Moje doświadczenie
Usuwanie znamion, kaszaków, tłuszczaków, blizny, opracowywanie ran - słowem chirurgia w zakresie skóry może być pasją.
Nazywam się Jacek Sroczyński, jestem chirurgiem, absolwentem Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w którego klinkach kształciłem się i doktoryzowałem.
Doświadczenie zdobywałem w Klinice Chirurgii Klatki Piersiowej, Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii, Śląskim Centrum Chorób Serca, ostrych dyżurach oraz poradniach chirurgicznych.
Leczę z empatią i zaangażowaniem.
Zakres porad
- Chirurgia ogólna
Główne obszary pomocy
- Choroby chirurgiczne
- Zmiany skórne
- Znamiona
- Włókniaki
- Tłuszczaki
- +14 a11y_sr_more_diseases
Adresy (4)
Bolesława Chrobrego 29, 40-881 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Graniczna 54, 40-018 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Jana Kilińskiego 166, Tysiąclecie, 42-218 Częstochowa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Średnia 12, 42-221 Częstochowa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja chirurgiczna
Od 200 zł -
-
Leczenie stopy cukrzycowej
-
-
Usuwanie znamion, tłuszczaków, kaszaków, włókniaków
Od 600 zł -
-
Usuwanie znamion skórnych
Od 600 zł -
-
Usuwanie zmian skórnych
Od 600 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
82 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
A
Antoni
Zależało mi na szybkim terminie, bo zmiana zaczęła się drażnić od ubrania. Udało się umówić konsultację i zabieg bez wielkiej zwłoki, wszystko było zrobione profesjonalnie polecam
• Centrum Medyczne Galmedic • Konsultacja chirurgiczna •
-
M
Michał Olszewski
Przyszedłem z brodawką, która zaczęła przeszkadzać przy goleniu. Zabieg był szybki, znieczulenie działało ok, kontrola gojenia też przebiegła bez problemu.
• Centrum Medyczne Galmedic • usuwanie brodawek •
-
M
Marek
Wyszedłem z gabinetu po 20 minutach z usuniętą zmianą i zaleceniami, zero czekania w kolejce. Dr Sroczyński pracuje sprawnie i konkretnie.
• Centrum Medyczne Galmedic • usunięcie znamienia, brodawki •
-
A
Anna
Zabieg został wykonany z najwyższą starannością. Pan Doktor szczegółowo wytłumaczył mi każdy etap, dzięki czemu czułam się bezpiecznie. Rana była szarpana i dosyć spora, obawiałam się, że pozostanie po niej brzydka blizna. Tymczasem dzięki Panu Doktorowi wszystko rewelacyjnie się zagoiło. Efekt przerósł moje oczekiwania.
• Centrum Medyczne Galmedic • Szycie rany •
-
T
Tomasz
Pan chirurg ma delikatną rękę, zabieg przeszedł bez bólu, znieczulenie zadziałało świetnie.
• Centrum Medyczne Galmedic • usuwanie brodawek •
-
Z
Z.P
Małe znamię na twarzy. Bałam się blizny. Ale pan doktor zrobił to tak że nic nie widać. Super!
• Centrum Medyczne Galmedic • usuwanie znamion skórnych •
-
P
Pacjentka
Zgodziłam się na zabieg usunięcia zmiany na policzku, ponieważ miała być tylko mała kreska blizny (max do 1 cm). Przed zabiegiem nie zostałam poinformowana, co będzie usuwane. Rozumiem, że nie każdy lekarz ma w gabinecie USG, ale nie wiedząc co będzie wycinane powinno się poinformować pacjenta, że można to sprawdzić, tym bardziej, że chodziło o twarz kobiety. Podczas cięcia usłyszałam, że będzie asymetria twarzy i dołek, ponieważ tkanki ze środka policzka zostały wycięte, potem były powikłania w postaci płynu, który wydostawał się przez ranę. Zrobiona korekta histopatologii, w której napisano, że wycinek może pochodzić z utkania tłuszczaka czego w pierwszym wyniku nie było. Nie dostałam też żadnego antybiotyku bezpośrednio po zabiegu. Po 2 miesiącach od zabiegu dolegliwości neurologiczne (ból), które trwają już ponad rok
• Centrum Medyczne Galmedic • chirurgiczne usuwanie zmian skórnych •
-
R
RR
Bardzo rzeczowo i dokładnie wszystko wyjaśnione, świetny lekarz. Polecam
• Centrum Medyczne Galmedic • Konsultacja chirurgiczna •
-
K
K.S
Pan Doktor wykazał się pełnym profesjonalizmem. Zabieg wycięcia znamienia został przeprowadzony szybko, sprawnie. Na każdym etapie byłam informowana o przebiegu zabiegu oraz dalszej pielęgnacji.
