Witaj na moim profilu!
Nazywam się Joanna Struczyńska i jestem psychoterapeutką w trakcie kształcenia w akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne Szkole Psychoterapii “Dialog”. Pracuję w nurcie integracyjno - systemowym.
Wcześniej, ukończyłam 5-letnie studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie SWPS oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim z Pedagogiki ogólnej.
Jestem członkinią Warszawskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (PTP).
W trakcie kilkunastu lat pracy zawodowej zdobywałam doświadczenie jako wychowawca, nauczyciel współorganizujący proces kształcenia, pedagog i psycholog. Współpracowałam z placówkami opiekuńczo-wychowawczymi oraz prywatnymi ośrodkami psychoterapeutycznymi. Odbyłam również szereg praktyk m.in. w Ośrodku Adopcyjno-Opiekuńczym Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Warszawie, Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy czy Fundacji Bullerbyn Na Rzecz Wspólnoty Dzieci i Dorosłych.
Pracowałam jako wychowawca, pedagog, psycholog i nauczyciel współorganizujący proces kształcenia – głównie z osobami neuroatypowymi. Prowadziłam także wsparcie psychologiczne w prywatnej poradni. Te doświadczenia utwierdziły mnie w przekonaniu, że w pracy terapeutycznej najważniejsze jest indywidualne podejście i stworzenie prawdziwego SPOTKANIA – opartego na zrozumieniu, akceptacji i szacunku. To właśnie autentyczna relacja otwiera drogę do zaufania, zaangażowania i oczekiwanej zmiany.
W moim gabinecie staram się budować przestrzeń, w której każdy może poczuć się bezpiecznie, nieoceniany i zaopiekowany. Szanuję różnorodność wartości i autonomię drugiej osoby – to klient decyduje, w jakim tempie i jak głęboko chce wpuścić terapeutę do swojego świata. Wierzę, że każdy z nas ma w sobie moc do zmiany i pokierowania swoim życiem w stronę, której naprawdę pragnie.
Pracuję z osobami dorosłymi, które:
doświadczają stresu, lęku, obniżonego nastroju lub braku motywacji,
zmagają się z niskim poczuciem własnej wartości i trudnościami w stawianiu granic,
poszukują przyczyn powtarzających się niepowodzeń i trudności,
czują się samotne lub niezrozumiane przez innych,
przechodzą przez kryzysy, stratę czy żałobę,
mierzą się z wysoką wrażliwością,
pragną poprawić jakość swojego życia i relacji z innymi.
Zapraszam także młodzież od 13. roku życia (także neuroatypową) wraz z opiekunami – oferując wsparcie w rozwoju kompetencji społecznych i emocjonalnych.
Zapraszam serdecznie!