wyniki badań jak do mnie trafią. Odpowiem też mailowo, czy pozwalają one na przeprowadzenie zaplanowanego leczenia. Jeśli mam coś powtórzyć, to chętnie to zrobię. Potwierdzała Pani podczas wizyty mój tok myślenia i zadawała Pani pytania kilkukrotnie i na każde z tych pytań odpowiedziałam. Konsultacja w Pani sprawie jest dla mnie prosta, zauważyłam zrośnięty ząb, ale była Pani tak zdenerwowana, że zapomniała Pani chyba o rozmowie, którą przeprowadziłyśmy w gabinecie rtg, gdzie po raz trzeci powtórzyłam kolejność działań, bo i za pierwszym i za drugim razem jak mówiłam, miała Pani wątpliwości, a o tym, że trzeba usunąć wszystkie ósemki mówiłam chyba 3 razy. Podałam też kolejność działań, ale o tym nie będę pisała na forum. Recepcjonistka nie mogła być może na wszystkie Pani pytania odpowiedzieć, bo nie miała jeszcze pełnego opisu konsultacji. Właśnie go robiłam, dlatego ponownie rozmawiałyśmy, gdy po raz kolejny ogladałam Pani rtg w pracowni rtg na innym monitorze. Plan działania otrzymała Pani, jeśli miałam go napisać, to trzeba było mi to powiedzieć. Spytałam, czy wszystko jasne, odpowiedziała Pani, że wie, że powinna Pani najpierw usunąć wszystkie zęby ósme, więc założyłam, że już wszystko jest jasne. Na maila powinna Pani dostać dziś lub jutro wskazania pozabiegowe i skierowanie na badania laboratoryjne wymagane do kolejnego etapu działań, jeśli Recepcjonistka zapomniała je Pani wręczyć, choć miała przekazaną taką informacje przeze mnie. Przykro mi, że poruszyła Panią zachowanie Recepcjonistki, sprawdzę jutro monitoring i napewno zwrócę uwagę, jeśli rzeczywiście potraktowała Panią nieuprzejmie. przykro mi, że się nie zrozumiałyśmy, bo nie mam i nigdy nie miałam intencji zbywania kogokolwiek. Dla Pani była przeznaczona wizyta godzinna, ale nie było potrzeby na tym etapie nic wiecej oceniać, bo wszystko dla mnie było jasne, wiedziałam co powinna Pani zrobić i to Pani przekazałam. Pozdrawiam.
-
M
Marek
Do dr Madalińskiej trafiłem po leczeniu ortodontycznym w wyniku którego doznałem rozległych uszkodzeń struktur kostnych i tkanek przyzębia. Była trzecim periodontologiem i zarazem ostatnim, w którym pokładałem nadzieję na naprawienie mojego przypadku. Profesjonalizm, ogromna wiedza i rzeczowa diagnoza, z tym spotkałem się podczas pierwszej wizyty. Doktor w szczegółach opisała mój stan zdrowia i omówiła kroki niezbędne do poprawienia sytuacji. Jestem kilka miesięcy po zabiegu pokrywania recesji dziąsłowych. Nie byłem łatwym przypadkiem, bo korzenie zębów miałem odkryte w całości, a zęby wychylone do przodu. Mimo to doktor bardzo dobrze poradziła sobie z przeprowadzeniem zabiegu i zabezpieczyła najbardziej narażone tkanki. Obecnie jestem na etapie konsultacji w celu przeprowadzenia operacji ortognatycznej. Jeżdżąc do najlepszych klinik stomatologicznych w kraju i mając porównanie uważam, że kompetencji doktor nie powstydziła by się żadna z nich. Pozdrawiam doktor i cały zespół Fan-Dent.
• FAN-DENT Centrum Stomatologii i Periodontologii • Konsultacja periodontologiczna •
lek. dent. Magdalena Pawelczyk-Madalińska
Bardzo serdecznie dziękuję za tak budujące słowa, dodają mi chęci do pracy :). Serdecznie pozdrawiam M.P-M,
-
M
M.D.
Brak profesjonalizmu w zakresie obsługi pacjenta. Wizyta była opóźniona ponad 30 minut. Zostałam poinformowana, że pacjent MOŻE zabrać na wizytę wyniki morfologii oraz zdjęcie pantomograficzne- nigdzie nie było informacji o obowiązku ani dodatkowych kosztach związanych z wykonaniem zdjęcia podczas wizyty. Recepcjonistka bardzo niemiła. Nie przekazała również moich wyników badań lekarzowi- natomiast od Pani Doktor usłyszałam, że to ja powinnam ją poinformować o tym, że wysyłałam wyniki badań dwukrotnie- na znanym lekarzu oraz na maila. Płacąc 280 zł za konsultacje wymagałabym chociaż tego, aby lekarz zainteresował się jakie dokumenty załączyłam przed wizytą. Nie spotkałam się nigdy z tak niemiłym lekarzem- według mnie pacjent nie jest odpowiedzialny za informowanie lekarza o kwestiach organizacyjnych w gabinecie danego lekarza. Pacjent powinien być informowany o kosztach i przebiegu leczenia na każdym etapie. Próby usuwania mojej opinii nie świadczą najlepiej o lekarzu.