Zostałam poinformowana o ewentualnych powikłaniach.
Z pełnym przekonaniem polecam tego specjalistę.• Centrum Medyczne Galmedic • chirurgiczne usuwanie zmian skórnych •
-
S
salv
Lekarz profesjonalista, szczegółowe wyjaśnienia i usuniecie znamienia oraz zapobiegnięcie jego odtworzeniu.
• ALFAMEDICA • chirurgiczne usuwanie zmian skórnych •
Odpowiedzi na pytania
2 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Witam, dwa tygodnie temu miałam wycinany wyrostek metodą laparoskopową. Podczas zabiegu okazało się, że wyrostek był niezmieniony, pomimo, że crp wynosiło 49. W brzuchu był płyn surowiczo-krwisty, a wyrostek został usunięty. Rany zagoiły się dobrze, jednak po każdym posiłku oddaje stolec. Przy pierwszym stolcu każdego dnia boli mnie bardzo podbrzusze. Dodatkowo muszę oddawać mocz często, ponieważ silny ból pojawia się również przy pełnym pęcherzu. Pod cięciem, które jest na wzgórku łonowym jest wyczuwalny guz podskórny, znacznie większy niż w przypadku innych cięć (pod 12 żebrem i w okolicy pępka). Czy jest to normalne? Płyn surowiczy został poddany badaniu his-pato, lecz jeszcze nie dostałam wyników.
Proszę zgłosić się do lekarza operującego na kontrolę. To lepsze niż konsultacje w Internecie.
Jestem po operacji wyrostka robaczkowego ogólnie czuje się bardzo dobrze. Operacje miał 4 dni temu. Dziś wychodzę do domu. Natomiast moje pytania brzmi czy nie powinien po operacji dostać na receptę zastrzyków przeciwzakrzepowych? Jedyne co dostałem to leki przeciwbolowe.
Jeżeli jest Pan w pełni uruchomiony, chodzi, rusza się, nie zalega w łóżku to nie ma konieczności kontynuacji leczenia przeciwzakrzepowego, dłużej niż w trakcie hospitalizacji, pod warunkiem, że nie ma Pan stwierdzonej nadkrzepliwości spowodowanej choroba krwi. Ważne jest również to jaką operacje Pan miał czy była laparoskopowa czy miał Pan klasycznie otwierany brzuch, ile ma Pan lat, ile waży, czy Pan pali, czy ma żylaki i inne czynnika ryzyka choroby zakrzepowo- zatorowej. Jeśli ich brak to profilaktyka w szpitalu jest wystarczająca.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Jacek Sroczyński?Jacek Sroczyński to chirurg. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Jacek Sroczyński oferuje usługi takie jak: Konsultacja chirurgiczna, kwalifikacja do operacji, badanie histopatologiczne, chirurgiczne opracowanie ran, chirurgiczne usuwanie zmian skórnych, Szycie rany, Usunięcie szwów, usuwanie znamion, tłuszczaków, kaszaków, włókniaków, usunięcie naczyniaka, usunięcie znamienia, brodawki.
-
Gdzie Jacek Sroczyński ma swój gabinet?Jacek Sroczyński przyjmuje pod adresem:
- Bolesława Chrobrego 29 Katowice
- Średnia 12 Częstochowa
- Jana Kilińskiego 166 Częstochowa
- Graniczna 54 Katowice
-
Czy Jacek Sroczyński przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Jacek Sroczyński nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Jacek Sroczyński akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Jacek Sroczyński to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Jacek Sroczyński?Języki, których używa Jacek Sroczyński to angielski, francuski, włoski, rosyjski.
-
Jak Jacek Sroczyński umawia wizyty?Jacek Sroczyński używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Jacek Sroczyński?Jacek Sroczyński może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jacek Sroczyński: co mówią pacjenci?82 osób dodało swoją opinię. Jacek Sroczyński ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Jacek Sroczyński?Jacek Sroczyński nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.