• FAN-DENT Centrum Stomatologii i Periodontologii • Konsultacja periodontologiczna •
lek. dent. Magdalena Pawelczyk-Madalińska
Niestety opóźnienia pomimo naszych jak najlepszych intencji się zdarzają w każdym lekarskim gabinecie zabiegowym i to nie powinno nikogo dziwić. Są pacjenci, którzy wymagają więcej czasu pracy lekarza i to też nie powinno dziwić. Lekarz nie rejestruje pacjentów, a robi to Recepcjonistka, która przekazuje wszystkie potrzebne informacje. Niestety nie zawsze, nawet podczas rozmowy w cztery oczy wszystko jesteśmy w stanie zapamiętać i zrozumieć. Na konsultacje pacjent powinien przynieść całą dostępną dokumentację dotyczącą swojego zdrowia do każdego specjalisty, bo inaczej nie można przeprowadzić dobrej konsultacji. Trudno wymagać, aby za procedury nikt nie zapłacił. Nasz gabinet oferuje procedury i wizyty płatne, nie ma dofinansowań z NFZ, a wyposażenie i utrzymanie gabinetu oraz pensje personelu kosztują. Pacjent za swoją pracę w miejscu zatrudnienia też oczekuje zapłaty i dziwię się, że są tu jakieś wątpliwości dotyczące konieczności ponoszenia opłat za wykonane czynności i badania. Przykro mi, że tak odebrana została nasza chęć profesjonalnej pomocy, ale najwyraźniej nie jest Pan/Pani, bo nie było tu odważnego aby podać swoje dane, gotowy/a na naszą współpracę. Życzymy dużo zdrowia i radości z życia. Zespół FAN-DENT
-
P
Pacjent
Jestem po dwóch zabiegach u Pani Doktor. tj. przeszczep tkanki łącznej i dekortykacja. Oba zabiegi były dla mnie przerażające, szczególnie po tym co zobaczyłam w internecie (jeśli kogoś czeka taki zabieg to niech nie sprawdza u "wujka Google" jak takowy miałby wyglądać, bo to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością) niepotrzebnie się stresowałam, oba zabiegi u Pani Doktor przebiegły szybko, bezstresowo, bez bólu. Zabieg dekortykacji był wykonywany nowoczesną technologią przez dziąsło (chyba jakimś laserem) a nie z nacinaniem dziąseł tak jak było przedstawiane to w internecie.
Tak więc polecam!• FAN-DENT Centrum Stomatologii i Periodontologii • Inny •
-
A
Adriana Frankowska
Szukałam w trójmieście specjalisty od chorób jamy ustnej, który będzie w stanie rzetelnie ocenić zmianę na języku, która była powodem wizyty. Przyszłam bardzo zestresowana, pani doktor już po wstępnych oględzinach wiedziała co mi jest, zaprosiła na fotel i z dokładnością przeprowadziła badanie. Zważając również na moją sytuację życiową doktor okazała zrozumienie i wsparcie. Dotychczas nie spotkałam tak miłej osoby, która tak bardzo chciała pomóc. Polecam z całego serca
• FAN-DENT Centrum Stomatologii i Periodontologii • leczenie chorób błony śluzowej jamy ustnej •
-
Ewa ze Słupska
Zanim trafiłam do Specjalistycznego Centrum Stomatologicznego Fan-Dent, wędrowałam po licznych placówkach w poszukiwaniu pomocy w leczeniu schorzenia błony śluzowej jamy ustnej. Dopiero dr. Pawelczyk-Madalińska z ogromnym zaangażowaniem rozpoczęła u mnie laseroterapię stosując nowoczesne metody leczenia. W chwili obecnej widoczna jest poprawa, a ja jestem szczęśliwą pacjentką pełną nadziei na wyleczenie. Doktor Pawelczyk-Madalińska jest lekarzem z ogromną wiedzą i doświadczeniem, specjalistą bardzo kompetentnym z profesjonalnym podejściem do pacjenta. Serdecznie polecam.
• FAN-DENT Centrum Stomatologii i Periodontologii • Leczenie periodontyczne •
-
T
Tomek
Pani dr Madalińska jest b dobrym fachowcem i do tego bardzo sympatycznym, ciepłym lekarzem. Pomogła mi w trudnym stanie paradontozy i jestem u niej w leczeniu - widzę dużą poprawę. Stosuję się do jej zaleceń i wszystko funkcjonuje znacznie lepiej, niż to było poprzednio. Polecam :)
• • •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Magdalena Pawelczyk-Madalińska?Magdalena Pawelczyk-Madalińska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Magdalena Pawelczyk-Madalińska oferuje usługi takie jak: Wybielanie zębów, protezy, usuwanie kamienia nazębnego, piaskowanie, leczenie ozonem, leczenie chorób dziąseł, licówki, badania histopatologiczne, pokrycie recesji, resekcja korzeni zębów.
-
Gdzie Magdalena Pawelczyk-Madalińska ma swój gabinet?Magdalena Pawelczyk-Madalińska przyjmuje pod adresem:
- Słowackiego 71/2 Gdańsk
-
Czy Magdalena Pawelczyk-Madalińska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Magdalena Pawelczyk-Madalińska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Magdalena Pawelczyk-Madalińska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Magdalena Pawelczyk-Madalińska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Magdalena Pawelczyk-Madalińska?Języki, których używa Magdalena Pawelczyk-Madalińska to angielski, rosyjski.
-
Jak Magdalena Pawelczyk-Madalińska umawia wizyty?Magdalena Pawelczyk-Madalińska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Magdalena Pawelczyk-Madalińska?Magdalena Pawelczyk-Madalińska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Magdalena Pawelczyk-Madalińska: co mówią pacjenci?12 osób dodało swoją opinię. Magdalena Pawelczyk-Madalińska ma średnią ocen 3.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Magdalena Pawelczyk-Madalińska?Magdalena Pawelczyk-Madalińska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.